amir.abdulla@randstad.se
gärna svarar på dina frågor.https://www.eltelnetworks.com/sv/svenska/infranet-solutions/smart-grid
amir.abdulla@randstad.se
gärna svarar på dina frågor.https://www.eltelnetworks.com/sv/svenska/infranet-solutions/smart-grid
Vi söker nu butiksmedarbetare till vår avdelning Aftersales Operations som består av kassa, lager, support och merchandising!
Tjänsten omfattar 75% vikariat med möjlighet till tillsvidareanställning.
Är du en stjärna på kundvård och tar hand om kunder på bästa sätt samtidigt som du är ordningsam och strukturerad så kan du vara vår nya butiksmedarbetare. Att arbeta på Elgiganten är både spännande och lärorikt och rollen som butiksmedarbetare består av flertalet varierande uppgifter där Du med din kompetens är betydelsefull och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar nämligen om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen tillsammans med kollegorna samt säkerställa ordning och reda.
Arbetsuppgifter:
Profil & Bakgrund
Som anställd på Elgiganten har vi höga förväntningar på dig – Du ska ständigt sträva mot att vara bäst och kunna lösa problem som uppkommer på vägen mot framgång. Som butiksmedarbetare kommer du att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Aftersales Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag. Det innebär att du kommer få grundläggande kunskaper inom samtliga ovan nämnda områden och en stor flexibilitet i din vardag, perfekt för dig som gillar variation. Många av våra medarbetare utvecklar med tiden en specialistkompetens och har sin bas i ett av de 4 expertområden vi har:
Kassa - I kassan har du äran att träffa de flesta av våra kunder, du är pricken över i:et som kan se till att alla kunder går glada ut genom dörren. Detta genom att du har ett kundanpassat bemötande och är lösningsorienterad genom att du tänker ur ett större perspektiv. Att arbeta i kassan innebär fartfyllda dagar med flertalet varierande arbetsuppgifter.
Lager och reparation/returer - Som medarbetare på lagret vet du hur viktigt det är att allting fungerar, din primära arbetsuppgift är att bemöta våra kunder i varuutlämningen där du levererad kundvård i högsta klass där målet är att kunden skall känna sig trygg och lämnar butiken nöjd. Du kommer hantera både in och ut leveranser där god struktur är av största vikt.
Support - Du är kundernas tekniska rådgivare, både före, under och efter köp. Dina huvuduppgifter är att säkerställa försäljning och utförande av supporttjänster.Du är experten inom det digitala området och förmedlar din kunskap till kunderna.
Merchandising - Arbetet som merchandiser innebär att göra det enkelt för våra kunder att hitta rätt vara, pris och information. Arbetsuppgifterna innehåller ansvar för påfyllning av varor, exponering, hålla utställningen ren och snygg och göra varuhusen så attraktiva som möjligt. Du vägleder också våra kunder till den produkt som bäst uppfyller deras behov.
Utveckling på Elgiganten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.
Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård.
Elgiganten erbjuder
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.
Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Joackim på dm.operations.jonkoping@giganten.se.
Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!
Varmt välkommen med din ansökan.
Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering.
Vi söker nu butiksmedarbetare till vår avdelning Aftersales Operations som består av kassa, lager, support och merchandising!
Sommarvikariat med goda chanser till förlängning.
Är du en stjärna på kundvård och tar hand om kunder på bästa sätt samtidigt som du är ordningsam och strukturerad så kan du vara vår nya butiksmedarbetare. Att arbeta på Elgiganten är både spännande och lärorikt och rollen som butiksmedarbetare består av flertalet varierande uppgifter där Du med din kompetens är betydelsefull och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar nämligen om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen tillsammans med kollegorna samt säkerställa ordning och reda.
Arbetsuppgifter:
Profil & Bakgrund
Som anställd på Elgiganten har vi höga förväntningar på dig – Du ska ständigt sträva mot att vara bäst och kunna lösa problem som uppkommer på vägen mot framgång. Som butiksmedarbetare kommer du att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Aftersales Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag. Det innebär att du kommer få grundläggande kunskaper inom samtliga ovan nämnda områden och en stor flexibilitet i din vardag, perfekt för dig som gillar variation. Många av våra medarbetare utvecklar med tiden en specialistkompetens och har sin bas i ett av de 4 expertområden vi har:
Kassa - I kassan har du äran att träffa de flesta av våra kunder, du är pricken över i:et som kan se till att alla kunder går glada ut genom dörren. Detta genom att du har ett kundanpassat bemötande och är lösningsorienterad genom att du tänker ur ett större perspektiv. Att arbeta i kassan innebär fartfyllda dagar med flertalet varierande arbetsuppgifter.
Lager och reparation/returer - Som medarbetare på lagret vet du hur viktigt det är att allting fungerar, din primära arbetsuppgift är att bemöta våra kunder i varuutlämningen där du levererad kundvård i högsta klass där målet är att kunden skall känna sig trygg och lämnar butiken nöjd. Du kommer hantera både in och ut leveranser där god struktur är av största vikt.
Support - Du är kundernas tekniska rådgivare, både före, under och efter köp. Dina huvuduppgifter är att säkerställa försäljning och utförande av supporttjänster.Du är experten inom det digitala området och förmedlar din kunskap till kunderna.
Merchandising - Arbetet som merchandiser innebär att göra det enkelt för våra kunder att hitta rätt vara, pris och information. Arbetsuppgifterna innehåller ansvar för påfyllning av varor, exponering, hålla utställningen ren och snygg och göra varuhusen så attraktiva som möjligt. Du vägleder också våra kunder till den produkt som bäst uppfyller deras behov.
Utveckling på Elgiganten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.
Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård.
Elgiganten erbjuder
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.
Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Joackim på dm.operations.jonkoping@giganten.se.
Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!
Varmt välkommen med din ansökan.
Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering.
Vi söker nu butiksmedarbetare till vår avdelning Aftersales Operations som består av kassa, lager, support och merchandising!
Tjänsten omfattar ca 33% samt en på 75% kortare vikariat med möjlighet till förlängning.
Är du en stjärna på kundvård och tar hand om kunder på bästa sätt samtidigt som du är ordningsam och strukturerad så kan du vara vår nya butiksmedarbetare. Att arbeta på Elgiganten är både spännande och lärorikt och rollen som butiksmedarbetare består av flertalet varierande uppgifter där Du med din kompetens är betydelsefull och utgör en viktig del för framgång. En stor del av vardagen handlar nämligen om att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen tillsammans med kollegorna samt säkerställa ordning och reda.
Arbetsuppgifter:
Profil & Bakgrund
Som anställd på Elgiganten har vi höga förväntningar på dig – Du ska ständigt sträva mot att vara bäst och kunna lösa problem som uppkommer på vägen mot framgång. Som butiksmedarbetare kommer du att få grundläggande kunskaper inom samtliga delar inom Aftersales Operations och därmed en stor flexibilitet i din vardag. Det innebär att du kommer få grundläggande kunskaper inom samtliga ovan nämnda områden och en stor flexibilitet i din vardag, perfekt för dig som gillar variation. Många av våra medarbetare utvecklar med tiden en specialistkompetens och har sin bas i ett av de 4 expertområden vi har:
Kassa - I kassan har du äran att träffa de flesta av våra kunder, du är pricken över i:et som kan se till att alla kunder går glada ut genom dörren. Detta genom att du har ett kundanpassat bemötande och är lösningsorienterad genom att du tänker ur ett större perspektiv. Att arbeta i kassan innebär fartfyllda dagar med flertalet varierande arbetsuppgifter.
Lager och reparation/returer - Som medarbetare på lagret vet du hur viktigt det är att allting fungerar, din primära arbetsuppgift är att bemöta våra kunder i varuutlämningen där du levererad kundvård i högsta klass där målet är att kunden skall känna sig trygg och lämnar butiken nöjd. Du kommer hantera både in och ut leveranser där god struktur är av största vikt.
Support - Du är kundernas tekniska rådgivare, både före, under och efter köp. Dina huvuduppgifter är att säkerställa försäljning och utförande av supporttjänster.Du är experten inom det digitala området och förmedlar din kunskap till kunderna.
Merchandising - Arbetet som merchandiser innebär att göra det enkelt för våra kunder att hitta rätt vara, pris och information. Arbetsuppgifterna innehåller ansvar för påfyllning av varor, exponering, hålla utställningen ren och snygg och göra varuhusen så attraktiva som möjligt. Du vägleder också våra kunder till den produkt som bäst uppfyller deras behov.
Utveckling på Elgiganten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.
Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård.
Elgiganten erbjuder
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.
Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Joackim på dm.operations.jonkoping@giganten.se.
Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!
Varmt välkommen med din ansökan.
Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering.
Denna tjänsten är på 70%
Vi söker en säljare till avdelningen Home där vi erbjuder produkter inom Kök, Hushåll och Vitvaror.
Har du lätt att prata med folk och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då har du bra förutsättningar att bli en skicklig Säljare hos oss.
Den viktigaste uppgiften som säljare på Elgiganten är att hitta den perfekta lösningen för våra kunders frågor, utmaningar och önskemål. Det är en enkel match för dig som vill vara bäst i allt du gör och som är resultat- och lösningsorienterad. Att arbeta för Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt.
Arbetsuppgifter
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer, tillsammans med dina kollegor, att vara att göra våra kunder 100 % nöjda varje dag - och att ha roligt under tiden!
Profil & Bakgrund
Du älskar att nå dina mål - och när du gör det, vill vi fira det med dig. Är du också snabblärd, nyfiken och kreativ så är du är en väldigt bra kandidat för detta jobb.
Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel, men inte ett krav. Du får en bra introduktion som kommer att förse dig med de kunskaper och expertis som du behöver samt som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas.
Arbetsglädje
Här jobbar ett gäng personer som är drivna och intresserade i kontakt med kunder och kollegor. Vi är ärliga, ödmjuka och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker en kollega som är en peppande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Som löser problem som uppstår på ett effektivt sätt och håller dig uppdaterad på företagets produkter.
Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet.
De som har affärssinne, gillar att tävla och vill bidra till positiva resultat för företaget brukar trivas väl hos oss. Det är personer som gillar att utvecklas och tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Är du en av dem? Då gillar du säkert snabba förändringar och det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ. Vi kommer att ha kul tillsammans!
Utveckling på Elgiganten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.
Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård
Elgiganten erbjuder
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.
Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Simon Schenberg på: storemanager.jonkoping@giganten.se.
Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!
Varmt välkommen med din ansökan.
Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering.
Elgiganten Logistik dominerar i nuet och skapar framtidens logistik. Elgiganten Logistik är en del av Elkjøp-koncernen - en av Nordens största återförsäljare av hemelektronik. Från oss distribueras varor till kunder, butiker och distributionscentraler i hela Norden.
Vi är ”hjärtat” i koncernen som varje år lossar och lastar 2. 200 000 m3 varor. Våra kunder är alltid vårt fokus och för att säkra kvalitet i alla led vill vi samarbeta med de bästa aktörerna. Vi kombinerar den senaste tekniken med smarta interna processer för att bedriva effektiv och hållbar logistik. Genom ”Logistik med ♥” strävar vi efter att vara en förebild inom socialt ansvarstagande för oss själva och våra samarbetspartner.
Inget av detta är möjligt utan engagerade och ansvarstagande ledare och medarbetare. Vi är en mångkulturell arbetsplats och vi arbetar aktivt för en välmående och lustfylld arbetsmiljö där vi tror att den enskilda individens engagemang gör skillnad.
Därför dominerar vi i nuet och skapar framtidens logistik!
Drivs du av systematisk problemlösning och trivs i händelserik vardag med stor möjlighet att göra skillnad för vår verksamhet?
Då är detta uppdraget för dig!
Arbetsuppgifter
Produktionsplaneringen arbetar med tre olika ansvarsområden med målet atteffektivt hantera och planera ordernedtag, personalplanering i våra producerande processer samt optimera och övervaka produktionen i vår automationsanläggning. Som Production Planner arbetar du inom något eller flera av ansvarsområdena.
Tillsammans med din närmaste ledare sätter du mål för resultat och kvalité för avdelningen som du och dina kollegor arbetar tillsammans mot. Du bidrar till utveckling och ständiga förbättringar för verksamheten och medverkar i projekt och arbetsgrupper både internt och externt inom ramen för ditt uppdrag. Supporterar ledare i våra producerande processer med strategisk och operativ personalplanering
Du kommer att tillhöra en arbetsgrupp med 10 kollegor inom Produktionsplaneringen och rapportera till Production Planning Manager. Produktionsplaneringen är en del av Planning & Analyse som är en stödfunktion till vår kärnverksamhet med ansvar för att rätt produkt är på rätt plats och att vi nyttjar våra resurser och vårt lager så effektivt som möjligt.
Vem är du?
Vi söker dig med gymnasial utbildning och gärna 3–5 års arbetslivserfarenhet och är riktigt vass på bemanningsplanering inom produktion eller logistik. Det är meriterande om du har eftergymnasialutbildning inom Logistik och Ledning. Du har god systemvana och trivs med uppgifter som innebär problemlösning och taktisk planering. Trivs i mötet med kollegor och drivs av ett gott samarbete.
Ditt medarbetarskap präglas av en positiv människosyn och förtroende för dina kollegors kompetens.
Genom stort engagemang motiverar du dina kollegor genom att vara en god förebild.
Elgiganten Logistik är i ständig utveckling och ställer om efter kundens behov och nya förutsättningar. Du motiveras av förändringar och har förmåga att få verksamheten att utvecklas. Du är en problemlösare som trivs bäst i en händelserik vardag med korta vägar från ord till handling.
I samarbete med andra anpassar du din kommunikation för att nå effektiva lösningar. För dig är ansvar roligt och utvecklande och du drivs av en händelserik vardag.
I samband med din ansökan utför vi bakgrundskontroll och innan anställning uppvisar du ett utdrag ur Polisens belastningsregister. Begär utdrag från belastningsregistret här!Som en del av urvalet får du även göra tester i språk, logik och viktiga kompetenser för tjänsten.
Elgiganten Logistik erbjuder
Tjänsten som Produktion Planner är en tillsvidareanställning där vi kan komma att tillämpa sex månaders provanställning. Du arbetar två-skift; 06:00-15:00, 15:00- 23:30 (fredag 15:00-21:30).
Med stor ansträngning och beslutsamhet kan du gå långt inom bolaget, vi vill ge interna möjligheter för alla som arbetar hos oss. Här kommer du få en bra introduktion som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas hos oss. Vi erbjuder förmåner som friskvård, personalköp, arbetstidsförkortning, bonus och pension enligt gällande kollektivavtal. Vi har en stark tro att man ska kunna kombinera föräldraskap med karriär.
Ansökan
Elgiganten Logistik värdesätter mångfald inom företaget och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund.
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan. Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken. När din ansökan har registrerats får du en automatisk inbjudan till att göra testerna som krävs för att ta dig vidare i rekryteringsprocessen, håll utkik efter mailet!
Sista ansökningsdag är: 2021-03-12
Vid eventuella frågor kontakta; Production Planning Manager, christopher.nilsson@giganten.se
Nordomatic rekryterar en erfaren Projektledare till utmanande och spännande projekt i Jönköping.
Vill du arbeta med spännande, kvalificerade projekt tillsammans med avancerad och nyskapande teknik i en grupp som värdesätter samarbete? Vill du arbeta på en arbetsplats där du har goda utvecklingsmöjligheter där du själv äger din egen utveckling i bolaget?
Nordomatic växer och behöver nu förstärka vårt team med ytterligare en erfaren Projektledare. Som projektledare ansvarar du för projektens genomförande och ekonomiska resultat. Du arbetar proaktiv från upphandling, planering, resurstillsättning till att driva projekten framåt. Du genomför löpande avstämningar med entreprenörer, leverantörer, intern personal samt slutkund.
Nordomatic är ett bolag med korta beslutsvägar. Hos oss får du möjlighet att arbeta i och leda spännande projekt inom fastighetsautomation. Projektens storlek varierar. Läs gärna mer på vår hemsida om projekten vi redan genomfört: https://nordomatic.com/se/
För att lyckas och trivas i denna roll vill vi att du har flera års erfarenhet av projektledning. Du har stort tekniskt intresse samt har affärsmanskap och är en god kommunikatör. Vidare har du erfarenhet inom entreprenad, fastighetsautomation, drift och underhåll och en god branschkännedom inom VVS-system, konstruktion, projektering. Du har systemvana från t ex Jeeves eller liknande affärssystem och har god svenska i tal och skrift. Körkort erfordras till alla våra tjänster.
Vi söker dig som är initiativtagande, målmedveten och lösningsorienterad. Du arbetar strukturerat, planerar och organiserar arbetet även under stressiga perioder och värdesätter alltid god kvalité och ett gott slutresultat. Du är nyfiken i din personlighet och har goda ledaregenskaper och känner dig trygg i rollen som ledare. I denna rekrytering lägger vi stor vikt på dina personliga egenskaper.
Tycker du att Nordomatic verkar vara ett spännande företag med intressanta tjänster?
Din ansökan:
I denna rekryteringsprocess har vi valt att samarbeta med OnePartnerGroup. För mer information kring tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mikael Rydholm, 0734-141684 alt
mikael.rydholm@onepartnergroup.se
I denna rekryteringsprocess tillämpar vi löpande urval och tar därför gärna emot din ansökan snarast möjligt. Ansök via nedan länk.
Välkommen med din ansökan!
patricia.nordlange@randstad.se
ansvarar för rekryteringsprocessen, som gärna svarar på dina frågor.Typ av jobb
Heltid
Skickad
4 dagar sedan
amir.abdulla@randstad.se
gärna svarar på dina frågor.https://www.eltelnetworks.com/sv/svenska/infranet-solutions/smart-grid
Randstad
Med över 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom hr-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Genom oss kan du jobba som uthyrd konsult eller bli direktrekryterad till en tjänst hos någon av våra kunder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.
Vi är experter på att hjälpa arbetssökande att hitta rätt jobb och med vårt stora nätverk av kunder kan vi erbjuda lediga jobb från Kiruna i norr till Malmö i Söder, inom i princip alla branscher. Därför är chanserna stora att du hittar ett jobb hos oss som passar just dig. Oavsett om du är specialist på det du gör, har kommit långt i karriären eller ska ta ditt första kliv ut på arbetsmarknaden så har du många möjligheter att utvecklas. Förmodligen fler än du tror.
Att jobba som konsult
Som konsult hos Randstad är du anställd av oss men har din dagliga arbetsplats hos någon av våra kunder. Uppdraget kan vara kort eller långt, på heltid eller deltid, beroende på kundens behov, dina egna önskemål och den karriär du ser framför dig. Som konsult hos oss får du möjlighet till en varierande och utvecklande karriär. Du möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du får chans att utveckla både dig själv och ditt cv.
Randstad är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlem i Bemanningsföretagen och har avtal med samtliga förbund, inom LO på kollektivsidan samt Unionen och Akademikerförbunden på tjänstemannasidan. Som konsult hos Randstad omfattas du därmed av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, pension och semester. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare, men fler möjligheter att forma din karriär som du vill.
Kontaktuppgifter
Rättarvägen 3
169 03 Solna
Telefon: 020 170 70 70
Epost: info@randstad.se
Företagets storlek
10 000 anställda eller fler
Grundades
1960