Anställningsform

Heltid

skickad

5 dagar sedan

Placering

Stockholm, STHM

Beskrivning

Letar du efter utmaningen att attrahera och bygga relationer med såväl nya som befintliga kunder?

Då kan du vara den kollega som vi på KEY Relocation letar efter när vi nu är i en fas med fokus på expansion och utveckling. Vi söker dig som aktivt vill vara med och leda denna nästa utvecklingsfas för bolaget.

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Client & Relationship Manager för den svenska marknaden som kommer arbeta med att aktivt bearbeta marknaden och utveckla affärsrelationer med både våra befintliga och nya kunder. Tjänsten utgår från kontoret i Göteborg alternativt Stockholm. Vi erbjuder en kollegial och trivsam miljö där du kommer att tillhöra en professionell, innovativ och växande internationell organisation i en spännande bransch.

Ansökan

Vi tar emot ansökan via e-post: hd@keyrelocation.se - bifoga CV och personligt brev och skriv ”Client & Relationship Manager” i ämnesraden. Skicka in din ansökan senast 30 september. Rekryteringsarbetet kommer starta omgående och fortgå löpande.

Varmt välkommen med din ansökan.

Dina arbetsuppgifter

- genom relationsbyggande och kundaktiviteter skapa leads för verksamheten.

- följa upp och bearbeta leads samt omvandla dessa till uppdrag och lösningar för kunden.

- förbereda samt skapa offerter.

- genomföra kundmöten för att presentera våra lösningar.

- producera och arrangera kundaktiviteter som seminarier, frukostmöten och webinarier.

Önskad kompetens och erfarenhet

- Erfarenhet av framgångsrik kundbearbetning, säljprocesser och förhandlingar inom HR eller närliggande marknader.

- Utbildning inom HR, Kommunikation, Marknadsföring eller relevant arbetslivserfarenhet.

- Erfarenhet av arbete inom utbildnings, -språkföretag eller global mobility-sektorn är meriterande.

- Erfarenhet av att arbeta i internationellt sammanhang.

- Erfarenhet att bygga nätverk och upprätthålla relationer.

- Office365 och andra IT-system (ärendehanteringssystem eller CRM-system).

- Helt bekväm med online-möten (ex. Teams, Zoom, Skype eller liknande).

- Svenska på modersmålsnivå samt mycket goda kunskaper i engelska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande

Vem är du?

Vi tror att du är en affärsdriven och kommunikativ person som lyckas skapa förtroende och har lätt för att knyta och underhålla relationer. Du trivs med att driva ditt eget arbete framåt och tycker det är en positiv utmaning att hitta lösningar för dina kunder så att de blir nöjda. Vi värdesätter att du är prestigelös, genuint intresserad av våra produkter och har förmågan att inspirera andra genom ditt sätt att kommunicera.

Egenskaper vi söker

Positiv, engagerad och utåtriktad

Målinriktad med kundfokus

Självgående men ändå en lagspelare

Flexibel och anpassningsbar, då våra beslutsvägar ofta är korta

Kort om oss

KEY Relocation grundades 1993 och erbjuder helt integrerade lösningar inom global mobility för internationella bolag och deras anställda. Vår expertis ligger i en ”end-to-end-hantering” där allt sker under ett och samma tak med oftast endast en kontaktpunkt för kunden. På så vis hjälper vi HR-avdelningar med kostnadsbesparingar i form av tid och administration och erbjuder en kund en helhetsservice. Vi har hanterat över 40 000 flyttar för våra kunders medarbetare genom åren.

KEY Relocation erbjuder lösningar inom destinationstjänster så som Global Mobility Services, Immigration Services, Move Management, interkulturell kommunikation och företagsadministration och våra filialer finns i Sverige, Finland, Danmark, Norge och Spanien. Vi är medlemmar i EURA (The European Relocation Association), ERC (Employee Relocation Council), SIETAR (Society of Intercultural Educators and Researchers) och IAM (International Association of Movers).

För mer information om oss, besök www.keyrelocation.se