Veterankraft i Göteborg söker en Koordinator!
Veterankraft AB
Göteborg, VTG
Veterankraft i Göteborg söker en Koordinator!
Är du en strukturerad och serviceinriktad person med en passion för att skapa långsiktiga kundrelationer och säkerställa att rätt person hamnar på rätt plats? Vi söker nu en Koordinator som vill vara med och driva verksamheten inom vårt lokala affärsområde. Om det låter intressant – läs mer nedan!
Vad gör en Koordinator?
I rollen som Koordinator arbetar du nära Platschefen och är en viktig del i vårt team. Du kommer att ha ett tätt samarbete med både kunder och medarbetare för att säkerställa att kundernas behov möts på bästa sätt genom att matcha rätt Veteran med rätt uppdrag. Här får du möjligheten att bidra till att upprätthålla en hög nivå av kundnöjdhet och skapa engagemang bland våra medarbetare!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär därmed att du kommer att:
- Bygga och utöka Veteranbanken genom rekrytering och anställningar
- Hålla introduktion och utbildning av nya Veteraner
- Hantera inkommande förfrågningar från kunder och matcha rätt Veteran till uppdrag
- Arbeta aktivt för att bygga kundbasen genom försäljning och affärsutveckling
- Samordna tidrapportering och annan administrativ hantering
- Delta i event och arrangemang som veteranträffar och mässor
Vem är vår nästa Koordinator?
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta i en bred och tempofylld roll där du fått möjlighet att hantera flera arbetsuppgifter parallellt, gärna inom administration, rekrytering eller bemanning. Du har god systemvana och trivs i en roll där telefonkontakt med kunder och medarbetare är en viktig del av vardagen. Har du tidigare erfarenhet från rut- eller rottjänster är det meriterande.
För att summera ser vi att du har:
- Gillar att kommunicera via telefon och bygga relationer
- Erfarenhet av kundkontakt och försäljning
- Systemvana (CRM, Office-paketet etc)
- Noggrann, strukturerad och lösningsorienterad
- Självgående och resultatinriktad
Så, är du vår nästa Koordinator på Veterankraft?
Tjänsten är en heltidstjänst med provanställning och start enligt överenskommelse. Vi hanterar ansökningarna löpande och likaså intervjuer. Skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta alice.brus@hemfrid.se.