Brinner du för affärer, ledarskap och projektledning? Då vill vi träffa dig! Som filialchef i Kungälv blir du budget- och resultatansvarig för 30 medarbetare. Din huvudsakliga uppgift är att skapa affärer, driva projekt och följa upp ekonomi/lönsamhet. Vår nuvarande filialchef kommer att fokusera på affärsmässiga aktiviteter på filialen och finns tillgänglig som en god resurs framöver. Våra kunder är främst bygg- och fastighetsbolag, kommuner och landsting. Vi tillhandahåller ett komplett erbjudande av entreprenader, konstruktion, service och underhåll inom ventilation.
I denna rekrytering samarbetar vi med Marie Eriksson på RekryteringsMäklaren. Har du några frågor är du välkommen att ringa Marie på 070-471 12 94. Din ansökan och CV mailar du till
marie@rekryteringsmaklaren.se
alt ansök via knappen nedan.Välkommen att söka! Urval sker löpande.
Assemblin Ventilation har erfarenhet och kunskap att ta riktigt stora komplexa
projekt som arenor, sjukhus, infrastruktur, shoppingcenter, industrier
m.m. Vi har även en stor serviceverksamhet där vi täcker in allt från filterbyte till energioptimeringar.
Varje uppdrag är unikt och varje lösning är unik. Vi är organiserade så att vi är
med hela vägen – från konstruktion till service och underhåll. Vi finns på ca 20
orter i Sverige, omsätter 1,4 miljarder kronor och är drygt 500 anställda.
Assemblinkoncernen är en komplett installations- och servicepartner med verksamhet i Sverige, Norge och Finland. Vi utformar, installerar och underhåller tekniska system för el, värme, sanitet, ventilation och automation i kontor, arenor, shoppingcenter, bostäder och industrier. Vår styrka är att vi kombinerar det lokala företagets personliga närvaro med den multidisciplinära koncernens styrka. Vår omsättning är 10 miljarder SEK.
Vill du arbeta i en stor global organisation som är marknadsledande inom sin bransch? Är du redo för att utvecklas i din ledarroll? Nu söker KONE efter en servicechef med placering i Mölndal, Göteborg.
KONE är ett av världens ledande företag när det gäller innovativa totallösningar för installation, underhåll och modernisering av hissar, rulltrappor, portar och automatdörrar.
Detta är en fantastisk möjlighet för dig som vill fortsätta utvecklas i din ledarroll och trivs att arbeta strukturerat i en äkta servicekultur med kunden i centrum. Som Servicechef kommer du leda och coacha distriktschefer mot gemensamma mål och riktlinjer. I rollen som servicechef är rätt ledarskap av största vikt för att lyckas driva olika förändringsinitiativ och säkerställa att vi når våra tillväxtmål, du kommer vara en del av Sydväst ledningsgrupp .
Kunskap, Utbildning och erfarenhet
För att lyckas I rollen tror vi att du har
Vi tror att du är en visionär ledare med förmågan att kommunicera med självförtroende och tydlighet. En ledare som identifierar och bryter ner hinder för en öppen kommunikation. Du uppmanar kollegor och teammedlemmar att dela samt genomföra sina idéer och förstå värdet av samarbete mellan olika funktioner.
Du har en förmåga att se situationer ifrån ett kundperspektiv, och därav förstå vikten av att fokusera på de aktiviteter som är kritiska för kundnöjdhet.
För dig är det viktigt att hålla dig uppdaterad om den nuvarande utvecklingen i branschen och att alltid söka förbättringar.
Säkerhet kommer först hos KONE. Därför är det viktigt att säkerställa att säkerhets- och affärsprocessen regelbundet granskas. I denna roll kommer du ständigt att identifiera eventuella korrigerande åtgärder och få dem implementerade. Säkerheten för både anställda och slutanvändare ligger inom Servicechefens ansvarsområde.
Du delar naturligtvis våra grundläggande värderingar; glädja kunder, kraft som förnyar, passion att prestera samt samarbete för framgång.
VI ERBJUDER
ANSÖKAN
Välkommen att registrera din ansökan i from av ett CV och ett personligt brev. Sista ansökningsdag är 5 februari 2021. Urval kan komma att ske löpande och vi reserverar oss för att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet vid tillsättning av tjänsten.
Om Du har några frågor är du välkommen att kontakta Rekryteringsspecialist Sophie Tigerhielm Rezaei på 010- 218 40 12 eller Region direktör Fredrik Hellström 070-6003813
ABOUT US
At KONE, our mission is to improve the flow of urban life. As a global leader in the elevator and escalator industry, KONE provides elevators, escalators and automatic building doors, as well as solutions for maintenance and modernization, which add value to the life cycle of any building.
Through more effective People Flow®, we make people’s journeys safe, convenient and reliable, in taller, smarter buildings. Together with our partners and customers around the world, we help cities to become better places to live in. In 2019, KONE had annual net sales of EUR 10 billion and at the end of the year over 60,000 employees. KONE class B shares are listed on the Nasdaq Helsinki Ltd. in Finland.
The operations team is responsible for the development of Einride’s intelligent routing software and for integrating Einride’s solution with existing client infrastructure. Putting theory into practice, they get the wheels of change spinning.
As Director Operations Transformation at Einride, youll be joining a top talent team of ambitious, creative, kind-hearted people who challenge conventional thinking, think big, and aim for zero.
Job description
Lead and execute strategic supply chain analysis together with our customers
Define short and long term business case of transforming road freight transportation towards digital, electric and autonomous capabilities
Build and develop strategic customer accounts based on Einrides product offering and core capabilities
Work as a thought leader within sustainable transportation and share that knowledge with external and internal stakeholders
Requirements
+5 years experience from management consulting or equivalent role in an industry setting
Strong experience within Supply Chain management and/or Operations
Documented strategic and analytical capabilities
Business mindset with strong communication skills
Comfortable with driving discussions with e.g. Head of Supply Chain at larger corporations
Comfortable in a fast moving and changing work environment
Self management, high pace and emotional accountability
Som Avdelningschef för våra operativa driftavdelningar har du flera krävande men spännande ansvarsområden: Lager och Logistik, Service, Merchandising, Kassa och teknisk support (Knowhow). Allt detta ingår i driftsorganisationen.
Arbetsuppgifter och ansvar
Du kommer att ha personalansvar och organisera den totala driften av varuhuset. Med dig vid rodret är målet att vara den mest lönsamma, effektiva och kundvänliga avdelningen i varuhuset. För att poängtera vikten av ledarskapet kallas våra chefspositioner för ledare, hos oss går befattningen ”Avdelningschef” under namnet Avdelningsledare. Som Avdelningsledare har du en teamleader-roll och det är ditt ansvar att leda din grupp mot uppsatta mål.
Profil & Bakgrund
För att lyckas i det här jobbet behöver du arbeta aktivt och verksamhetsnära, även om en del av ditt arbete kommer att vara administrativt vill du inte sitta bakom ett skrivbord.
Som Avdelningsledare för ett brett område med många medarbetare är det en fördel med erfarenhet från en liknande roll sen tidigare men inget krav. Ditt engagemang i den dagliga verksamheten kommer att vara den avgörande faktorn för din framgång. Du är en ledare som:
Arbetsglädje
Här jobbar ett gäng personer som är drivna och intresserade i kontakt med kunder och kollegor. Vi är ärliga, ödmjuka och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker en kollega som är en peppande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Som löser problem som uppstår på ett effektivt sätt och håller dig uppdaterad på företagets produkter.
Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet.
De som har affärssinne, gillar att tävla och vill bidra till positiva resultat för företaget brukar trivas väl hos oss. Det är personer som gillar att utvecklas och tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Är du en av dem? Då gillar du säkert snabba förändringar och det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ. Vi kommer att ha kul tillsammans!
Utveckling på Elgiganten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.
Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård.
Elgiganten erbjuder
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.
Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Kimmo på kimmo.kiiskinen@giganten.se.
Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!
Varmt välkommen med din ansökan.
Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering.
Vi erbjuder unika utbildningar för individ och företag. Med fokus på ny teknik, miljö och hållbarhet drivs vi av en vilja att bidra till samhällets förändringsresa, tillsammans skapar vi kompetens för en klimatpositiv och hållbar framtid.
Kan du identifiera dig med våra mål och samtidigt drivs av att skapa utveckling, lönsamma affärer och mervärde för kund, är du rätt person för oss.
Vi erbjuder en tjänst som Affärsansvarig inom Privat och Företagsutbildning på YrkesAkademin. Du kommer att verka som ämnesområdeschef med ansvar för utbildningar i framkant riktade mot fordonsindustrins behov. Med stöd från kollegor bygga verksamhet och skapa ett framgångsrikt team. I rollen ingår personalansvar, ekonomiskt ansvar men också utveckling och säljansvar mot din bransch. Uppdraget gäller främst El och elfordonsutbildningar men kommer också omfatta andra områden.
YrkesAkademin är en av Sveriges ledande leverantörer av yrkesutbildning. Vi har varit verksamma i branschen sedan 1997.Vi bedriver utbildning inom transport, entreprenad, teknik och serviceyrken. Uppdragsgivare är främst statliga myndigheter och kommuner men vi riktar oss även till företag och privatpersoner. Vår verksamhet sträcker sig från Lappland till Skåne med omkring 400 anställda fördelade på ett 60-tal orter.
Vi värdesätter ordning och struktur du bör också ha erfarenhet att leda personal och ha budget och resultatansvar. God digital vana och vana i att hantera information och sociala medier. Du ska kunna kommunicera i tal och skrift på engelska.
Du är fri att arbeta från valfri ort eller från hemmet, I tjänsten förekommer också en hel del resor och kundbesök.
Sista ansökningsdag 30 mars men vi Vi kan komma att tillsätta tjänster under ansökningsperioden , för frågor mejla foretag@ya.se
Välkommen med din ansökan!
Want to be part of shaping the future? Our breakthrough ability to unlock insights from the web radically improves intelligence and cyber threat visibility. We’re a high-energy, fast-paced, and fast-growing company that partners closely with our customers. This role is integral in delivering best practice threat intelligence solutions to our customers and building lasting, productive relationships between users and the company.
We are looking for a talented and skilled Operations Engineer and Infrastructure Developer to join our team in Gothenburg. You love to write code used in operation and will be working with infrastructure management including automation and development of supporting applications. You like to work with all the exciting and tough problems that come with working with a rapidly growing big data site doing operations 24/7/365 in the cloud. You will be part of a global team and work closely together with colleagues in the Philippines, Sweden and US.
You also love new stuff! At Recorded Future you will get a chance to play with new technology, evaluate it and see what’s most appropriate for solving real-world problems. You have at least a couple of years of experience in operations and coding. You are a self-starter and have good communication skills.
What you will be doing
What you will need
What we would love to see
Why should you join Recorded Future?
From over 35 nationalities, our Futurists are the perfect recipe of humility, accountability, and collaborative attitudes. Our dedication to empowering clients with elite intelligence to disrupt adversaries has earned us a 4.7-star user rating from Gartner and 8 of the top 10 Fortune 100 companies as clients.
Want more info?
Blog & Podcast: Learn everything you want to know (and maybe some things you’d rather not know) about the world of cyber threat intelligence
Instagram & Twitter: What’s happening at Recorded Future
The Record: The Record is a cybersecurity news publication that explores the untold stories in this rapidly changing field
Timeline: History of Recorded Future
We are committed to maintaining an environment that attracts and retains talent from a diverse range of experiences, backgrounds and lifestyles. By ensuring all feel included and respected for being unique and bringing their whole selves to work, Recorded Future is made a better place every day.
Recorded Future will not discharge, discipline or in any other manner discriminate against any employee or applicant for employment because such employee or applicant has inquired about, discussed, or disclosed the compensation of the employee or applicant or another employee or applicant.
Recorded Future is an equal opportunity and affirmative action employer and we encourage candidates from all backgrounds to apply. Recorded Future does not discriminate based on race, religion, color, national origin, gender including pregnancy, sexual orientation, gender identity, age, marital status, veteran status, disability or any other characteristic protected by law.
Senior Engagement Manager
Location: Stockholm, Sweden
ServiceNow is changing the way people work. With a service-orientation toward the activities, tasks and processes that make up day-to-day work life, we help the modern enterprise operate faster and be more scalable than ever before.
We’re disruptive. We work hard but try not to take ourselves too seriously. We are highly adaptable and constantly evolving. We are passionate about our product, and we live for our customers. We have high expectations and a career at ServiceNow means challenging yourself to always be better.
ServiceNow is currently seeking a Senior Engagement Manager preferably with previous ServiceNow experience to establish, maintain and deliver on-site and remote management of a customer’s implementation from Pre-Sales through to customer handover and acceptance.
What you get to do in this role:
The role is primarily responsible for managing the successful deployment of the solution, acting as the primary customer contact for services, handling any issues arising, escalating as appropriate, providing status reporting to all stakeholders and maintaining high levels of customer satisfaction.
In order to be successful in this role, we need someone who has:
We offer a competitive salary.
We provide competitive compensation, generous benefits and a professional atmosphere. This is a very collaborative and inclusive work environment where individuals strong on aptitude and attitude will have an opportunity to grow their professional careers through working with some of the most advanced technology and talented developers in the business.
Typ av jobb
Heltid
Skickad
3 dagar sedan
Brinner du för affärer, ledarskap och projektledning? Då vill vi träffa dig! Som filialchef i Kungälv blir du budget- och resultatansvarig för 30 medarbetare. Din huvudsakliga uppgift är att skapa affärer, driva projekt och följa upp ekonomi/lönsamhet. Vår nuvarande filialchef kommer att fokusera på affärsmässiga aktiviteter på filialen och finns tillgänglig som en god resurs framöver. Våra kunder är främst bygg- och fastighetsbolag, kommuner och landsting. Vi tillhandahåller ett komplett erbjudande av entreprenader, konstruktion, service och underhåll inom ventilation.
I denna rekrytering samarbetar vi med Marie Eriksson på RekryteringsMäklaren. Har du några frågor är du välkommen att ringa Marie på 070-471 12 94. Din ansökan och CV mailar du till
marie@rekryteringsmaklaren.se
alt ansök via knappen nedan.Välkommen att söka! Urval sker löpande.
Assemblin Ventilation har erfarenhet och kunskap att ta riktigt stora komplexa
projekt som arenor, sjukhus, infrastruktur, shoppingcenter, industrier
m.m. Vi har även en stor serviceverksamhet där vi täcker in allt från filterbyte till energioptimeringar.
Varje uppdrag är unikt och varje lösning är unik. Vi är organiserade så att vi är
med hela vägen – från konstruktion till service och underhåll. Vi finns på ca 20
orter i Sverige, omsätter 1,4 miljarder kronor och är drygt 500 anställda.
Assemblinkoncernen är en komplett installations- och servicepartner med verksamhet i Sverige, Norge och Finland. Vi utformar, installerar och underhåller tekniska system för el, värme, sanitet, ventilation och automation i kontor, arenor, shoppingcenter, bostäder och industrier. Vår styrka är att vi kombinerar det lokala företagets personliga närvaro med den multidisciplinära koncernens styrka. Vår omsättning är 10 miljarder SEK.