Ekonomiassistent inom reskontra
Academic Resource
Stockholm, STHM
Ansök
JOBBINFORMATION
ANSTÄLLNINGSFORM
Heltid, Tillsvidareanställning
ADRESS
Stockholm, STHM
SKICKAD
2 dagar sedan
Arbetsuppgifterna kan variera beroende på kund:
• Fakturering
• Kundreskontra
• Leverantörsreskontra
• löpande bokföring
• avstämningar
• kontering
• behjälplig vid bokslut
Kvalifikationer
Du har en högskole– eller universitetsutbildning inom ekonomi alternativt en KY–utbildning med ca 2–3 års tidigare erfarenhet som ekonomiassistent. Vidare är du mycket noggrann i ditt dagliga arbete och har en väl utvecklad förmåga gällande att hantera arbetsbelastning som periodvis kan vara högre. Du är en van datoranvändare och har goda kunskaper i Excel. Som person har du en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete.
Ansökan
Intervjuer och urval kommer att ske löpande‚ så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Klicka nedan på sök tjänsten och fyll i dina kontaktuppgifter‚ ange referensnamn: ekass0820
Frågor besvaras via mail av ansvarig rekryterare Ulrica Rosander:
rekrytering.ekonomi@academicresource.se
Om företaget
A