Annonsmallar

Självklart ska du använda bilder, videos och formspråk utifrån just ditt företags varumärke även i platsannonser. Det skapar igenkänning för kandidaterna och säkerställer att företagets grafiska identitet efterlevs.  

Arbetsgivarvarumärke är en integrerad del av varumärket i stort – därför måste det vårdas i alla kanaler

Attrahera

Skapa platsannonser som kan få kandidater att avgöra om ni är rätt arbetsgivare för dem. Använd bilder, filmer och länkar till era sociala medier för att attrahera rätt kandidater.  

Förstärk

Du har bara en chans att göra ett bra första intryck. Om kandidaterna inte tycker om det de ser så kanske de avstår från att ansöka. Därför är det så viktigt för dig att använda våra annonsmallar för att få ut rätt budskap, logotyper, bilder och allt annat som är grunden i er organisation.  

Stick ut

En stor anledning till varför kandidater ansöker till en ledig tjänst beror på företagets varumärke. Vi ger dig verktygen för att du ska kunna visa upp företagets bästa sida och hjälpa kandidaterna att lära känna er som företag och vad ni står för. 

 

“Om en kandidat inte känner igen sig i ditt arbetsgivarvarumärke kommer de att leta sig vidare”

– Roberta Matuson, Author and President of Matuson Consulting

Har du frågor?
Ring oss på 0200-88 00 60.

Contact Form

* Alla fält är obligatoriska