Populäraste jobb

607Jobb hittades

607 Jobb hittades 

V
V

Team Leader Customer Service

VWR International AB

Stockholm, STHM
1 dag sedan
Stockholm, STHM
1 dag sedan

Team Leader, Sales Service, VWR, del av Avantor
VWR en global distributör av laboratorieutrustning som erbjuder kemikalier, life science, förbrukningsvaror, apparater, instrument, inredning.

Har du erfarenhet från ledarskap och kundservice / försäljning?

Då kan det vara dig vi behöver för att leda ett team av skickliga och erfarna kollegor i vårt Sales Serviceteam. Sales Serviceavdelningen består av 18 medarbetare som leds av två Team Leaders. Vi söker nu en Team Leader till ett av teamen. Sales Service ansvarar för alla inkommande förfrågningar från våra kunder samt bidrar med support till våra Account Managers. Uppföljning av beställningar, leveranser och produktfrågor är en stor del av vardagen.


Din roll:

Du har ett övergripande ansvar för alla medarbetare i teamet och leder ditt team i linje med företagets värderingar, strategier och mål. I din roll som Team Leader ansvarar du för att sätta mål för respektive medarbetare såväl som för hela teamet samt att följa upp dessa.


Som Team Leader får du en nyckelroll med breda arbetsuppgifter som exempelvis:

  • Fullt personalansvar för ditt team
  • Planering och samordning av dagliga arbetsuppgifter
  • Säkerställa god kvalitet och produktivitet för att nå uppsatta mål
  • Delta i förbättringsarbete för att bidra med förslag på åtgärder för att förbättra processerna
  • Ansvara för introduktion samt upplärning av nya medarbetare i teamet
  • Rekrytera, planera och strukturera arbetet samt coacha och motivera teamet
  • En del operativt arbete ingår i rollen


Bakgrund:

  • Erfarenhet från försäljning och ledarskap är meriterande
  • Relevant utbildning, helst inom naturvetenskapliga ämnen (kemi, biokemi, laboratorieingenjör) och / eller ledarskapsutbildning
  • God affärsförståelse
  • Goda IT-kunskaper
  • Mycket goda kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska


Profil:

  • Ledarskapsförmåga
  • En lagspelare med god samarbetsförmåga
  • Strukturerad och lösningsorienterad
  • Serviceinriktad och flexibel
  • God kommunikationsförmåga
  • Självständig och prestigelös
  • Förstå och värna om företagets processer, rutiner och ekonomi


Vi erbjuder

Förutom kontinuerlig utveckling i ditt arbete, erbjuder vi en fast lön, pensions- och försäkringsvillkor enligt vårt kollektivavtal, företagshälsovård, bonusprogram samt ett generöst friskvårdsbidrag. Arbetet utgår från vårt trevliga kontor i Stockholm/Spånga. Tjänsten är på heltid.

 

Har vi fångat ditt intresse?

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urvalsprocessen sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

Vid frågor om befattningen eller rekryteringsprocessen, kontakta gärna Nina Torsnes Ellingsen, Sales Service Manager, på +47 48405222 alternativt Hajer Kamal Alm, Team Leader Product Specialists, på +46 708213824

We will use the personal information that you have submitted to us in order to consider your application for the relevant role.

 Your privacy is important to us. Please click here for our Privacy Policy which explains the purposes for which we will use your personal information and the ways in which we will handle and retain your information. It also explains the rights you have in relation to your information, and how to contact us with any queries or requests.

3rd party non-solicitation policy

By submitting candidates without having been formally assigned on and contracted for a specific job requisition by Avantor, or by failing to comply with the Avantor recruitment process, you forfeit any fee on the submitted candidates, regardless of your usual terms and conditions. Avantor works with a preferred supplier list and will take the initiative to engage with recruitment agencies based on its needs and will not be accepting any form of solicitation

 

Avantor® is a leading global provider of integrated, tailored solutions for the life sciences and advanced technology industries. Strengthened by the recent acquisition of VWR, the Company is a trusted partner to customers and suppliers from discovery to delivery. With operations in more than 30 countries and a diverse portfolio that includes more than four million products, Avantor enables customer success through innovation, cGMP manufacturing and comprehensive service offerings. Collectively, we set science in motion to create a better world.

Learn more at www.avantorsciences.com


Sökord: Biokemist, Biotekniker, Biomedicinsk analytiker, Kemist, Kemiingenjör, Laboratorietekniker, Laboratorieingenjör

C
C

Service Leader - Nordics

Cummins

Stockholm
30+ dagar sedan
Stockholm
30+ dagar sedan
Service Leader - Nordics-2100001D

Description

 

Our culture believes in POWERING YOUR POTENTIAL. We provide global opportunities to develop your career, make your community a better place and work with today’s most innovative thinkers to solve the world’s toughest problems.

We believe in flexibility for you to explore your passions while making an impact through meaningful work within our inclusive workforce. That’s what #LifeAtCummins is all about.

We are looking for a talented Service Leader to join our team specializing in Aftermarket Service for our Distribution Business Unit in Stockholm.

 

In this role, you will make an impact in the following ways:

  • Leading a Team of 2 Service Coordinators and 6 Service Technicians throughout the Nordics Region.
  • Manage the effective running of Service support structures for all customer types - OEM, Dealer, Fleet and end user.
  • Service Forecasting - Collecting and assessing customer data from internal and external sources; compares against historical data to determine useful inputs and create a forecast of future service needs
  • Resolves customer concerns related to Cummins or distributor warranties; develops strong relationships with key customers through frequent and professional communication.
  • Develop and/or reviews quotes for accuracy prior to communication to customers; provides updates on repair status and any plan or schedule changes.
  • Participates in continuous improvement activities by reviewing, changing, and improving processes in line with changing customer expectations/organizational goals.

Qualifications

 

Skills

To be successful in this role you will need the following:

  • Previous experience working with Diesel Engine Products
  • Previous experience leading teams of Service Technicians
  • Must have Customer Service and Customer Management skills
  • Must speak Swedish and/or Norwegian

Diagnostics Application - Translates customer complaints to develop troubleshooting plan; troubleshoots issue following guided work flows, procedures, specialized equipment such as mechanical and electronic service tools, and diagnoses computer software to isolate failed components to enable a successful repair; validates repair by duplicating complaint to ensure it has been resolved; documents results of troubleshooting in business systems to communicate what has been done for payment and historical tracking.
Warranty Process - Analyzes customer issues to verify root cause of failure and associated progressive damage using Cummins published service information; interprets the warranty administration manual to determine eligibility for coverage and claim requirements; identifies items associated with repair that can be covered and communicates to stakeholders; files a claim in the appropriate system using proper documentation and requirements to receive accurate settlement.
Technical Escalation - Obtains product technical issue information and utilizes available resources including data management tools; elevates issues to a higher level of expertise, balancing timeliness of customer response with investigation efforts; captures all troubleshooting steps in the appropriate database in order to ensure seamless transitions and accurate response to ticket resolution in a timely manner.
Service Documentation - Creates and verifies customer, equipment and technical information; captures specific data using required service tools; follows procedures and documents required information in the service management system in order to have an accurate record of the work done.
Electronic Service Tool Development - Explains scope of all primary electronic troubleshooting tools to understand which tools are applicable; identifies clear and robust design requirements by following the required process to ensure design meets or exceeds requirements; develops and executes test plans to validate the service tool.
Ensures accountability - Holding self and others accountable to meet commitments.
Communicates effectively - Developing and delivering multi-mode communications that convey a clear understanding of the unique needs of different audiences.
Manages conflict - Handling conflict situations effectively, with a minimum of noise.
Customer focus - Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
Directs work - Providing direction, delegating, and removing obstacles to get work done.
Financial acumen - Interpreting and applying understanding of key financial indicators to make better business decisions.

Education, Licenses, Certifications

Technical trade school degree or equivalent education, or equivalent experience required.
This position may require licensing for compliance with export controls or sanctions regulations.

Experience

Intermediate level of relevant work experience, including team leadership experience, required.
Additional Responsibilities (Locally Defined)
Manage the effective running of Service support structures for all customer types - OEM, Dealer, Fleet and end user.
Support the development of the AOP, SPP, DAOP process and direction for Service.
Lead continuous improvement activities to achieve goals and objectives while ensuring customer needs are met without interruption to service levels.
Responsibility for customer support excellence, utilizing functional tools and processes, to attain superior customer satisfaction levels.  Establish positive and professional working relationships with key customers.
Ensures the volume and quality of work produced meets company standards and ensures customer satisfaction.
Manage the operational costs to efficiently run the service function.
Ensure adherence to HS&E initiatives/procedures, including JSO, JSA requirements. Ensure service staff participates in Health and Safety meetings. Report all hazards and accidents.
Supervise the Service Team including handling escalated and unresolved warranty alerts.
Responsible for the performance management of direct reports including completion of Bi annual reviews, development planning and provide coaching to both direct to indirect employees.
Submission of Reports, Capability Studies, Business Case Assessments
Maintain and secure all company assets, including service department vehicles and tooling
Work with dealers to design, implement and manage local parts initiatives
Coach local staff in direction of new business and identifying new opportunities
Provide technical expertise and develop regional parts system knowledge
Support resolution of issues at dealer level with regards to parts and service
Provide definition on how to structure pricing decisions to local entities
Develop and maintain appropriate service support in the region
Build positive working relationships with key customers
Work with local logistics people to influence stocking/inventory management
Liaise with internal departments, suppliers, Cummins Inc. and individuals to achieve department, company and customer requirements
Service Forecasting - Collects and assesses customer data from internal and external sources; compares against historical data to determine useful inputs and create a forecast of future service needs
Other duties and responsibilities as determined by the Regional Leader.
Additional Skills, knowledge & Experience (Locally Defined):
Strong sales and negotiation skills
Proven customer focused approach
Significant technical knowledge of diesel engines
Business Finance Awareness required (AOP, budgets, Managing costs, gross margin etc.)
Fluent in local language (Swedish) and English
Driving license class: B

Job

 SERVICE

Primary Location

 Sweden-Stockholm-Stockholm-Sweden, Marsta, Cummins Sweden DBU

Job Type

 Experienced - Exempt / Office
Recruitment Job Type Exempt - Experienced

Job Posting

 Jan 14, 2021, 4:33:47 PM

Unposting Date

 Ongoing

C
C

Service Leader - Nordics

Cummins

Stockholm
30+ dagar sedan
Stockholm
30+ dagar sedan
Service Leader - Nordics-2100001D
Description
 

Our culture believes in POWERING YOUR POTENTIAL. We provide global opportunities to develop your career, make your community a better place and work with today’s most innovative thinkers to solve the world’s toughest problems.

We believe in flexibility for you to explore your passions while making an impact through meaningful work within our inclusive workforce. That’s what #LifeAtCummins is all about.

We are looking for a talented Service Leader to join our team specializing in Aftermarket Service for our Distribution Business Unit in Stockholm.

 

In this role, you will make an impact in the following ways:

  • Leading a Team of 2 Service Coordinators and 6 Service Technicians throughout the Nordics Region.
  • Manage the effective running of Service support structures for all customer types - OEM, Dealer, Fleet and end user.
  • Service Forecasting - Collecting and assessing customer data from internal and external sources; compares against historical data to determine useful inputs and create a forecast of future service needs
  • Resolves customer concerns related to Cummins or distributor warranties; develops strong relationships with key customers through frequent and professional communication.
  • Develop and/or reviews quotes for accuracy prior to communication to customers; provides updates on repair status and any plan or schedule changes.
  • Participates in continuous improvement activities by reviewing, changing, and improving processes in line with changing customer expectations/organizational goals.
Qualifications
 

Skills

To be successful in this role you will need the following:

  • Previous experience working with Diesel Engine Products
  • Previous experience leading teams of Service Technicians
  • Must have Customer Service and Customer Management skills
  • Must speak Swedish and/or Norwegian

Diagnostics Application - Translates customer complaints to develop troubleshooting plan; troubleshoots issue following guided work flows, procedures, specialized equipment such as mechanical and electronic service tools, and diagnoses computer software to isolate failed components to enable a successful repair; validates repair by duplicating complaint to ensure it has been resolved; documents results of troubleshooting in business systems to communicate what has been done for payment and historical tracking.
Warranty Process - Analyzes customer issues to verify root cause of failure and associated progressive damage using Cummins published service information; interprets the warranty administration manual to determine eligibility for coverage and claim requirements; identifies items associated with repair that can be covered and communicates to stakeholders; files a claim in the appropriate system using proper documentation and requirements to receive accurate settlement.
Technical Escalation - Obtains product technical issue information and utilizes available resources including data management tools; elevates issues to a higher level of expertise, balancing timeliness of customer response with investigation efforts; captures all troubleshooting steps in the appropriate database in order to ensure seamless transitions and accurate response to ticket resolution in a timely manner.
Service Documentation - Creates and verifies customer, equipment and technical information; captures specific data using required service tools; follows procedures and documents required information in the service management system in order to have an accurate record of the work done.
Electronic Service Tool Development - Explains scope of all primary electronic troubleshooting tools to understand which tools are applicable; identifies clear and robust design requirements by following the required process to ensure design meets or exceeds requirements; develops and executes test plans to validate the service tool.
Ensures accountability - Holding self and others accountable to meet commitments.
Communicates effectively - Developing and delivering multi-mode communications that convey a clear understanding of the unique needs of different audiences.
Manages conflict - Handling conflict situations effectively, with a minimum of noise.
Customer focus - Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
Directs work - Providing direction, delegating, and removing obstacles to get work done.
Financial acumen - Interpreting and applying understanding of key financial indicators to make better business decisions.

Education, Licenses, Certifications

Technical trade school degree or equivalent education, or equivalent experience required.
This position may require licensing for compliance with export controls or sanctions regulations.

Experience

Intermediate level of relevant work experience, including team leadership experience, required.
Additional Responsibilities (Locally Defined)
Manage the effective running of Service support structures for all customer types - OEM, Dealer, Fleet and end user.
Support the development of the AOP, SPP, DAOP process and direction for Service.
Lead continuous improvement activities to achieve goals and objectives while ensuring customer needs are met without interruption to service levels.
Responsibility for customer support excellence, utilizing functional tools and processes, to attain superior customer satisfaction levels.  Establish positive and professional working relationships with key customers.
Ensures the volume and quality of work produced meets company standards and ensures customer satisfaction.
Manage the operational costs to efficiently run the service function.
Ensure adherence to HS&E initiatives/procedures, including JSO, JSA requirements. Ensure service staff participates in Health and Safety meetings. Report all hazards and accidents.
Supervise the Service Team including handling escalated and unresolved warranty alerts.
Responsible for the performance management of direct reports including completion of Bi annual reviews, development planning and provide coaching to both direct to indirect employees.
Submission of Reports, Capability Studies, Business Case Assessments
Maintain and secure all company assets, including service department vehicles and tooling
Work with dealers to design, implement and manage local parts initiatives
Coach local staff in direction of new business and identifying new opportunities
Provide technical expertise and develop regional parts system knowledge
Support resolution of issues at dealer level with regards to parts and service
Provide definition on how to structure pricing decisions to local entities
Develop and maintain appropriate service support in the region
Build positive working relationships with key customers
Work with local logistics people to influence stocking/inventory management
Liaise with internal departments, suppliers, Cummins Inc. and individuals to achieve department, company and customer requirements
Service Forecasting - Collects and assesses customer data from internal and external sources; compares against historical data to determine useful inputs and create a forecast of future service needs
Other duties and responsibilities as determined by the Regional Leader.
Additional Skills, knowledge & Experience (Locally Defined):
Strong sales and negotiation skills
Proven customer focused approach
Significant technical knowledge of diesel engines
Business Finance Awareness required (AOP, budgets, Managing costs, gross margin etc.)
Fluent in local language (Swedish) and English
Driving license class: B

Job SERVICE
Primary Location Sweden-Stockholm-Stockholm-Sweden, Marsta, Cummins Sweden DBU
Job Type Experienced - Exempt / Office
Recruitment Job Type Exempt - Experienced
Job Posting Jan 14, 2021, 4:33:47 PM
Unposting Date Ongoing
C
C

Service Leader - Nordics

Cummins Inc

Stockholm
30+ dagar sedan
Stockholm
30+ dagar sedan
Service Leader - Nordics-2100001D

Description

 

Our culture believes in POWERING YOUR POTENTIAL. We provide global opportunities to develop your career, make your community a better place and work with today’s most innovative thinkers to solve the world’s toughest problems.

We believe in flexibility for you to explore your passions while making an impact through meaningful work within our inclusive workforce. That’s what #LifeAtCummins is all about.

We are looking for a talented Service Leader to join our team specializing in Aftermarket Service for our Distribution Business Unit in Stockholm.

 

In this role, you will make an impact in the following ways:

  • Leading a Team of 2 Service Coordinators and 6 Service Technicians throughout the Nordics Region.
  • Manage the effective running of Service support structures for all customer types - OEM, Dealer, Fleet and end user.
  • Service Forecasting - Collecting and assessing customer data from internal and external sources; compares against historical data to determine useful inputs and create a forecast of future service needs
  • Resolves customer concerns related to Cummins or distributor warranties; develops strong relationships with key customers through frequent and professional communication.
  • Develop and/or reviews quotes for accuracy prior to communication to customers; provides updates on repair status and any plan or schedule changes.
  • Participates in continuous improvement activities by reviewing, changing, and improving processes in line with changing customer expectations/organizational goals.

Qualifications

 

Skills

To be successful in this role you will need the following:

  • Previous experience working with Diesel Engine Products
  • Previous experience leading teams of Service Technicians
  • Must have Customer Service and Customer Management skills
  • Must speak Swedish and/or Norwegian

Diagnostics Application - Translates customer complaints to develop troubleshooting plan; troubleshoots issue following guided work flows, procedures, specialized equipment such as mechanical and electronic service tools, and diagnoses computer software to isolate failed components to enable a successful repair; validates repair by duplicating complaint to ensure it has been resolved; documents results of troubleshooting in business systems to communicate what has been done for payment and historical tracking.
Warranty Process - Analyzes customer issues to verify root cause of failure and associated progressive damage using Cummins published service information; interprets the warranty administration manual to determine eligibility for coverage and claim requirements; identifies items associated with repair that can be covered and communicates to stakeholders; files a claim in the appropriate system using proper documentation and requirements to receive accurate settlement.
Technical Escalation - Obtains product technical issue information and utilizes available resources including data management tools; elevates issues to a higher level of expertise, balancing timeliness of customer response with investigation efforts; captures all troubleshooting steps in the appropriate database in order to ensure seamless transitions and accurate response to ticket resolution in a timely manner.
Service Documentation - Creates and verifies customer, equipment and technical information; captures specific data using required service tools; follows procedures and documents required information in the service management system in order to have an accurate record of the work done.
Electronic Service Tool Development - Explains scope of all primary electronic troubleshooting tools to understand which tools are applicable; identifies clear and robust design requirements by following the required process to ensure design meets or exceeds requirements; develops and executes test plans to validate the service tool.
Ensures accountability - Holding self and others accountable to meet commitments.
Communicates effectively - Developing and delivering multi-mode communications that convey a clear understanding of the unique needs of different audiences.
Manages conflict - Handling conflict situations effectively, with a minimum of noise.
Customer focus - Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
Directs work - Providing direction, delegating, and removing obstacles to get work done.
Financial acumen - Interpreting and applying understanding of key financial indicators to make better business decisions.

Education, Licenses, Certifications

Technical trade school degree or equivalent education, or equivalent experience required.
This position may require licensing for compliance with export controls or sanctions regulations.

Experience

Intermediate level of relevant work experience, including team leadership experience, required.
Additional Responsibilities (Locally Defined)
Manage the effective running of Service support structures for all customer types - OEM, Dealer, Fleet and end user.
Support the development of the AOP, SPP, DAOP process and direction for Service.
Lead continuous improvement activities to achieve goals and objectives while ensuring customer needs are met without interruption to service levels.
Responsibility for customer support excellence, utilizing functional tools and processes, to attain superior customer satisfaction levels.  Establish positive and professional working relationships with key customers.
Ensures the volume and quality of work produced meets company standards and ensures customer satisfaction.
Manage the operational costs to efficiently run the service function.
Ensure adherence to HS&E initiatives/procedures, including JSO, JSA requirements. Ensure service staff participates in Health and Safety meetings. Report all hazards and accidents.
Supervise the Service Team including handling escalated and unresolved warranty alerts.
Responsible for the performance management of direct reports including completion of Bi annual reviews, development planning and provide coaching to both direct to indirect employees.
Submission of Reports, Capability Studies, Business Case Assessments
Maintain and secure all company assets, including service department vehicles and tooling
Work with dealers to design, implement and manage local parts initiatives
Coach local staff in direction of new business and identifying new opportunities
Provide technical expertise and develop regional parts system knowledge
Support resolution of issues at dealer level with regards to parts and service
Provide definition on how to structure pricing decisions to local entities
Develop and maintain appropriate service support in the region
Build positive working relationships with key customers
Work with local logistics people to influence stocking/inventory management
Liaise with internal departments, suppliers, Cummins Inc. and individuals to achieve department, company and customer requirements
Service Forecasting - Collects and assesses customer data from internal and external sources; compares against historical data to determine useful inputs and create a forecast of future service needs
Other duties and responsibilities as determined by the Regional Leader.
Additional Skills, knowledge & Experience (Locally Defined):
Strong sales and negotiation skills
Proven customer focused approach
Significant technical knowledge of diesel engines
Business Finance Awareness required (AOP, budgets, Managing costs, gross margin etc.)
Fluent in local language (Swedish) and English
Driving license class: B

Job

 SERVICE

Primary Location

 Sweden-Stockholm-Stockholm-Sweden, Marsta, Cummins Sweden DBU

Job Type

 Experienced - Exempt / Office
Recruitment Job Type Exempt - Experienced

Job Posting

 Jan 14, 2021, 4:33:47 PM

Unposting Date

 Ongoing
A
A

Team Leader / Processoperatör / Synare till vaccinföretaget Valneva i Solna

Academic Resource

Stockholm, STHM
7 dagar sedan
Stockholm, STHM
7 dagar sedan
Academic Resource söker nu en Team Leader/ Processoperatör för syning av Covid 19–vaccin till företaget Valneva Sweden AB i Solna. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid två–skift‚ med start i mars och beräknas pågå till december 2021.
Avdelningen arbetar med visuell inspektion och förpackning av vaccin. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta självständigt arbete med visuell syning och inspektion av vacciner. Som Team Leader kommer du även att ha ansvar och planerar det dagliga operativa arbetet för avdelningen. Du ansvarar och övervakar att verksamheten uppfyller GMP–kraven.
Vidare så kommer du att tränas och utbildas på plats inom området i samband med uppdragets start.
Arbetsuppgifter:
• Ansvarar för och planerar det dagliga operativa arbetet för avdelningen
• Manuell syning av flaskor i semi–automisk syningsmaskin
• Linjerensning enligt certifiering
• Dokumentera och registrera avvikelser
• Ansvara över att verksamheten uppfyller GMP–kraven
• Granskning av batchprotokoll
• Utbilda och övervaka operatörer
• Utföra och dokumentera provtagning
Kvalifikationer:
Vi söker dig som
• Har tidigare ledarerfarenhet
• Har arbetat som synare tidigare‚ och/eller har liknande erfarenhet av arbete inom
läkemedelsindustrin eller processindustrin
• Har god syn‚ med eller utan glasögon
• Har arbetat med dokumenthantering inom läkemedelsbranschen
• GMP är ett krav
• Talar och skriver svenska flytande är ett krav
Som person
Vi söker dig som är van att leda och har lätt att samarbeta‚ har förmåga planera arbetet så att arbetet kan utföras effektivt och som är en teamplayer beroende på gruppens och företagets behov. Arbetet är monotont och du gillar att arbeta enligt rutiner. Vidare är du en ansvarsfull och engagerad person som gillar att arbeta målinriktat. Flexibel och ambitiös är ett måste i rollen.
Om Valneva
Valneva har flera vacciner under utveckling‚ inklusive unika vacciner mot Borrelia‚ COVID–19 och chikungunya. Valnevas portfölj innehåller två kommersiella vacciner för resenärer: ett för förebyggande av japansk encefalit och ett för förebyggande av kolera. Valneva har verksamhet i Österrike‚ Sverige‚ Storbritannien‚ Frankrike‚ Kanada och USA med över 500 anställda.
Valneva Sweden AB är den svenska delen av Valneva och har en lång historia. Bolaget bildades 1993 när dåvarande SBL‚ Statens Bakteriologiska Laboratorium‚ delades in i en myndighetsdel‚ Smittskyddsinstitutet (i dag en del av Folkhälsomyndigheten) och en bolagsdel‚ SBL Vaccin AB. Våren 2015 såldes vaccinbolaget av sin dåvarande ägare Crucell Sweden AB i Solna till det österrikisk–franska vaccinbolaget Valneva SE.”
Mer information hittar du på www.valneva.com.
Är du den vi söker?
Ansökan
Intervjuer och urval kommer att ske löpande‚ så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Klicka nedan på sök tjänsten och fyll i dina kontaktuppgifter‚ ange referensnamn: Vtls0221
Frågor besvaras via mail av:
jenny.thonberg@academicresource.se
rekrytering.lifescience@academicresource.se
Sökord: processoperatör valneva packare synare gmp läkemedel vaccin förpacka lager Stockholm linjerensning 2–skift dokumentation lager industri konsult team leader syning visuell inspektion trainer grupp ledare
We take you further
U
U

Stockholm Office Leader

Ubiquiti Inc.

Stockholm
10 dagar sedan
Stockholm
10 dagar sedan

At Ubiquiti Inc., we create technology platforms for Businesses, Smart Homes, and Internet Service Providers, driven by our goal to connect everyone, everywhere. To date, Ubiquiti has shipped over 100 million devices worldwide, from ISP networking products to next generation of IT solutions. Our growth is made possible by the dedicated team of hundreds behind the scenes. From software developers and product managers to designers and strategists, Team UI is driven to achieve our common goal: Simplifying IT. At Ubiquiti, you’ll heighten your potential and broaden your horizons—all while shaping the future of connectivity.

Ubiquiti Stockholm team of 20+ highly qualified engineers, is currently looking for Country Office Leader. 

Responsibilities:

- Managing the Stockholm team and be a cultural leader

- Develop and execute strategies for Stockholm Office business growth

- Managing recruitment of IT engineers and other employees

- Keeping track of financial, legal matters and other administrative tasks

- Managing office purchases

- Supporting employees, expensing delegations and keeping personal files

- Provisioning working conditions in the office 

- Reporting of results

Requirements:

- Previous experience in management position in IT company or related 

- IT industry knowledge

- Good understanding of product development

- Basic knowledge of accounting, Swedish labor law and HR

- Excellent organizational and decision-making skills

- Self-direction and ability to complete projects with limited supervision

- Exceptional negotiation skills and assertiveness

- Self-motivation and proactivity

- Excellent communication (in English) and interpersonal skills

- Professional interest in IT products, new technologies

Benefits:

- Competitive salary matching global standards

- International work environment & opportunity to be a part of our business growth

- Flexible working hours

- Excellent work conditions: modern and ergonomic office; new workstation based on your choice

- Health insurance

- Free lunch and snacks

- Free parking

 

! CV should be in English. Please note that only selected candidates will be contacted.

A
A

Team Leader / Processoperatör / Packare till vaccinföretaget Valneva i Solna

Academic Resource

Stockholm, STHM
7 dagar sedan
Stockholm, STHM
7 dagar sedan
Academic Resource söker nu en Team Leader/ Processoperatör för packning av Covid 19–vaccin till företaget Valneva Sweden AB i Solna. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid två–skift‚ med start i mars och beräknas pågå till december 2021.
Avdelningen arbetar med visuell inspektion och förpackning av vaccin. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta packning av Covid 19 –vaccin både manuellt och med hjälp av maskin. Som Team Leader kommer du även att ha ansvar och planerar det dagliga operativa arbetet för avdelningen. Du ansvarar och övervakar att verksamheten uppfyller GMP–kraven. Vidare så kommer du att tränas och utbildas på plats inom området i samband med uppdragets start.
Arbetsuppgifter:
• Ansvarar för och planerar det dagliga operativa arbetet för avdelningen
• Förpacka vaccin‚ även manuell packning
• Utföra dokumentation inklusive utbytesberäkningar
• Utföra och dokumentera provtagning
• Linjerensning enligt certifiering
• Rigga och tekniskt sköta förpackningsmaskinen
• Utföra och dokumentera formatbyten
• Lagerhantering
• Dokumentera och registrera avvikelser
• Ansvara över att verksamheten uppfyller GMP–kraven
• Granska batch protokoll
• Utbilda och övervaka operatörer
Kvalifikationer:
Vi söker dig som:
• Har tidigare ledarerfarenhet
• Har arbetat som packare tidigare och/eller har liknande erfarenhet av arbete inom läkemedelsindustrin eller processindustrin
• Har arbetat med dokumenthantering inom läkemedelsbranschen
• GMP är ett krav
• Talar och skriver svenska flytande är ett krav
Som person
Vi söker dig som är van att leda och har lätt att samarbeta‚ ‚ har förmåga planera arbetet så att arbetet kan utföras effektivt och som är en teamplayer beroende på gruppens och företagets behov. Arbetet är monotont och du gillar att arbeta enligt rutiner. Vidare är du en ansvarsfull och engagerad person som gillar att arbeta målinriktat. Flexibel och ambitiös är ett måste i rollen.
Om Valneva
Valneva har flera vacciner under utveckling‚ inklusive unika vacciner mot Borrelia‚ COVID–19 och chikungunya. Valnevas portfölj innehåller två kommersiella vacciner för resenärer: ett för förebyggande av japansk encefalit och ett för förebyggande av kolera. Valneva har verksamhet i Österrike‚ Sverige‚ Storbritannien‚ Frankrike‚ Kanada och USA med över 500 anställda.
Valneva Sweden AB är den svenska delen av Valneva och har en lång historia. Bolaget bildades 1993 när dåvarande SBL‚ Statens Bakteriologiska Laboratorium‚ delades in i en myndighetsdel‚ Smittskyddsinstitutet (i dag en del av Folkhälsomyndigheten) och en bolagsdel‚ SBL Vaccin AB. Våren 2015 såldes vaccinbolaget av sin dåvarande ägare Crucell Sweden AB i Solna till det österrikisk–franska vaccinbolaget Valneva SE.”
Mer information hittar du på www.valneva.com.
Är du den vi söker?
Ansökan
Intervjuer och urval kommer att ske löpande‚ så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Klicka nedan på sök tjänsten och fyll i dina kontaktuppgifter‚ ange referensnamn: Vtlp0221
Frågor besvaras via mail av:
jenny.thonberg@academicresource.se
rekrytering.lifescience@academicresource.se
Sökord: processoperatör valneva packare synare gmp läkemedel vaccin förpacka lager Stockholm linjerensning 2–skift dokumentation lager industri konsult team leader syning visuell inspektion trainer grupp ledare linjerensning
We take you further
F
F

Utvecklingsansvarig utbildare i ledarskap

Framfot AB

Stockholm, STHM
3 dagar sedan
Stockholm, STHM
3 dagar sedan

Vill du leda våra utbildares utvecklingsarbete?

Vår fantastiska kollega och utvecklingsansvarige går vidare till ett spännande chefsjobb inom Region Stockholm. Därför söker vi en person som vill axla manteln och leda våra kompetenta utbildare i arbetet med att skapa och utveckla utbildning. Någon som är grym på struktur och planering och samtidigt har förmågan att hålla blicken fäst framåt i arbetet mot vår gemensamma vision. Är det du?
Vi älskar att göra det vi gör, och det är att hjälpa andra att bli bäst på det de gör. Sedan 2005 hjälper vi människor och organisationer att nå framgång med utbildning som verktyg. Nu söker vi en utbildare som vill leda vårt pedagogiska arbete framåt. 

Om tjänsten

Du tar ledartröjan kring utveckling & metoder i ett snabbfotat, kreativt och engagerat lag som ger dig möjlighet att påverka och vara delaktig i utvecklingen av våra utbildningar och metoder. Alla våra utbildningar bygger på modellen SPRINT och vårt innehåll för blended learning är under ständig utveckling. Klicka runt på vår hemsida för att se mer om hur vi tänker kring pedagogik.

Den här tjänsten ställer krav på att arbeta långsiktigt, samtidigt som det behövs en flexibilitet kring omvärldsförändringar.

Ett konkret exempel på vad det kan innebära är när vi med mycket kort varsel ställde om alla våra utbildningar till distans. Ett annat är att långsiktigt leda arbetet med att skapa evidensbaserade träningsprogram med blended learning som stöd.

Parallellt med utvecklingsarbetet genomför du själv vissa schemalagda utbildningar och företagsanpassade uppdrag, som kan vara allt från enskild coachning till återkommande längre utbildningsinsatser. Tillsammans tränar vi morgondagens medarbetare och ledare för framtidens organisationer.

Vem är du?

  • Du är skicklig på att samordna och leda utvecklingsarbete.
  • Du har vana av att framgångsrikt leda team av experter.
  • Du har relevant, akademisk examen, med inriktning på beteendevetenskap och/eller pedagogik.
  • Du har ett stort intresse för beteendevetenskap och psykologi i allmänhet, och organisationspsykologi i synnerhet.
  • Du kan inte låta bli att utveckla material, verktyg, övningar, metodik, träningsupplägg och pedagogik och tar aktiv del i att skapa och hålla utbildningsinsatser.
  • Du har dokumenterad flerårig erfarenhet av att utbilda. Antingen kommersiellt eller i stor omfattning internt i större organisationer.
  • Du har inriktningen ledarskap och projektledning. Och relevant arbetslivserfarenhet som gör att du förstår de olika verkligheter som möter våra olika kunder.
  • Du känner dig trygg i att skapa, utveckla och leda upplevelsebaserad träning som hjälper deltagarna att gå från att veta till att göra direkt i utbildningen.
  • Du har förståelse för kundens affär, verksamhet och hur vi kan hjälpa dem bli ännu bättre på det de gör.
  • Du har en positiv energi som sprider sig till deltagare och kollegor.

OBS! Det är INTE tillräckligt att du arbetat inom skolans värld.

Vi erbjuder dig

  • En möjlighet att leda skapandet av framtidens utbildningsmetoder och förändra utbildningsbranschen.
  • Utbyte och samarbete i en dynamisk och kreativ miljö.
  • Arbeta i nära samarbete med ledningen. Du rapporterar direkt till VD.
  • Möjlighet att vara en positiv påverkansfaktor som gör skillnad för våra kunder.
  • Chans att hjälpa individer hitta modet att skapa nya vanor som ger positiv effekt på arbetsplatsen.
  • Spännande uppdrag med både små och stora kunder.


Vad säger dina blivande kollegor?

– Jag tycker det är fantastiskt att på heltid få ägna mig åt utvecklingsfrågor. Med det menar jag inte bara att få vara delaktig och kunna bidra till andras utveckling utan att även få utveckla mig själv. I utbildarrollen får jag hela tiden lära mig nya saker som jag sedan får vara med och dela med mina deltagare. Vi utbildare har ett stort utbyte av varandra och en fantastisk sammanhållning i gruppen. För mig som varit ensam i min roll känns det fantastiskt att få ett helt gäng av seniora, duktiga och härliga kollegor.

– På Framfot får jag möjlighet att använda min kreativa förmåga, arbeta med frihet under stort ansvar och samverka tillsammans med ett team av kollegor som jag ser fram emot att träffa när jag går till jobbet!

– Utbildargruppen på Framfot är ett härligt gäng som verkligen bryr sig om varandra. Själv har jag jobbat här i drygt sex år. Det är lärorikt, ibland utmanande och oftast inspirerande och kul. För att passa in här så är det en fördel om du känner dig trygg i din roll och är ganska självgående. Tempot är ofta högt, det finns en bra blandning och variation i vårt utbud och du har ett stort individuellt ansvar i planering och genomförande. Välkommen i gänget!

Praktisk information
Lön: Fast lön plus bonus, samt förmåner som tjänstepension och intern/extern utbildning.
Arbetstid: Heltid. Normalt ca 4 resdagar per månad.
Placering: DN-skrapan, Rålambsvägen 17, Stockholm.
Tillträde: När vi hittat rätt person. Intervjuer sker löpande. 

För att söka tjänsten

Skicka din ansökan till jobb@framfot.se. Eventuella frågor besvaras av Erik Sjögren, 070-653 10 83.

Om Framfot
Framfot är ett innovativt utbildningsföretag som utvecklar människor, organisationer och affärer genom utbildning, coachning och konkret konsulthjälp.

Vi erbjuder praktiska och behovsanpassade utbildningar inom ledarskap & projektledning, sälj & marknad, personal & HR och kommunikation & retorik. Vi har ett brett spektrum av kunder och uppdrag över hela landet och är stolta över de utvärderingar och resultat vi får och når. Företaget har funnits sedan 2005 och sitter i egna konferenslokaler i DN-husets 19:e våning på Kungsholmen.

Vår mission är att våra kunder ska nå sina mål, bli bäst på det de gör och ha bra samarbete för att lyckas. Hur vi gör det utgår helt från kundens situation och mål.

Vår vision är att vara det självklara valet och leda lärandet. Våra värdeord är glädje, engagemang, mod, omtanke och innovation.
Sökord: ledarskapsutbildare, utbildare, utvecklingsansvarig, projektledning, projektledare, instruktör, teamchef, gruppchef, ledare, manager, management, ledarskap

A
A

Team Leader / Processoperatör / Synare till vaccinföretaget Valneva

Academic Resource

Solna, STHM
6 dagar sedan
Solna, STHM
6 dagar sedan
Academic Resource söker nu en Team Leader/ Processoperatör för syning av Covid 19-vaccin till företaget Valneva Sweden AB i Solna. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid två-skift, med start i mars och beräknas pågå till december 2021.
Avdelningen arbetar med visuell inspektion och förpackning av vaccin. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta självständigt arbete med visuell syning och inspektion av vacciner. Som Team Leader kommer du även att ha ansvar och planerar det dagliga operativa arbetet för avdelningen. Du ansvarar och övervakar att verksamheten uppfyller GMP-kraven.
Vidare så kommer du att tränas och utbildas på plats inom området i samband med uppdragets start.
Arbetsuppgifter:
• Ansvarar för och planerar det dagliga operativa arbetet för avdelningen
• Manuell syning av flaskor i semi-automisk syningsmaskin
• Linjerensning enligt certifiering
• Dokumentera och registrera avvikelser
• Ansvara över att verksamheten uppfyller GMP-kraven
• Granskning av batchprotokoll
• Utbilda och övervaka operatörer
• Utföra och dokumentera provtagning
Kvalifikationer:
Vi söker dig som
• Har tidigare ledarerfarenhet
• Har arbetat som synare tidigare, och/eller har liknande erfarenhet av arbete inom
läkemedelsindustrin eller processindustrin
• Har god syn, med eller utan glasögon
• Har arbetat med dokumenthantering inom läkemedelsbranschen
• GMP är ett krav
• Talar och skriver svenska flytande är ett krav
Som person
Vi söker dig som är van att leda och har lätt att samarbeta, har förmåga planera arbetet så att arbetet kan utföras effektivt och som är en teamplayer beroende på gruppens och företagets behov. Arbetet är monotont och du gillar att arbeta enligt rutiner. Vidare är du en ansvarsfull och engagerad person som gillar att arbeta målinriktat. Flexibel och ambitiös är ett måste i rollen.
Om Valneva
Valneva har flera vacciner under utveckling, inklusive unika vacciner mot Borrelia, COVID-19 och chikungunya. Valnevas portfölj innehåller två kommersiella vacciner för resenärer: ett för förebyggande av japansk encefalit och ett för förebyggande av kolera. Valneva har verksamhet i Österrike, Sverige, Storbritannien, Frankrike, Kanada och USA med över 500 anställda.
Valneva Sweden AB är den svenska delen av Valneva och har en lång historia. Bolaget bildades 1993 när dåvarande SBL, Statens Bakteriologiska Laboratorium, delades in i en myndighetsdel, Smittskyddsinstitutet (i dag en del av Folkhälsomyndigheten) och en bolagsdel, SBL Vaccin AB. Våren 2015 såldes vaccinbolaget av sin dåvarande ägare Crucell Sweden AB i Solna till det österrikisk-franska vaccinbolaget Valneva SE.”
Mer information hittar du på www.valneva.com.
Är du den vi söker?
Ansökan
Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Klicka nedan på sök tjänsten och fyll i dina kontaktuppgifter, ange referensnamn: VtlsS0221
Frågor besvaras via mail av:
jenny.thonberg@academicresource.se
rekrytering.lifescience@academicresource.se
Sökord: processoperatör valneva packare synare gmp läkemedel vaccin förpacka lager Stockholm linjerensning 2-skift dokumentation lager industri konsult team leader syning visuell inspektion trainer grupp ledare
we take you further
N
N

Group Project Leader to AniCura

Novare Interim & Recruitment

Stockholm
30+ dagar sedan
Stockholm
30+ dagar sedan
AniCura is one of Europe’s leading providers of high-quality veterinary care for companion animals. AniCura offers a wide range of high-quality medical services covering preventive and basic health care as well as advanced diagnostics, internal medicine, intensive care, surgery, and orthopaedics. AniCura also provides rehabilitation, physiotherapy and dietary advice and offers selected pet food and care products. AniCura is present at 350 European locations and creates peace of mind for pet owners through excellent access and patient safety. Every year, AniCura’s 7,000 employees attend to more than 3 million companion animal patients. AniCura is a trusted training and referral body. We shape the future of veterinary care together through co-operation and knowledge sharing in a values-based organization. We have a common passion for developing our business and offer the best service to our patients and customers, pets, and their owners. We are committed to an inclusive and diverse AniCura. We are an equal opportunity employer. We do not discriminate based on race, ethnicity, color, ancestry, national origin, religion, sex, sexual orientation, gender identity, age, disability, veteran status, genetic information, marital status, or any other legally protected status.AniCura® Shaping the future of veterinary care, together
 
Do you have experience in leading complex projects within HR? Are you a Project Leader with strong analytical skills and appreciates the mix of strategic, tactical, and operational thinking? Then you might be just the talent we are looking for! AniCura is expanding and is now looking to hire a Group Project Leader with passion, great drive, and ambition to develop AniCura’s expanding business further!
 
 
About AniCura
 
Anicura is growing rapidly through organic growth and acquisitions across Europe. Since 2018, AniCura is a part of Mars Petcare, a family-owned business with deep industrial knowledge and a long-term dedication for pet health. We are a fast-paced, action-oriented organization that thrives on collaboration, leveraging cross-functional expertise, and challenging the status quo to find effective solutions for our people to shape the future of veterinary care together and contribute to a higher life quality for pets and their owners.
 
 
About the role
 
AniCura is represented in 14 countries with different ways of working with HR-processes and practices. We are now looking for a Group Project Leader that will take a lead for preparing and planning our global implementation of Workday. As a Group Project Leader, you will be representing the internal voice of our P&O organization and other key stakeholders towards the global project organization. You will be planning and leading the project work and managing interdependencies between various programs and implementations across the Group.
 
Futhturemore, you will be responsible for:
 
  • Manage project budget, plans, resources, and priorities.
  • Coordinate preparatory activities and projects with Group functions and country organizations.
  • Coordinate the development of user manuals, training materials, and other resources as needed to enable successful implementation and utilization of the process or system to end users.
  • Assist country leads and employee communications with change management and communications strategies.
  • Together with Group IT, Single Point of Contact, vs Project Experience in terms of technical requirements. 
  • Coordinate and produce relevant decisions from AniCura’ s management.
 
You will be a part of a dedicated team of seven people and you will report to the Group P&O Director. The position provides opportunities to work across all functions and close to the business in a highly professional and international environment.
 
 
Who are we looking for?
 
To be successful in this role we believe you are positive, flexible, and proactive, with a “can-do” attitude. You have an entrepreneurial spirit and successful track record of delivering projects. You find it exciting, challenging and rewarding to successfully solve problems as part of your everyday job. One key factor for succeeding in the role is the sense of responsibility that you have for the tasks and the ability to prioritize among them. You can recognize risks that directly impacts the likelihood of success and that these risks must be both formally and informally measured throughout their lifetime of a project. Further, you need to be able to adapt a complex and rapidly changing work environment. The role also requires a high degree of professionalism in dealing with diverse groups of people, both management and colleagues.
 
Your qualifications
 
  • Relevant academic degree
  • About 5 years project management experience
  • Good understanding of HR processes and practices
  • System knowledge and experience of implementation of global ERP-systems.
  • Be able to structure and communicate information and data in a comprehensive way.
  • Fluent in English and Swedish, preferably with international experience
 
 
Additional information
 
Location: HQ is located in Danderyd
Position type: Full time, 100%
Period of Employment: 2 years 
 
Do you want to be part of our journey? Then we recommend that you submit your application as soon as possible! Please email responsible recruiter, Louise Eriksson Hellstrand, with any questions regarding the role: louise.eriksson-hellstrand@novare.se. Please note that we do not accept applications through email.
 
We are looking forward to your application!

Typ av jobb

Heltid

Skickad

1 dag sedan

Beskrivning

Team Leader, Sales Service, VWR, del av Avantor

VWR en global distributör av laboratorieutrustning som erbjuder kemikalier, life science, förbrukningsvaror, apparater, instrument, inredning.

Har du erfarenhet från ledarskap och kundservice / försäljning?

Då kan det vara dig vi behöver för att leda ett team av skickliga och erfarna kollegor i vårt Sales Serviceteam. Sales Serviceavdelningen består av 18 medarbetare som leds av två Team Leaders. Vi söker nu en Team Leader till ett av teamen. Sales Service ansvarar för alla inkommande förfrågningar från våra kunder samt bidrar med support till våra Account Managers. Uppföljning av beställningar, leveranser och produktfrågor är en stor del av vardagen.


Din roll:

Du har ett övergripande ansvar för alla medarbetare i teamet och leder ditt team i linje med företagets värderingar, strategier och mål. I din roll som Team Leader ansvarar du för att sätta mål för respektive medarbetare såväl som för hela teamet samt att följa upp dessa.


Som Team Leader får du en nyckelroll med breda arbetsuppgifter som exempelvis:

  • Fullt personalansvar för ditt team
  • Planering och samordning av dagliga arbetsuppgifter
  • Säkerställa god kvalitet och produktivitet för att nå uppsatta mål
  • Delta i förbättringsarbete för att bidra med förslag på åtgärder för att förbättra processerna
  • Ansvara för introduktion samt upplärning av nya medarbetare i teamet
  • Rekrytera, planera och strukturera arbetet samt coacha och motivera teamet
  • En del operativt arbete ingår i rollen


Bakgrund:

  • Erfarenhet från försäljning och ledarskap är meriterande
  • Relevant utbildning, helst inom naturvetenskapliga ämnen (kemi, biokemi, laboratorieingenjör) och / eller ledarskapsutbildning
  • God affärsförståelse
  • Goda IT-kunskaper
  • Mycket goda kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska


Profil:

  • Ledarskapsförmåga
  • En lagspelare med god samarbetsförmåga
  • Strukturerad och lösningsorienterad
  • Serviceinriktad och flexibel
  • God kommunikationsförmåga
  • Självständig och prestigelös
  • Förstå och värna om företagets processer, rutiner och ekonomi


Vi erbjuder

Förutom kontinuerlig utveckling i ditt arbete, erbjuder vi en fast lön, pensions- och försäkringsvillkor enligt vårt kollektivavtal, företagshälsovård, bonusprogram samt ett generöst friskvårdsbidrag. Arbetet utgår från vårt trevliga kontor i Stockholm/Spånga. Tjänsten är på heltid.

 

Har vi fångat ditt intresse?

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urvalsprocessen sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!

Vid frågor om befattningen eller rekryteringsprocessen, kontakta gärna Nina Torsnes Ellingsen, Sales Service Manager, på +47 48405222 alternativt Hajer Kamal Alm, Team Leader Product Specialists, på +46 708213824

We will use the personal information that you have submitted to us in order to consider your application for the relevant role.

 Your privacy is important to us. Please click here for our Privacy Policy which explains the purposes for which we will use your personal information and the ways in which we will handle and retain your information. It also explains the rights you have in relation to your information, and how to contact us with any queries or requests.

3rd party non-solicitation policy

By submitting candidates without having been formally assigned on and contracted for a specific job requisition by Avantor, or by failing to comply with the Avantor recruitment process, you forfeit any fee on the submitted candidates, regardless of your usual terms and conditions. Avantor works with a preferred supplier list and will take the initiative to engage with recruitment agencies based on its needs and will not be accepting any form of solicitation

 

Avantor® is a leading global provider of integrated, tailored solutions for the life sciences and advanced technology industries. Strengthened by the recent acquisition of VWR, the Company is a trusted partner to customers and suppliers from discovery to delivery. With operations in more than 30 countries and a diverse portfolio that includes more than four million products, Avantor enables customer success through innovation, cGMP manufacturing and comprehensive service offerings. Collectively, we set science in motion to create a better world.

Learn more at www.avantorsciences.com


Sökord: Biokemist, Biotekniker, Biomedicinsk analytiker, Kemist, Kemiingenjör, Laboratorietekniker, Laboratorieingenjör