På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv!
Vi letar efter dig som bredvid studier eller annat deltidsjobb vill anta utmaningen och bli en del av ett inspirerat, tävlingsinriktat och kompetent team.
Är du redo att ge dig in i matchen?
Det här innebär rollen
Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetförsäljning med de bästa lösningarna!
Tjänsten är extra vid behov och med chans till jobb över sommarn.
Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar.
Vad vi förväntar oss av dig
INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas. Har du tidigare erfarenhet av arbete i sportbutik ser vi det som ett stort plus i kanten.
Vi söker dig som motiveras av att arbeta mot mål, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Du är ett föredöme i arbetet, skapar förtroende och bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana. På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap.
Vi vill alltid vara på plats när våra kunder besöker oss, tjänsten är därför förlagd på främst kvällar och helger, men det finns även möjlighet att arbeta vardagar i perioder (perfekt för dig som vill kombinera arbetet med studier eller annat deltidsjobb). Vi förutsätter flexibilitet och att du gillar att ha många bollar i luften - då vi har som mål att varje säljare ska kunna serva flera kunder samtidigt i hela butiken.
Din ansökan
Vill du bli en av oss? Ansök redan idag! I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Vi tillämpar provanställning.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att maila butikschef
xxxxx@intersport.se
(vi tar inte emot ansökningar och CV via mail).Välkommen med din ansökan!
INTERSPORT Sverige AB är licenstagare och aktieägare i Intersport International Corporation som är världens största sportkedja med 5 500 butiker i 44 länder. 2018 omsattes över 11,5 miljarder euro globalt. INTERSPORT samarbetar med över 1200 föreningar inom bl.a. fotboll, hockey och friidrott och uppmuntrar till så mycket sport och gemenskap som möjligt.
INTERSPORT bildades 1968 är ett av Sveriges mest kända varumärken med ca 100 butiker i Sverige. Sedan 2014 ingår även Löplabbet i INTERSPORT-koncernen med 8 butiker över landet. INTERSPORT är den ledande omnikanal återförsäljaren inom sport genom en köpupplevelse oavsett om den startar digitalt eller i butiken.
Element Logic fortsätter att växa och vi är därför i behov av fler skickliga och engagerade människor på vår resa. Om du vill arbeta i ett företag med hög kompetens tillsammans med visionen att göra våra kundlager till det mest effektiva i Europa är det här platsen att vara! Företaget verkar i en bransch som drivs av e-handelstrenden och det ständigt ökande behovet av automatisering och är extremt väl positionerat för framtiden.
Vi söker nu en Projektingenjör som kommer att vara länken mellan Design & Consulting teamet och Delivery avdelningen. I rollen kommer du att säkerställa leveranser och kvalitet av material till automationsprojekten och att de är i tid och med rätt pris. Rollen är en kombination av att arbeta dels med inköp och dels med att ge support till projektledningen. I rollen är man den inom Delivery teamet som är ansvarig för materialinköp, projektleder mindre eftermarknadsprojekt samt tar hand om övriga administrativa uppgifter i projekten. Du rapporterar till Head of Delivery och rollen utgår från kontoret i Lund.
Arbetsuppgifter:
Kompetens och bakgrund:
Du som person:
Du har ett kommersiellt intresse och ett strukturerat förhållningssätt samt ett starkt driv att åstadkomma resultat. Du har en öppen och positiv inställning. Vidare har du lätt för att kommunicera och vinna förtroende och trivs med och har en förmåga att driva flera projekt parallellt. Du har en helhetssyn samt ett öga för detaljer och är lösningsorienterad. Du trivs med att arbeta i grupp och har lätt för att föra en teknisk diskussion med såväl intern personal som med kunder och har lätt för att fatta beslut.
Ansökan
Vi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering. För att söka tjänsten, klicka in på www.pspartner.se och registrera din CV med ett personligt brev. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Kristina Lundin Medved via mail, kristina.lundinmedved@pspartner.se
Vi arbetar med ett kontinuerligt urval så sänd in din ansökan så snart som möjligt.
We are now looking for experienced Application Consultants with a problem solving attitude to join our growing company. If you strive for continuous personal development and want to work together with great colleagues, Consafe Logistics is the company for you!
The role
As an application consultant, you will work with our reliable warehouse management system Astro WMS® . You will mainly be responsible for preliminary logistical, commercial and system studies together with our customers in order to optimize their warehousing operations with the aid of the right processes and system support. We believe in long-term relationships with both customers and employees and work together with our customers to achieve continuous improvements in their operations. We work with large global customers whose challenge lies in streamlining their logistic flows.
At Consafe Logistics you will work in a culture characterized by diversity, innovation, and transparency. We keep focus on our core behaviors Together we get there, Strive for Greatness, Be accountable and act and make them an important and natural part of our daily work.
Your primary workplace is at our office in Lund, Sweden. As part of our international team you will work closely together with customers and colleagues in Sweden and around the world. Travel is a natural part of the job.
Your profile
We are looking for senior application consultants who want to be a part of a competent team striving for continuous success. We believe that you have several years of experience from similar positions or that you work as a Warehouse Manager with good knowledge of system related responsibilities. Experience from working with logistical/WMS/ERP systems is a valuable merit.
You want to combine your experience with new ideas for innovative solutions in the field of logistics and business development. You display commercial acumen in your actions. You can easily identify with our core behaviors and you want to contribute and learn when interacting with your colleagues. You are fluent in Swedish and English. Knowledge of other languages is an additional advantage in our business.
We look forward to your application!
Our Senior OSS Solutions Architect has moved on to new challenges within Tre - we are looking for our next star!
About the role
As a OSS Solution Architect, you will be part of the 8-person OMS team. The team ensures that our IT systems are in tip-top condition – this covers applications, hardware, and operational systems. We investigate and solve production issues and constantly try to improve our systems’ long-term stability, security, and performance.
Your prime responsibility will be the OSS suite from Ericsson including products like ENM, ENIQ, and TMA. The IT environment is primarily based on Linux, bare metal and different virtualization layers as well as telco OSS’s. The tools hold proprietary scripting languages as well as open source ones, php, python etc.
The main part of the role is maintaining, supporting, and helping the users that work with your systems each day. You will be responsible for analysis and resolution of error reports and users' complaints. You will work in close cooperation with our contractors to plan upgrades and improvements to the systems and processes. The work includes everything from visiting the site to replace a broken disk to setting requirements for future upgrades, project management, automating procedures and formally accepting the introduction of a new OSS system. You will work closely with other departments within Tre's organization, such as the NOC.
We constantly seek to improve ourselves and our way of working, and we encourage the contribution of new ideas. You will improve existing solutions and suggest, evaluate, and adopt new applications and technologies.
Who you are
To be successful in the position, we believe you will have several years in a similar role and experience of similar systems. You will enjoy working with technical system complexity, and it is in your nature to prioritize your tasks. Your drive and commitment to solving technical problems have made you successful in previous roles. You leave nothing undone and grab challenges when they arise - you are enthusiastic and have a burning interest in systems!
The position will require a great deal of interaction, both with the organization and vendors; hence good communication skills are required to speak and write in English and preferably also Swedish. Driver license type B is required to perform field verifications.
What we offer
We offer you an independent role where you have responsibility for your systems. At the same time, you are surrounded by senior team members, and we support each other.
At Tre, you will have great freedom in how you choose to work to achieve set goals. We offer generous time for personal improvement to develop in your job. You provide the drive and creativity, and we will give you a great opportunity to realize your ideas.
We are based in a modern office built for Tre's coworkers, right next to The Globe arena. We are very proud of our strong company culture where you meet happy and highly motivated coworkers every day, and we have been top-rated in Great Place to Work for the last six years.
Application
We are eager to kick things off and interview continuously, even before the application closing date. Please make sure to send us your application as soon as possible should you be interested in becoming a part of Tre! For questions about the role, please contact Kaj Ahlkvist at kaj.ahlkvist@tre.se. Applications are only accepted through the link below.
We look forward to receiving and reading your application!
#LI-PRIORITY
Our fabulous Omni team is now looking for more team members to join us in our office in Stockholm. The Omni team is an autonomously organized backend team that builds a common business platform that serves as the backend for end-user channels like the iOS app, Android app, Service Station, and the new website. Today, the Omni team consists of five developers working with a variety of technologies including the latest Java versions, Spring, AWS, and continuous deployment.
Here at eBerry, a tech subsidiary of Nordic Choice Hotels, we live and breathe agile. We are a flat organization with a warm and inclusive culture. We value teamwork and each other. We have the ambition to change the hotel industry and the courage to see it through! Our company and management believe in us, and we are encouraged to have a critical and innovative approach. We have a real impact and create valued experiences for our guests, as well as other employees at our hotels.
Come and join this awesome team, and build a state-of-the-art platform for the future that is set to be the cornerstone in creating the world’s best ecosystem for digital bookings and guest journeys!
The role:
As a Backend Developer, you and your team will design, build, deploy and maintain the services that our consumers need in the Omni platform. There’s no operations team and the Omni team owns the infrastructure in AWS where the services run. As a developer in the Omni team, you will not only implement services, you and the team have the mandate to make decisions regarding everything from architecture in AWS to service design. The team collaborates closely and you will be a part of this knowledge-sharing and inclusive culture.
What we are looking for:
eBerry is looking for someone skilled in backend development who shares our passion for both knowledge sharing and technology. In order to take on this role, you probably need a couple of years of experience in backend development, and at least some of the time working professionally in Java. The most important thing, however, is that you value teamwork, enjoy learning new things, and sharing your knowledge with your great colleagues.
Requirements
Additional Qualifications
We will offer you:
Any further questions? Feel free to send an email to
martin.belak@choice.se:
The world is digitalizing in a rapid pace and that makes cybersecurity more relevant than ever.
GlobalConnect have high ambitions when it comes to cybersecurity and we are now strengthening our international SOC even more with three new position across Norway, Sweden, and Denmark.
Do you want to join a growing company in an ever more complex industry? Do you want to be an active part in a building a state-of-the-art SOC for an international Telco/ISP? Do you want to work in a company that has security on the agenda in the boardroom? Or do you want to work abroad in one of Scandinavia’s capitols for a period?
If this sounds exiting and you are sharp, forward-thinking, and self-motivated cybersecurity team-player, we are looking for you!
Who are we?
With GlobalConnect being present in both Norway, Sweden, Denmark and Germany and with employees from many nationalities you will be working in a multi-national environment.
As our new cybersecurity analyst, you will be part of a team of highly skilled colleagues in our international SOC based in Norway, Sweden and Denmark and you will be an active part in our journey to take our SOC to the next level. As a cybersecurity analyst you will report to our Head of SOC. The SOC is organized as a group function and reports to the CSO/Head of security.
On this journey you will have access to training and an international network of other passionate CERT/SOC`s.
GlobalConnect SOC`s main tasks are to protect our users, customers, and infrasAs our new cybersecurity analyst, you will be part of a team of highly skilled colleagues in our international SOC based in Norway, Sweden and Denmark and you will be an active part in our journey to take our SOC to the next level.tructure, analyse and remediate threats and vulnerabilities, and handle cyber incidents.
Your workplace will be in our new office with brand facilities in Stockholm/Uppsala.
NOTE: The position requires a security clearance.
Your key responsibilities
As Cybersecurity analyst you will be responsible for the following:
Who are we looking for?
Academic requirements, desired experience and personal qualities:
Application
Start date: as soon as possible
Please send your application and CV no later than March 14, 2021. We evaluate applications and invite for interviews on a continuous basis and therefore, we recommend that you apply as soon as possible. Do not hesitate to contact Head of SOC, David Greenberg at
David.Greenberg@globalconnect.no
or +4793289166 if you have specific questions regarding the position.
What do we do?
We are GlobalConnect. We connect people and organizations across society. It starts with the foundation of our digital infrastructure and ends with all the things we enable. We strive to simplify the complicated. We live by our customer promise - being easy to work with. We turn visions into reality.
We are the leading supplier of fiber-based data communications and data centers in Northern Europe. Our mission is simple: we turn visions into reality by empowering society with connectivity.
Our 74.500-kilometer fiber network and 27.000 m2 of secure data centers form the platform of the next step on your digital journey. On top of this, you will have access to market-leading solutions within network solutions, IT security, IT outsourcing and unified communications. All to help you focus on your core business and growth.
GlobalConnect has 1,700 employees and revenues of more than EUR 550 million in 2019.
Typ av jobb
Heltid
Skickad
4 dagar sedan
StudentConsulting
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag och är specialiserade på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet tillsätter vi över 11 000 tjänster varje år. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.com
Företagets storlek
10 000 anställda eller fler
Grundades
1997