Populäraste jobb

81Jobb hittades

81 Jobb hittades 

E
E

Projektingenjör

Element Logic Sweden AB

2 dagar sedan
2 dagar sedan

Element Logic fortsätter att växa och vi är därför i behov av fler skickliga och engagerade människor på vår resa. Om du vill arbeta i ett företag med hög kompetens tillsammans med visionen att göra våra kundlager till det mest effektiva i Europa är det här platsen att vara! Företaget verkar i en bransch som drivs av e-handelstrenden och det ständigt ökande behovet av automatisering och är extremt väl positionerat för framtiden.

Vi söker nu en Projektingenjör som kommer att vara länken mellan Design & Consulting teamet och Delivery avdelningen. I rollen kommer du att säkerställa leveranser och kvalitet av material till automationsprojekten och att de är i tid och med rätt pris. Rollen är en kombination av att arbeta dels med inköp och dels med att ge support till projektledningen. I rollen är man den inom Delivery teamet som är ansvarig för materialinköp, projektleder mindre eftermarknadsprojekt samt tar hand om övriga administrativa uppgifter i projekten. Du rapporterar till Head of Delivery och rollen utgår från kontoret i Lund.

Arbetsuppgifter:

  • Involverad i inköpsprocessen genom att säkerställa behovet av materialinköp i automationsprojekten och skapa RFQ dokument, granska offerter, göra prisjämförelser samt vara involverad i förhandlingar med leverantörer.
  • I samråd med projektledare besluta om val av leverantörer och skapa inköporders och ansvara för underleverantörsavtal.
  • Planera och samordna leverans av material till automationsprojekten och ha regelbunden avstämning med platschefen.
  • Dokumentation av inköporders för ekonomisk uppföljning, fakturagodkännande samt hantering av reklamationer och returer.
  • Skapa projekt och accesser i SharePoint och säkerställa projektdokumentation samt ekonomisk uppföljning av projekt.
  • Projektleda mindre projekt inom eftermarknad.

Kompetens och bakgrund:

  • Du är högskole-/gymnasieingenjör inom bygg/konstruktion/logistik och har gärna en praktisk erfarenhet från byggbranschen.
  • Ca 3-5 års arbetslivserfarenhet från liknande roll.
  • Har du erfarenhet av AutoStore och dess monteringsprocess är det meriterande.
  • Erfarenhet från att framgångsrikt ha arbetat med LEAN och ständiga förbättringar.
  • God teknisk förståelse och förmåga att läsa tekniska ritningar.
  • Kunskap inom CAD/CAM kretsdesign.
  • Mycket goda kunskaper inom MS office.
  • God engelska och svenska i tal och skrift.

Du som person:

Du har ett kommersiellt intresse och ett strukturerat förhållningssätt samt ett starkt driv att åstadkomma resultat. Du har en öppen och positiv inställning. Vidare har du lätt för att kommunicera och vinna förtroende och trivs med och har en förmåga att driva flera projekt parallellt. Du har en helhetssyn samt ett öga för detaljer och är lösningsorienterad. Du trivs med att arbeta i grupp och har lätt för att föra en teknisk diskussion med såväl intern personal som med kunder och har lätt för att fatta beslut.

Ansökan

Vi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering. För att söka tjänsten, klicka in på www.pspartner.se och registrera din CV med ett personligt brev. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Kristina Lundin Medved via mail, kristina.lundinmedved@pspartner.se

Vi arbetar med ett kontinuerligt urval så sänd in din ansökan så snart som möjligt.

S
S

Quality Assurance Manager Automotive

Senseair

Västerås, VTM
4 dagar sedan
Västerås, VTM
4 dagar sedan

Choose a job that makes a difference!

 

Senseair Alcohol Sensing develops high-tech devices for measuring alcohol through analysis of the exhaled air. Our products are important. We are expanding and looking for more employees who wants to make a difference and contribute to fewer alcohol-related accidents.

 

What do we do?Senseair is a global, high technology company that develops and manufactures air sensor solutions for CO2 and alcohol. Senseair in Sweden consists of 180 employees in Västerås, Kista and Delsbo. In Västerås we are about 20 employees working with research and development of advanced products in the Alcohol Sensing business area. Today, the company has a large number of devices on the market. You will find them with train operators, fire brigades, subways and workplaces.  For several years important development projects has been ongoing with a focus on automotive. Together with a group of leading car manufacturers, smart built-in sensor systems are being developed to measure the alcohol content of a car driver.  We are aiming for a sensor in every car, in order to contribute to a drastic reduction of the more than 2.5 million alcohol-related car accidents that occur every year.

 

Your role?  We offer a new and exciting role as our Quality Assurance Manager.  Your primary responsibility will be to develop and ensure effectiveness of the quality management work within the whole company, a specific challenge is to assist the organization to achieve quality objectives for the alcohol sensors targeting the automotive market, e.g. ISO/IATF16949 and VDA. You share and develop Best Practices for quality work for Senseair projects towards automotive customers. The role includes building and leading the quality team working towards all functions of the company including manufacturing, development and customers. The job is located in Västerås.

 

Example of tasks:

  • Manage and direct the automotive core tools, like APQP/FMEA/PPAP/SPC/MSA/, perform quality planning and monitor and maintain Quality Management System for automotive application
  • Support the work to capture customer requirements and define gaps to current product requirements
  • Analyze and understand the 'Voice of the Customer' to exceed their expectations
  • Propose the inspection procedure and sampling plans
  • Create and maintain balanced quality assurance to ensure its capability to sustain the planning, control and improvement activities
  • Report and escalate progress/issues to COO and management team and effectively communicate to the related department/teams, out of quality assurance department
  • Participate and manage the Quality team day to day activities

 

Who are you? We are looking for a true team player with belief that the best results are achieved together. As a person you are a self-starter, with a strong can-do attitude with great analytical skills. You are genuinely passionate about quality and technology. You can navigate comfortably in cross functional teams, inspire and collaborate as well as organize your work and administration on your own.

 

  • Has a university degree in the engineering field
  • Ideally has 5-8 years’ experience in a similar role
  • Excellent skills in quality methods and processes (PPAP, APQP or similar)
  • Automotive manufacturing experience and knowledge in ISO/IATF16949 standard or similar standards as VDA or other relevant experience.
  • Preferably has experience in electronics / electromechanics
  • Experienced at working in an international environment.
  • Fluent in the English language

 

Welcome to join us! If you are looking for an opportunity where your previous experience from Quality Assurance Management will be highly valued this is the job for you. We like new technology and we are passionate to make a difference and contribute to fewer alcohol-related accidents.

 

We look forward to receiving your application. We are working on this assignment with Skills Rekrytering.  Apply no later than 7 March at www.skillsrekrytering.se  Please contact Annika Frii at Skills Rekrytering on +46 (0)70- 33 55 290 if you have any questions about this position.

 

Senseair is a global, high technology company that develops and manufactures air sensor solutions for CO2 and alcohol, based on cutting-edge NDIR technology. Senseair has subsidiaries in Sweden, Germany, the USA, and China. As an industry leader with over 20 patented products, Senseair strives to continue to deliver innovative and cost-efficient solutions to customers and retailers all around the world. Senseair is an Asahi Kasei Group Company since 2018. For more information: www.senseair.com

 

C
C

Product validation manager

CNH Industrial Sweden AB

Överum, KLMR
Idag
Överum, KLMR
Idag

Företagspresentation

Product validation manager, CNH Industrial Are you a person who is attracted to leading a highly competent team within product validation in an international company with local roots in a traditional environment? As product validation manager at CNH Industrial, you get the opportunity to be part of the work of pursuing innovative solutions to our customers.

CNH Industrial

CNH Industrial is a multinational manufacturer of commercial vehicles such as trucks and agricultural machinery, with 63,000 employees worldwide. At the site in Överum, many of the components are manufactured for plows, seed drills and ramp spreaders. Production takes place in a high-tech and traditional industrial environment with a good proportion of automated machine steps such as automatic welds and multi-robots. Final assembly for finished products also takes place in Överum. CNH Industrial Sweden has about 100 employees on site in Överum.

The company is on a journey of change where they have implemented a new strategy and an agenda to dramatically streamline the processes in the business. This means, among other things, investments in factory renovations and continuously pursuing innovative solutions to our customers to meet market requirements. On this journey you will play an important role!

As a PVM at CNH site in Överum, you get the opportunity to work globally in a company that has managed to retain the benefits of the "small company" such as close collaborations, low prestige, and quick action to achieve results.

About the role 

As product validation manager at CNH you will lead and manage the day to day activities and growth of the Överum product validation team. By reporting directly to the global Product Line Product Validation (PLPV), the validation manager will work within a dynamic cross functional team of engineers and program managers to meet platform goals of robust system and component validation for current and new products whitin the tillage platform. The product validation team are in close collaboration with the product development team and therefor it is of great importance that you act proactively towards product development with all that is needed from you and your team within your area of responsibility. 

You are responsible for the execution of the validation requirements related to product design and product lifecycle with a keen focus on build, test, evaluation, and development of prototype soil management equipment in physical and simulated field conditions. You will also provide oversight to the Överum Prototype Shop.

Who are you?

As a leader, you see your employees' abilities as your greatest asset, and attach great importance to acting close to your employees. You have the ability to develop short- and long-range plans that are comprehensive and realistic. When things do not go as planned, you maintain positivity and commitment and continue to focus on a new direction. You are a team player and promote team effectiveness by facilitating and building on the ideas of others, furthermore, you seek to create win-win solutions. In addition, you communicate in a clear and effective way, but with sensitivity for the other party. You also have a good problem-solving ability and can analyse and solve complex situations in a constructive and highly efficient way. As a person you are loyal and strongly committed to your work and do not hesitate to act even when others may not.

Personal suitability is of great importance, but to succeed in the role, we see several required and preferred qualifications:

 

Required qualifications:

  • Bachelor’s degree in Agricultural, Mechanical, Electrical, or related engineering discipline.
  • 5+ years of experience working in an engineering capacity supporting product development, validation, manufacturing, or quality.
  • 3+ years’ experience in project management, people leadership, or leading cross-functional engineering teams through effective collaboration.
  • Ability to effectively communicate (verbal and written) issues, problems, and observations of work being performed in both Swedish and English.
  • Operational competency with tillage equipment.

 

Preferred qualifications:

  • 3+ years of understanding of electrical and hydraulic systems.
  • Understanding of principles of sensing, instrumentation, and measurement techniques using CAN system and Data acquisition systems.
  • Prior experience managing or leading a team
  • Demonstrated ability to work with a cross functional team as well as being a strong individual contributor.
  • Experience in agricultural, construction, heavy equipment, or similar fields.
  • Proficient with Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint, SharePoint, etc.)
  • Ability to execute test methods using appropriate problem solving and decision analysis techniques.
  • Ability to work with minimal supervision managing multiple projects and tasks 

Application

Apply for the position by clicking on apply and register in our database, following guidelines according to GDPR.

Apply by writing a CV and possibly a personal letter in English.

For questions regarding the position or process, please contact the responsible recruitment team below;

Elin Hellström elin.hellstrom@unikresurs.se,  0760-19 23 99

Petra Meyer-Gardelin petra.meyer-gardelin@unikresurs.se,  076 - 778 15 08

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

V
V

Underhållsingenjör - Product & Quality

Volvo Car Corporation

Gothenburg, VTG
Idag
Gothenburg, VTG
Idag

Who are we?
Volvo Cars is a company on a mission; to bring traditional car manufacturing into a connected, sustainable and smart future.
Since 1927, we have been a brand known for our commitment to safety, creating innovative cars that make life less complicated for our consumers. In 2010, we decided to transform our business, resulting in a totally new generation of cars and technologies, as well as steady growth and record sales. Today, we’re expanding our global footprint in Europe, China and the US, and we’re on the lookout for new talent.
We are constantly pushing our own skills and abilities to drive change in the automobile industry like never before. We are looking for innovative, committed people to join us in this endeavour and create safe, sustainable and connected cars. We believe in the power of people and will challenge and support you to reach your full potential. Join us and be part of Volvo Cars’ journey into the future.

Job description:

Vad erbjuder vi?
Tillsammans säkerställer vi tillgänglighet i anläggningar, utrustningar och utvecklingsverktyg inom produktutveckling. Avdelningen består av tre grupper, varav två är operativa och de ansvarar tillsammans med kund för det förebyggande, avhjälpande och modifierande underhållet på den komplexa utrustningsparken som finns på produktutveckling.


Till den strategiska gruppen söker vi nu en underhållsingenjör med inriktning mot el/automation. Där kommer du, tillsammans med dina kollegor, att driva underhållets tekniska verksamhet och tekniska styrning i syfte att optimera utrustningarnas tillgänglighet och kostnader. Gruppen medverkar även i projektens tidiga faser för att bevaka de kritiska underhållsparametrarna. 

 

Vad kommer du att göra?
Du initierar och deltar aktivt i analys av störningar i syfte att identifiera rotorsaker och passande permanenta lösningar. Du skapar löpande utrustningsförbättringar och ansvarar för reservdelsberedning. Du övervakar också utrustningens prestanda och analyserar eventuella prestandaförluster.


Du kommer att vara delaktig i utrustningsprojektens tidiga faser och när man väljer lösningar är du den som bevakar de kritiska underhållsparametrarna. Du hanterar FU-scheman och uppgiftslistor. Vidare utvärderar du underhållsupplägg genom att granska underhållskostnader mm. Du kommer också att vara den som hanterar all utrustningsinformation, ritningar och dokumentation.

 

Passar du för tjänsten?
Du har en har en god analytisk förmåga, ställer höga krav på kvalitet och tillämpar ett strukturerat arbetssätt med ett utpräglat säkerhetstänk. För att lyckas i rollen är initiativkraft, flexibilitet och vana av att prioritera viktigt. Du är en naturlig lagspelare, men har också förmågan att jobba självständigt och ta stort eget ansvar. Personliga egenskaper som vi uppskattar är prestigelöshet, att du är organiserad, driven och har förmågan att samarbeta på ett kommunikativt sätt. 


Du har en högskoleutbildning eller likande i grunden och erfarenhet som försett dig med mycket goda kunskaper i underhålls arbetssätt/processer inom el/automation. Du har god datorvana (goda kunskaper i microsoft office), B-körkort och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Kunskaper i underhållssystemet Maximo eller likande är meriterande.
Ansökan och kontakt
Har du frågor angående tjänsten kontaktar du Renato Poljak, Manager Maintenance Engineering, +46733330941. Har du frågor angående rekryteringsprocessen kontaktar du sandra.viklund@volvocars.com .


Välkommen med din ansökan senast 18 december, 2020. Notera att pga. GDPR hanterar vi inte ansökningar via mail.

V
V

Verification Engineer

Volvo Car Corporation

Gothenburg, VTG
3 dagar sedan
Gothenburg, VTG
3 dagar sedan

Who are we?
Volvo Cars is a company on a mission; to bring traditional car manufacturing into a connected, sustainable and smart future.
Since 1927, we have been a brand known for our commitment to safety, creating innovative cars that make life less complicated for our consumers. In 2010, we decided to transform our business, resulting in a totally new generation of cars and technologies, as well as steady growth and record sales. Today, we’re expanding our global footprint in Europe, China and the US, and we’re on the lookout for new talent.
We are constantly pushing our own skills and abilities to drive change in the automobile industry like never before. We are looking for innovative, committed people to join us in this endeavour and create safe, sustainable and connected cars. We believe in the power of people and will challenge and support you to reach your full potential. Join us and be part of Volvo Cars’ journey into the future.

Job description:

We are looking for a Verification engineer with a passion for test automation for our cross-functional team.
About us
We are a system team, working with test environments for the complete electrical system, within 94600 Software and Electrical Platform integration and release. We design and deliver a test environment, Hardware In the Loop (HIL), that supports all engineering departments. Typically, when we design and setup the test environment, we also verify the HW that we connect in an agile way of working. The more HW we integrate the more SW we can verify in our environment. We are now looking for skilled people to join us in creating these test cases to verify SW in our Continuous Integration flow.

 

What´s in it for you
Do you want to work with the big picture but still have the opportunity to dive into the details?
We are a newly formed team of young people with high commitment and forward spirit. Our dSPACE HILs starts when the first ECU delivers to the project. In early phases, there are only a few ECUs and less functionality but as the project matures, our HILs grow. In order for our HILs to be suitable for testing, we develop tool chains for test automation and analyse results. Our test environments are used for software tests on complete vehicle level.


The purpose of HILs is to stimulate the system and its components to believe they are in a real vehicle with all their dynamics. This done by simulating environmental models made in Simulink that executes in real time in the HIL. We develop test cases to verify the SW in Python or CAPL. We work on continuous improvements regarding test automation, modelling development in Simulink and fault tracing of HW and SW. Together with your colleagues, you will especially work with further development of the HIL concept to enable test automation and Continuous Integration. As a software test developer of our HIL rigs, you will gain a broad understanding of Volvo Cars vehicle systems and electrical functions. You will also cooperate with other groups at Volvo and our suppliers while building a broad network.
You and your skills
You possess at least Bachelor of Science in Computer Science, Computer Engineering or equivalent and have experience of test automation. You are proficient in Python and preferably experienced working with CANalyzer and CAPL. We believe you have good communication skills and ability to collaborate with different stakeholders. We believe you enjoy great teamwork, are proactive, creative, driven, and willing to share knowledge and take responsibility.

Qualifications
•    Good knowledge about testing in a continuous integration context
•    Minimum 2 years of experience from automotive testing and fault tracing
•    Experience from working with Agile development process
Meritorious
•    Experience of working with versioning and revision control systems e.g. Git
•    Knowledge of Jenkins or similar automation tool
•    Knowledge of MathLab
•    Understanding of model-based systems, Simulink.
•    Worked with building HIL, MIL rigs and automated test systems in dSPACE rigs
•    ISTQB certification, or equivalent knowledge.
How to learn more and apply
For questions about the position, please contact hiring manager, Patrik Erneman at patrik.erneman@volvocars.com For questions regarding the recruitment process, please contact recruiter Catharina Skog at catharina.skog@volvocars.com Please note that applications via email will not be approved. Interviews will be held continuously. To apply, please register your profile and attach your application documents via the link below as soon as possible but no later than 28th of Febrary 2021. 

 

N
N

Projektingenjör

NSVA

Helsingborg, SKÅ
Idag
Helsingborg, SKÅ
Idag
NSVA

Projektingenjör, avdelning Ledningsnät & Projekt

Vi som arbetar på NSVA vet att vi har ett av de viktigaste jobben som finns. Vi ska se till att det kommer rent vatten ur kranen och att det vatten vi släpper ut är fritt från gifter och föroreningar. Det är en uppgift som inte bara kräver den yppersta av kompetenser utan även ett stort ansvar från var och en av oss. Vilken uppgift du än har på NSVA så är din delaktighet och arbetsinsats en viktig del i det pussel som gör att vi kan leverera det resultat som samhället förväntar sig av oss. Med öppna dialoger och aktivt kunskapsutbyte lägger vi fundamentet för ett företag där kompetens, ansvar och arbetsglädje driver oss. Vi är idag drygt 200 medarbetare.

Till avdelning Ledningsnät & Projekt söker vi nu en Projektingenjör.

Avdelningen arbetar med utredning, modellering, projektering, anslutning av kunder och mycket mer inom NSVA-kommunernas VA-system samt projektledning av investeringsprojekt inom området VA. På bolaget finns all tänkbar kompetens inom VA-området och den kompetensen kommer bli din tillgång, bara du själv är villig att dela med dig av din. Avdelningen har drygt 45 medarbetare, alla placerade på huvudkontoret i Helsingborg.

Arbetsuppgifter

Dina viktigaste arbetsuppgift blir att vara delaktig i kommunernas exploaterings- och stadsförnyelseprocesser. Du kommer vara teknisk sakkunnig för vatten- och avloppsfrågor i samband med projektering, entreprenader och besiktningar. Du kommer bistå projektledare från kommunen med dina kunskaper.

En stor del av din tid kommer handla om samordning med kommunerna i exploateringar och projekt samt att granska handlingar och vara ute på byggarbetsplatserna och följa upp så att rätt kvalité erhålls i entreprenaderna.

NSVA strävar efter ett aktivt medarbetarskap, vilket innebär att ta ansvar för helheten, arbeta i team och utveckla egen och kollegornas kompetens.

Dina egenskaper

Du måste vara utåtriktad och kommunikativ.

Som person är du ansvarstagande och beslutsfattande samt har mod att ifrågasätta etablerade arbetssätt. Du värdesätter ny teknik och ser det som en förutsättning för ett effektivt arbete.

Som ambassadör för bolaget vet du hur viktigt det är att vårda och utveckla bolagets varumärke och värdegrunder.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har relevant ingenjörsexamen och/eller arbetslivserfarenhet från entreprenadsidan, gärna som arbetsledare, byggledare eller liknande befattning.

B-körkort är ett krav för tjänsten.

Mer information

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde sker enligt överenskommelse. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta gruppchef Fredrik Jönsson 010-495 87 70 alt. fredrik.jonsson@nsva.se

G
G

Säljare / Marknadsansvarig till Gustafslunds Handelsträdgård, Eskilstuna

Gustafslunds Handelsträdgård

Esilstuna
3 dagar sedan
Esilstuna
3 dagar sedan

Säljchef och Marknadchef
Eskilstuna

Rollen
Jobbet som sälj- och marknadsansvarig hos oss är både komplex och väldigt varierande. Du kommer bla ansvara för att stärka våra marknadsandelar både hos befintliga och nya kunder. Du kommer organisera och effektivisera våra order och leveransrutiner samt implementera faktureringsrutiner. Du kommer jobba nära produktionen och vara delaktig i det dagliga arbetet. Ditt ansvar kommer även innebära att se till så att kunderna får den hjälp som behövs för att våra produkter synliggörs på bästa sätt i butikerna och i sociala medier. Detta är en del av de arbetsuppgifter som kommer ingå i din nya roll, så återigen den är omväxlande, utmanande och flexibel!

Profil

  • Du har erfarenhet från dagligvaruhandeln/fackhandeln gärna i en KAM roll eller liknande inom B2B med goda försäljningsresultat
  • Du är en trygg, stabil och tydlig med fokus på att utveckla verksamheten
  • Du har ett stort affärsmannaskap, är strukturerad och målinriktad.
  • Du har goda kunskaper inom IT och är van användare av Officepaketet
  • Du behärskar både svenska och engelska väl i tal och skrift samt har körkort

Som person
Du är en tydlig och god kommunikatör samt har en genuin förmåga att engagera, motivera och vinna förtroende hos både medarbetare och kunder. Att du är prestigelös, ödmjuk och flexibel är andra egenskaper vi värdesätter.

Vi erbjuder
Gustafslunds Handelsträdgård är ett gammalt och väletablerat familjeföretag som präglas av stark framtidstro som är i ett förändringsskede. Vi söker dig som vill vara med och påverka företagets framtid och fortsatta tillväxt. Du kommer att ha en mycket central roll i företaget som präglas av korta beslutsvägar och högt till tak. Du kommer ingå i ledningsgruppen och rapportera direkt till vår VD. Vi har marknadsmässiga villkor.

Kontakt
I den här rekryteringen samarbetar vi med Säljpoolen. Vill du ha ytterligare information är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Marie Gummerus på telefon 070-657 80 74.

Känner du igen dig i ovanstående och tycker att detta låter som en spännande utmaning är du varmt välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

Om företaget

Gustafslunds Handelsträdgård är ett av landets ledande producentföretag av lökblommor.Vi specialiserar oss på lökblommor, främst tulpaner, hyacinter, amaryllis och påsklilja i kruka. Denna vinterproduktion kombinerar vi under övriga årstider med blommande krukväxter såsom julstjärnor, pelargon och praktpetunia. Vi är ett tjugotal tillsvidare anställda och under högsäsongen arbetar ca. 90 personer ute i vår odling.

Sökord: säljare, försäljare, försäljning, utesäljare, fältsäljare,mardnadsföring, marknadskoordinator

B
B

QA Manager

Black Box Corporation

30+ dagar sedan
30+ dagar sedan

Black Box is Hiring!

 

The Quality Assurance (QA) Manager plays an important role in Black Box’s data center deployment program by monitoring all phases of the project to ensure that all external and internal requirements are met before our product reaches our customer. The goal of this position, is to assure the high quality of our operations and services leading to the long-term success of our business.  Some of the key responsibilities include, developing a Quality Assurance Plan to support the program, executing Quality Control (QC), and the development and reporting of Key Performance Indicators (KPI).The ideal candidate will have an engineering background and enjoy providing end-to-end solutions to Infrastructure quality problems.


  • Develop overall quality plan to support the data center rollout, including quality around technical delivery, logistics, inventory controls
  • Develop and maintain Noncompliance Register
  • Reviews requirements, specifications, and technical design documents to provide timely and meaningful feedback
  • Creates detailed, comprehensive, and well-structured installation and test plans.
  • Estimates, prioritizes, plans, and coordinates quality control and testing activities.
  • Designs, develops, and executes QA scheduled reports (e.g. defects, installation deficiencies, project timelines and project level QA measurements)
  • Identifies, records, and documents thoroughly and tracks deficiencies and corrective actions.
  • Performs thorough review of all testing documentation.
  • Monitors and inspects all operations that affect quality to align with industry and customer standards.
  • Facilitates communications with internal and external teams to identify system requirements, failures, and process improvements.
  • Monitors corrective action process results.
  • Investigates the causes of non-conforming products and trains users to implement QC solutions.
  • Tracks quality assurance metrics, such as defects, marginal results, and project specific KPI’s.
  • Stays up-to-date with new testing tools and test strategies.
  • Maintains all testing documentation.
  • Trains installers, where necessary, on testing methodologies.
  • Assists Project Manager with reporting requirements.
  • Develop Quality plans and run books.
  • Oversee testing and installations
  • Additional duties as assigned

  • Proven work experience in Infrastructure deployment.
  • Proven work experience in Infrastructure quality assurance.
  • Strong knowledge of Project/Construction QA methodologies, tools, and processes.
  • Experience in writing clear, concise and comprehensive test plans and test cases.
  • Hands-on experience with QC implementation.
  • Solid knowledge of testing and installation methodologies.
  • Excellent MS Office and database skills.
  • Excellent spoken and written communication as well as receptive listening skills.
  • Superior collaboration and communication skills: team building, conflict resolution, stakeholder management and decision making.
  • An innovator and disruptor in your specialist field

 

Qualifications:

  • Bachelor’s Degree preferred, or equivalent work experience.
  • Minimum of 5 years of relevant experience.

Additional Ideal Qualifications: 

  • Experience working in a data center builds highly desirable
  • Experience with fiber and copper performance testing highly desirable
  • Certifications in QC is a strong advantage.
  • RCDD and DCDC preferred
  • Strong Knowledge of TIA and NEC Standards.
  • Strong knowledge of BICSI and Data center installation standards.

 

Supervisory Responsibility:

  • This position leads technical QA team but has no direct reports

 

Physical Environment/Working Conditions:

 

  • Construction site environment- exposure to extreme heat or cold, loud noise, uneven ground

About Us:

Black Box is a leading technology solutions provider. Our mission is to accelerate our customers’ business by valuing relationships with our team members, clients and stakeholders. By continuously growing our knowledge, we remain relevant in the market and are in a superior position to help customers design, deploy and manage their IT infrastructure. Through our values, such as innovation, ownership, transparency, respect and open-mindedness, we deliver high-value products and services through our global presence and 2,500+ team members in 24 countries and growing.  Black Box is a wholly-owned subsidiary of AGC Networks.

 

Black Box is an equal opportunity employer. Black Box does not discriminate against individuals on the basis of race, color, marital status, sex, sexual orientation, religion, national origin, age, disability, veteran status, genetic information, or any other protected status, and endorses those policies and practices which seek to recruit, hire, train and promote the most qualified persons into available jobs.

R
R

QA Associate, AstraZeneca, Södertälje

Randstad

Stockholms län, STHM
Idag
Stockholms län, STHM
Idag

arbetsbeskrivning.

Är du en driven person som gillar utmaningar och stora kontaktnät? Trivs du i en dynamisk och förändringsinriktad vardag?
Randstad Life Sciences söker nu QA Associates med inriktning på Mikrobiologi och Media för konsultuppdrag hos AstraZeneca. Randstad Life Sciences är specialister inom naturvetenskap. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag. Hos Randstad Life Sciences står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.
Inom AstraZeneca har vi passion för vetenskap och innovation. Vi är ett av världens ledande läkemedelsföretag och förvandlar idéer till effektiva läkemedel för ökad livskvalitet och hälsa hos patienter över hela världen. Att arbeta här innebär att vara företagsam, tänka stort och arbeta tillsammans för att göra det omöjliga möjligt.
Vi söker 2 Quality Assurance associate-konsulter med inriktning på Mikrobiologi och Media till vårt arbete inom kvalitetssäkring av omgivningshygien av produktionsanläggningar i Sweden Operations, Södertälje. Inom kvalitetsorganisationen har vi förmånen att representera både kundens och företagets intressen, samtidigt genom att vi skyddar produkter, tillverkningstillstånd och patient.

ansvarsområde.

Din roll
Som QA associate med inriktning på Mikrobiologi och Media ansvarar du för kvalitetssäkring av den mikrobiologiska miljön i produktionen av läkemedel. I din roll samarbetar du nära med produktionen, det mikrobiologiska laboratoriet, andra kvalitetsvärderingsgrupper samt övriga stödfunktioner inom kvalitetskontroll och processteknik - ett stort kontaktnät är din vardag.
I rollen kan din ståndpunkt komma att utmanas och då behöver du kunna motivera och kommunicera den på ett bra sätt med både övertygelse och ödmjukhet.
Dagliga arbetsuppgifter kan inkludera:
• Utreda och godkänna kvalitetsavvikelser i produktionsprocesser och produktionsmiljö
• Dokumentera, rapportera och förmedla information kopplat till kvalitetsfrågor
• Bedöma, sammanställa och rapportera resultat från media och mikrobiologisk monitorering
• Medverka vid utbildning av personal i mikrobiologi, media och omgivningshygien
• Medverka i och leda verksamhetsprojekt och valideringar
• Företräda avdelningen vid interna och externa myndighetsinspektioner

kvalifikationer.

Kompetenskrav
• Naturvetenskaplig högskoleexamen på magisternivå/240hp innehållande mikrobiologi
• Erfarenhet av arbete med mikrobiologi och/eller media, företrädesvis inom verksamhet styrd av Good Manufacturing Practice (GMP) är önskvärt
• Mycket god förmåga att tydligt kommunicera och uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska
För att lyckas i rollen krävs att du har en god analytisk förmåga och med en positiv anda bidrar du till att skapa en lösningsorienterad miljö. Du är flexibel inför ändrade förutsättningar, vilket ställer krav på ett strukturerat arbetssätt. Därför söker vi dig som arbetar drivande både självständigt och i team, samt är duktig på att främja samarbete i hela organisationen. För genom ditt arbete kommer du kunna göra skillnad för patienters liv varje dag då du bidrar till att produktionen av livsnödvändiga mediciner kan fortlöpa.

ansökan.

Är du redo att göra skillnad? Skicka in din ansökan, så gör vi det tillsammans!
Välkommen med din ansökan, senast den 28 februari 2021.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via email.

om Randstad Life Sciences.

Randstad Life Sciences är specialiserade inom kompetensområdet naturvetenskap och är en del av Randstad, som med verksamhet i 38 länder är världsledande inom rekrytering och konsultuthyrning. Genom detta globala nätverk och i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är specialist inom inom life science. Vår mission är att med din karriär i fokus hjälpa dig att uppnå din fulla potential!

https://www.randstad.se/lifesciences


C
C

Test Automation Developer

Consafe Logistics AB ENG

30 dagar sedan
30 dagar sedan

We are looking to strengthen the R&D test team in Lund, Sweden with a Test Automation Developer. In this role you will work in close collaboration with the Testers, Developers and DevOps in R&D in both Sweden and other countries, as well as in the operative parts of the organization.

Astro WMS® is a market leading Warehouse Management System, “the brain of the warehouse”. The R&D team at Consafe Logistics develops the heart of the application that keeps more than 500 warehouses in 30 countries running, delivering goods to millions of customers. Being a software product company, we are always evolving our product to meet new requirements on the market and to leverage new technologies, to constantly help our customers to develop their business. At the same time, we need to keep the existing mission critical functionality running flawlessly 24x7x365 at the customer sites. This means that QA is extremely important for us and key to our success.

Profile

In the role as Test Automation Developer, you will help create automated tests using Robot Framework. As a member of a small team, you will be an integral part in facilitating the CI/CD flow and securing the quality of the product in the daily development cycle as well as in the longer perspective. Important personal skills:

  • Excellent communication skills.
  • Attention to detail.
  • Analytical mind and problem-solving aptitude.

Required experience

  • Master’s, Bachelor’s or engineer’s degree or equivalent experience.
  • 2 years’ experience in creating automated tests.
  • Experience with Python.
  • Sound understanding of Quality Assurance.
  • Sound understanding of development principles.

Experience within the below areas is relevant but not required

  • Robot Framework
  • Keyword driven testing
  • Sound understanding of agile and DevOps methodologies and concepts.
  • C/C++/C#
  • SQL Databases
  • Jenkins
  • Ranorex and/or Selenium
  • Jira

Skickad

2 dagar sedan

Beskrivning

Element Logic fortsätter att växa och vi är därför i behov av fler skickliga och engagerade människor på vår resa. Om du vill arbeta i ett företag med hög kompetens tillsammans med visionen att göra våra kundlager till det mest effektiva i Europa är det här platsen att vara! Företaget verkar i en bransch som drivs av e-handelstrenden och det ständigt ökande behovet av automatisering och är extremt väl positionerat för framtiden.

Vi söker nu en Projektingenjör som kommer att vara länken mellan Design & Consulting teamet och Delivery avdelningen. I rollen kommer du att säkerställa leveranser och kvalitet av material till automationsprojekten och att de är i tid och med rätt pris. Rollen är en kombination av att arbeta dels med inköp och dels med att ge support till projektledningen. I rollen är man den inom Delivery teamet som är ansvarig för materialinköp, projektleder mindre eftermarknadsprojekt samt tar hand om övriga administrativa uppgifter i projekten. Du rapporterar till Head of Delivery och rollen utgår från kontoret i Lund.

Arbetsuppgifter:

  • Involverad i inköpsprocessen genom att säkerställa behovet av materialinköp i automationsprojekten och skapa RFQ dokument, granska offerter, göra prisjämförelser samt vara involverad i förhandlingar med leverantörer.
  • I samråd med projektledare besluta om val av leverantörer och skapa inköporders och ansvara för underleverantörsavtal.
  • Planera och samordna leverans av material till automationsprojekten och ha regelbunden avstämning med platschefen.
  • Dokumentation av inköporders för ekonomisk uppföljning, fakturagodkännande samt hantering av reklamationer och returer.
  • Skapa projekt och accesser i SharePoint och säkerställa projektdokumentation samt ekonomisk uppföljning av projekt.
  • Projektleda mindre projekt inom eftermarknad.

Kompetens och bakgrund:

  • Du är högskole-/gymnasieingenjör inom bygg/konstruktion/logistik och har gärna en praktisk erfarenhet från byggbranschen.
  • Ca 3-5 års arbetslivserfarenhet från liknande roll.
  • Har du erfarenhet av AutoStore och dess monteringsprocess är det meriterande.
  • Erfarenhet från att framgångsrikt ha arbetat med LEAN och ständiga förbättringar.
  • God teknisk förståelse och förmåga att läsa tekniska ritningar.
  • Kunskap inom CAD/CAM kretsdesign.
  • Mycket goda kunskaper inom MS office.
  • God engelska och svenska i tal och skrift.

Du som person:

Du har ett kommersiellt intresse och ett strukturerat förhållningssätt samt ett starkt driv att åstadkomma resultat. Du har en öppen och positiv inställning. Vidare har du lätt för att kommunicera och vinna förtroende och trivs med och har en förmåga att driva flera projekt parallellt. Du har en helhetssyn samt ett öga för detaljer och är lösningsorienterad. Du trivs med att arbeta i grupp och har lätt för att föra en teknisk diskussion med såväl intern personal som med kunder och har lätt för att fatta beslut.

Ansökan

Vi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering. För att söka tjänsten, klicka in på www.pspartner.se och registrera din CV med ett personligt brev. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Kristina Lundin Medved via mail, kristina.lundinmedved@pspartner.se

Vi arbetar med ett kontinuerligt urval så sänd in din ansökan så snart som möjligt.

Källa: Element Logic Sweden AB