Populäraste jobb

67Jobb hittades

67 Jobb hittades 

B
B

Sales Associate

Blok

Stockholm, STHM
4 dagar sedan
Stockholm, STHM
4 dagar sedan

Blok söker Sales Associate till ny digital bostadstjänst!

Nu kan du vara med och skala upp en av Nordens snabbast växande startups och hjälpa människor köpa och sälja sina hem! Det viktigaste, viktigare än vad du kan och vad du har gjort, är att du precis som Blok drivs av att skapa en bättre upplevelse för människor och vill förbättra bostadsmarknaden.

Om rollen

Med vår tjänst Scout kan köpare hitta sin drömbostad bland Stockholms samtliga 454 538 bostadsrätter utanför den offentliga marknaden. Våra kunder fyller i vad de söker efter för bostad och vårt system matchar det mot vad som existerar. Därefter kontaktas ägarna av bostäderna för att stämma av vilka som vore intresserad av att sälja. Vid en match sköter Fastighetsmäklaren förhandling och kontraktskrivning mellan köpare och säljare. Denna roll ansvarar för hela processen fram till förhandling och kontraktskrivning.

Du kommer att:

  • Vara med och bygga upp ett helt nytt sätt för människor att köpa och sälja sina hem på

  • Vara den första kontakten med kunder och bygga relationer med dem under hela köpprocessen

  • Hjälpa kunder göra smarta urval och se över alla pågående processer

  • Koordinera mellan köpare och säljare, boka in visningar och dela information

  • Samarbeta med alla i teamet på Blok för att skapa sveriges bästa försäljningsupplevelse

  • Utveckla köpprocessen och dela dina kunskaper med huvudkontoret och andra marknader

  • Hjälpa väldigt många människor med att hitta sina drömhem

Vi tror att du:

  • Lever för att göra det där extra för kunden

  • Är strukturerad och gillar ordning

  • Har lätt att bygga relationer och skapa förtroende

  • Är “tech savy” och van vid digitala system

  • Kan avläsa enklare statistik och data kopplad till bostadsmarknaden

  • Pratar svenska flytande och är bra på engelska

  • Är intresserad av att förändra bostadsmarknaden

Vi erbjuder dig:

  • Flexibla arbetstider

  • En ung och urban arbetsmiljö på Södermalm

  • Fika och öl/vin/cider (du väljer själv) varje fredag

  • Att bli en del av ett globalt startup

M
M

KÖKSÄLJARE TILL MARBODAL

Marbodal

Stockholm, STHM
4 dagar sedan
Stockholm, STHM
4 dagar sedan
KÖKSÄLJARE TILL MARBODAL

KÖKSÄLJARE TILL MARBODAL

Marbodal, som är beläget i Tidaholm, mitt mellan Vänern och Vättern och vid den idylliska ån Tidan, har skapat närproducerade kök för livets alla tillfällen ända sedan 1924. Marbodal ingår i Nobiakoncernen, Europas ledande köksspecialist. Huvudkontoret är beläget i Stockholm och aktien är noterad på NASDAQ OMX.

OM ROLLEN

Vi söker en kökssäljare till Marbodal på Birger Jarlsgatan i centrala Stockholm. Du kommer att sälja köksinredning med branschens starkaste varumärke. Du kommer vara en del av vårt team om fem engagerade och kunniga säljare. Det är en service- och kunskapsbaserad roll där din noggrannhet och förmåga att förstå och sätta dig in i kundens behov är i fokus. Försäljningen kommer att ske via utställningen i butiken där kunden får råd om design, färger och materialkombinationer efter givna förutsättningar när det gäller allt från mindre kök och garderober till helrenoveringar.

HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER:

Hos oss på Marbodal arbetar du i hela kedjan; från första kundkontakten, genom det kreativa stadiet vid ritbordet till färdiglevererat kök. Din roll innebär att du är kundens huvudsakliga kontaktperson genom hela säljprocessen och ansvarar för både kunden och affären. Du kommer att skapa offerter i vårt avancerade ritprogram, göra avslut och följa upp leveranser samt jobba med försäljning av tillbehör till kund i butik. För att trivas med detta måste du kunna fatta egna beslut, förmå att guida kunden genom köksprocessen och slutligen driva affären framåt till ett avslut.

KVALIFIKATIONER

Som person tror vi att du har lätt att lära dig nya program och tycker det är roligt med teknik. Självklart är du en social och utåtriktad säljare som gillar att skapa goda relationer med både kunder och medarbetare. Det ställer krav på goda administrativa och vissa matematiska egenskaper samt fokus på smart och tidseffektiv planering.

För att lyckas i denna roll tror vi att du har följande kompetenser:

  • Trygg i rollen som säljare
  • Vana av att sälja kapitalvaror
  • Målinriktad
  • Ordning och reda
  • Strukturerad och engagerad
  • Noggrann, ansvarstagande och intresse av siffror
  • Självgående och van att arbeta med stort eget ansvar
  • Känsla för färg och form
  • God datavana. Meriterande med kunskap i Configura.
  • Meriterande är tidigare erfarenhet av försäljning av kök och vitvaror
  • Körkort, då hembesök förekommer

ÖVRIG INFORMATION:

Anställningsform: Tillsvidareanställning, med provanställning i sex månader.

Placering: Stockholm, Birger Jarlsgatan

Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande.

ANSÖK

Du ansöker genom att klicka på knappen ”Ansök”.

I den här rekryteringen samarbetar vi med Monster.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Naomi Korang, naomi.korang@monster.se
Telefon: +46 70 342 04 14

Sökord: KAM, sälj, säljjobb, kamjobb, retail, retailjobb, försäljning, försäljare, säljare, merchandiser, fältsäljare, fältsälj, utesäljare, regionsansvarig, regionsansvarig, regionsäljare, regionssäljare, distriktansvarig, distriktsansvarig, distriktsäljare, distriktssäljare, fieldsales, specialist, dvh, fmcg, ledig, ledigt, lediga, job, jobb, jobba, justnu, just nu, köksäljare, köksansvarig, design, köksdesign, inredning, styling, kök, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksförsäljare, butiksförsäljning, garderober
L
L

Sales Executive / Säljare till Lindt & Sprüngli Sweden AB, Stockholm

Lindt & Sprüngli Sweden AB

Stockholm, STHM
4 dagar sedan
Stockholm, STHM
4 dagar sedan

Sales Executive / Säljare
Stockholm

Vill du vara med på en stark tillväxtresa, där vi växer snabbare än marknaden?

I rollen som Sales Executive hos oss på Lindt & Sprüngli planerar och genomför du kundpresentationer, skapar passande erbjudanden och driver hela säljprocessen från start till avslut samt uppföljning – med fokus på att utveckla dina kunders affär. Du kommer att bistå dina kunder med säljfrämjande råd/utbildningar och stöd samt introducera nya produkt- och sortimentslanseringar.

Tillsammans med några av våra största nyckelkunder kommer du att genomföra åtgärder som driver premiumkategorin mot ökad lönsamhet för bägge parter. Du arbetar aktivt med dina butiker för att säkerställa att våra produkter är välexponerade i hyllan och på andraplacering, vid till exempel säsong, nylanseringar och centrala kampanjer - alltför att nå distriktets mål vad gäller kvalitet och kvantitet. Ditt fokus ligger på att bygga långsiktiga relationer med dina befintliga butiker som är de stora aktörerna inom dagligvaruhandeln.

Din profil
För att vara framgångsrik som Sales Executive på Lindt & Sprüngli är du en relationsbyggare som gillar att vara bäst! Med obotlig optimism och mod tar du dig an utmaningar med fokus på att alltid överträffa målen. Vi söker dig som brinner för att göra affärer och din naturliga drivkraft är att bygga och skapa tillväxt, år efter år. Du är en affärsmänniska som förstår att det är du som driver och äger målet. Du vill vara en del av ett fantastiskt gäng, i ett bolag som växer mer än själva marknaden.

Vi är inne i en stor expansionsfas och din roll som säljare är viktig för oss och våra kunder. Vi ser att du är en person som utstrålar passion i allt(!) du gör och att du, som vi, älskar att skapa relationer med våra kunder.

Du kommer att ingå i ett säljteam med åtta säljare där alla ansvarar för olika distrikt. Ditt distrikt innefattar Storstockholm.

Vi söker dig som:

  • Har minst ett par års sälj- och/eller butikserfarenhet från dagligvaruhandeln
  • Har erfarenhet av att planera och disponera din egen tid
  • Har ett högt inre säljdriv som brinner för att göra affärer
  • Kan bygga och utveckla starka kundrelationer
  • Har ett analytiskt affärssinne, där du förstår vikten av lönsamhet
Vi erbjuder:
  • En smakfull produktportfölj med starkt varumärke
  • En arbetsplats i en familjär och positiv miljö, omgiven av kollegor med höga ambitioner
  • Ett högt tempo där din personliga insats är helt avgörande
  • Tjänstebil
  • Frihet under ansvar

Kontakt
I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolen. Vill du ha ytterligare information är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Daniel Bjerndal på 0720-92 09 63. Urval och intervjuer sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Lindt har i 175 år tillverkat premiumchoklad med passion. Vår vision är att fortsätta leverera den bästa chokladen världen över. Är du den vi söker? Läs mer om företaget på: www.chocolate.lindt.com

Sökord: säljare, försäljare, försäljning, utesälj, utesäljare, fältsäljare, fältförsäljning, acoount manager, kam, key account, key account manager, DVH, butik, butiksäljare, butikssäljare, butiksförsäljning

U
U

Key Account Manager med förmågan att skapa stora avtal!

Univar Solutions

Stockholm, STHM
5 dagar sedan
Stockholm, STHM
5 dagar sedan
Univar Solutions

Brinner du för försäljning och att skapa värdefulla avtal? Ha du drivet och tyngden för att tala med viktiga och stora kunder på alla de nivåer som krävs? Vi söker dig som vill öka vår omsättning inom affärsområdet Industri, och se till att vi växer på befintliga men även nya kunder. Detta är en roll där du får mycket eget ansvar, men med vår starka och framgångsrika organisation som stöd!

Univar Solutions gör nu en stor expansion i de fyra nordiska länderna, där man växer med ca 15 personer och nya digitala plattformar. Detta för att expandera ytterligare från en redan ledande marknadsposition. Denna position är en av dessa nya viktiga funktioner!

Lokalisering: Stockholmsregionen, i hemmakontor eller på vårt Stockholmskontor

Din roll

I rollen som Key Account Manager för området Industri, är du nyckelpersonen som får oss att växa på kunder inom exempelvis Vindkraft, Vattenkraft och Gruvindustrin. Kunderna du kommer att ansvara för har ofta stora och komplexa bolagsstrukturer, men också en otroligt stark köpkraft med stora volymer.

Du fördelar din tid på att hantera befintliga kunder vi önskar växa på, samt finna ny mark och bearbeta kunder vi önskar komma in på. De produkter du hanterar är premiumprodukter inom smörjmedel från Shell som är världens största märke inom detta segment, och där vi har ensamrätt som distributör.

En av dina viktigaste uppgifter är att förstå kundernas behov, gärna innan de vet om dem själva och kunna påvisa varför de just ska välja våra produkter. Dialogerna du för är på många olika nivåer hos våra kunder, där du exempelvis ena dagen har strategiska samtal med inköpsavdelningen och andra dagen produktfrågor med underhållschefer ute i verksamheten.

Några av dina centrala uppgifter:

  • Aktivt jobba med din pipeline och se till att den är fylld med affärsmöjligheter.

  • Planera och boka in dina kundbesök utifrån dina satta kundplaner.

  • Driva intern kommunikation för att kunderna ska få den service som behövs. Exempelvis kontakt med tekniker, inköp, produktchefer, transportavdelning.

  • Implementera vunna avtal och se till att våra kunder avropar våra produkter.

  • Dina flesta kunder har sina huvudkontor runt Stockholmsregionen, men ditt område är något större varpå resande ingår i rollen.


Vem är du?

För att lyckas i denna roll har du en relevant eftergymnasial utbildning eller en arbetslivserfarenhet som väger upp. Du har även erfarenhet av att driva försäljning inom komplexa bolagsstrukturer där beslutsfattarna är många.

Vi kommer ge dig den kunskap som behövs kring våra produkter och affärsområdet, du kommer få en gedigen introduktion och vi kommer välkomna dig in i teamet på bästa sätt! Vad du dock behöver ha med dig är de rätta personliga egenskaperna och en stark ambition.

För att lyckas i rollen är du en stark initiativtagare som tar ansvar för dina affärer och älskar att skapa resultat. Du har en fantastisk förmåga att skapa goda relationer såväl internt som externt och du är systematisk i ditt tillvägagångsätt. Du kan det där med att kommunicera och när du talar så får du med dig andra.

Du är flytande i svenska och engelska, och det är stort plus om du har ett intresse och erfarenhet från teknik och industrin.

Om Univar Solutions

Univar Solutions har cirka 10 000 anställda över hela världen. I Norden är vi en ledande specialist inom distribution av kemikalier, tillsatser, ingredienser och smörjmedel. En position uppnådd av en stark företagskultur med fokus på kvalitet, miljö, säkerhet och att vara ledande när det gäller att hitta innovativa lösningar för våra kunder. Ingen annan leverantör i Norden erbjuder ett bredare produktsortiment än Univar Solution Nordic. Hos oss får du möjligheten att arbeta inom en internationell organisation med tätt samarbete som bidrar till en god team-känsla. Du får möjlighet att arbeta med ett starkt varumärke och högklassiga produkter där varje dag hos oss bjuder på nya utmaningar och möjligheter. För mer info om området Univar Lubricants gå in på https://univarlubricants.com/.

Ansökan

Ansök genom att klicka på ”sök tjänst” och ladda upp ditt CV och personliga brev. Urval sker löpande, så sök redan idag! Sista ansökningsdag 28/2 2021. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.

För frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten kontakta rekryteringskonsult Lina Friberg på

lina.friberg@roirekrytering.se

.

B
B

Sales executive

bizzcoo

Stockholm, STHM
1 dag sedan
Stockholm, STHM
1 dag sedan

“We believe that cutting edge technologies make it possible to disrupt the consulting business world. By being part of a team that challenges ourselves every day combined with our strong customer focus enables us as a team to be innovative, have fun, and continuously develop ourselves makes us strong.” Madeleine Söderman, COO and Co-founder @ Bizzcoo

Är du en självgående person med stort driv och erfarenhet av SaaS-försäljning och/eller konsultbranschen kanske du är vår nya säljstjärna? Vi behöver nu dig som vill växa med oss!

Om tjänsten

Vi har just nu många nya kunder på ingång så vi ser ett behov av att du snabbt sätter dig in i säljprocessen. Våra kunder är intresserade av att effektivisera sitt företag och sina affärer och våra kunder är framförallt konsultföretag och företag som har nätverk av underkonsulter.

Arbetsuppgifterna kommer huvudsakligen bestå av:

· Uppsökande av nya kunder och leads

· Boka möten med kunder, förstå deras situation och hur vi kan hjälpa dem

· Konvertera eventuella testkunder till betalande kunder

· Hålla i workshops med kunder för att öka merförsäljning och säkra bästa kundupplevelsen

Våra kunder finns i hela Sverige men vi har även förbereda för internationell expansion

Bizzcoo är en B2B SaaS-plattform, därav behöver du ha erfarenhet från att sälja IT-system samt en god insikt i hur SaaS-plattformar fungerar. Det är meriterande om du har erfarenhet av CRM och konsultbranschen.

För att trivas i denna roll behöver du vara lösningsorienterad och snabbtänkt då kundernas behov, storlek och utmaningar varierar. Du är ansvarstagande och har en förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter utifrån vårt behov. Det är viktigt att du älskar uppsökande av nya kunder samt att du intresserar dig av ny teknik. Vi uppskattar att du delar med dig av förbättringsförslag och vill gärna ta del av dina tidigare erfarenheter och som säljare.

Vi förväntar oss av dig

· Mellan 2-4 års erfarenhet inom SaaS försäljning, meriterande om du tidigare har sålt CRM eller liknande system.

· Du har stor vana i att hantera kundrelationer både digitalt och face to face

· Det är meriterande om du tidigare arbetat i konsultbranschen

· Ett bra resultat i att stänga affärer

· Ett genuint intresse av att bygga långsiktiga relationer med våra kunder

· Flytande i svenska och engelska

Vi erbjuder

Hos oss på bizzcoo får du jobba i ett spännande start-up företag med entreprenörsanda och möjligheter att få vara med och bygga ett bolag från tidigt skede. Du får ta eget ansvar och har möjlighet att forma och utveckla säljprocessen och vår säljorganistion. Vårt kontor ligger i centrala Stockholm. Du väljer själv om du vill sitta tillsammans med oss eller på annan plats. Självklart har vi flexibla arbetstider och det är upp till dig hur du lägger upp din arbetsdag.

S
S

Account Executive

Scope

Stockholm, STHM
2 dagar sedan
Stockholm, STHM
2 dagar sedan

A little about Scope. Scope makes it easy to find and manage people brands want to be connected to. We focus a lot on user experience, ease of use and efficiency. We have customers around the world, and are now looking for people that want to build a global company with us.

We are looking for someone that loves tech, brands and startup. You don’t have to be a ninja in sales but willing to learn :) Most important is that we like working together and that you want to grow Scope with us.

You will run the entire sales cycle, from qualification to demo to driving the buying process to close. We don’t sell like traditional sales organizations, instead we love to help where our products make the most selling. Together we will work to make sure all brands fall in love with Scope.

Who You Are:

  • 1+ years of closing experience, ideally within Saas/MarTech

  • Eager to help brands rather than get a huge commission

  • Want to start your own startup in the future

  • Driven to learn more

  • Ability to thrive in a dynamic, fast-paced, collaborative, and high-growth environment

  • Mediocre humor (optional, it’s more what you can expect from us...)

Why us?

  • New but already proven product with fast growing revenue

  • We like to go away for a week now and then to work together in a completely new location somewhere in the world

  • Chance to be part of a company that could become global

S
S

Account Executive

Simple Sign

Stockholm, STHM
2 dagar sedan
Stockholm, STHM
2 dagar sedan

Älskar du försäljning, är nyfiken på SaaS och vill bli en del av ett ambitiöst och glatt gäng? Vi på Simple Sign befinner oss just nu i en expansiv tillväxtfas och vi letar nu efter nästa stjärna inom försäljning.


Simple Sign är ett SaaS-bolag inom avtalshantering som varje dag hjälper företag att effektivisera och digitalisera deras avtalsprocesser. Är du en driven och engagerad relationsbyggare som vill vara med och om en expansiv tillväxtresa, så har du hittat rätt!

Du kommer bli en del av ett starkt team med bred intern kompetens och där du kommer få alla verktyg för att utvecklas. Vi är ett glatt och ambitiöst team och vi bygger en företagskultur där vi stöttar men samtidigt utmanar varandra till att hela tiden bli ännu bättre.

Denna tjänst passar dig som är driven och medveten om att högt tempo, envishet och tävlingsinstinkt leder till framgång.


Vi förväntar oss att du har de färdigheter som krävs för att:

  • Jobba med problemlösande försäljningsteknik

  • Motivera dina kollegor genom att hålla ett högt tempo

  • Bidra till att förbättra våra produkt- och försäljningsstrategier

Du är målmedveten och entusiasmerande i din försäljningsstil. Du är positiv och ger bra energi till dina kollegor.


I dina arbetsuppgifter kommer du att:

  • Skapa nya kundrelationer och bibehålla befintliga

  • Utbilda partners och kunder

  • Utforska och prospektera nya säljkanaler

  • Arbeta i ett CRM och Lead-genereringsverktyg

  • Följa och planera budget

Du har:

  • +3 års erfarenhet av B2B-försäljning

  • God kunskap inom teknik och att sälja tekniska lösningar/mjukvaror (Exempelvis CRM system m.m.).

  • Skriver och läser Engelska.

B
B

Account Executive

Bower

Stockholm, STHM
3 dagar sedan
Stockholm, STHM
3 dagar sedan

Account Executive - Bower

Bower’s vision is to make recycling a rewarding no-brainer and create a world free from trash. We’re aiming to become the first impact tech unicorn in Sweden, helping +1B consumers make sustainable choices by rewarding them for doing the right thing.

We’re a bold and visionary, yet down-to-earth and heart-centered, tech company based in Stockholm and we’re now looking for our first two Account Executives (AEs) to join our team.


As an Account Executive at Bower, you’ll be part of an award-winning team passionate about creating a global recycling movement. You’ll be responsible for closing contracts on a global, as well as local level with Enterprise, Mid-market and SMB companies – and to your help, you’ll have the entire sales, marketing, and product team. Our addressable market is worldwide. Since our launch in 2019, we’ve grown to over 150 thousand users with customers in three countries (Sweden, Norway, United States) with several more market entries to come. We aspire to scale our business in a smart, data-driven and fast-paced way.


You will work with inbound inquiries, as well as engage prospects with data-driven outbound activities, through proven sales methods, tactics and processes applied by LinkedIn and Mentimeter.

We’re looking for a colleague with high energy, an entrepreneurial spirit, and the ability to work closely with our marketing and product colleagues, with a strong focus on creating business opportunities to generate customer value and revenues. We’re looking for a strong performer with the fundamental understanding that we win together as a team.


Bower is a service that is loved in Sweden and our growth has been almost 100% organic. We are growing at a rapid rate and you will be a driving force to accelerate our growth even further.

We believe that a brilliant person with the right ambition can really leverage their time at Bower. We are growing fast, and with us, so will you. Most importantly, we are looking for a candidate who is eager to develop Bower as a company to a world-leading position. You will be one of the leading individuals making this happen.


Responsibilities for the role:

  • Manage and close high-level business in a fast-moving sales environment

  • Prospect to build your pipeline and strong relationships with Enterprise (E.g. Unilever, Nestlé and P&G), Mid-market and SMB-companies with a global and local presence in three countries (Sweden, Norway, United States), with several more market entries to come

  • Assess business opportunities and use data to make informed decisions by helping our customers win and succeed with their business objectives

  • Sell to early adopters and those adopting Bower for the first time

  • Close new logo business consistently at or above your quota

  • Facilitate an efficient transition of won business to our Customer Success Manager

  • Develop and execute on a strategic plan for the territory and document and distribute competitive information in order for us to win as a team

  • Create reliable forecasts and be completely transparent with sales leadership on the pipeline status

  • Listen to the needs of the market and share insights with the Product, Marketing and Sales team

  • Seek out opportunities to be a leader and do everything you can to help our company achieve its larger objectives


What resources do we have to support you:

  • World-class lead-generation from the Marketing and Product team

  • Marketing and Sales team to support in analysis and tactics

  • Sales Development Representative (SDR) to support you with prospecting, lead qualification and pipeline creation

  • Professional CRM and data gathering services (Hubspot, Mixpanel, Google Analytics)

  • Experienced and award-winning sales leadership with a proven track record


Must haves for the role:

  • At least 1 year of high volume / transactional B2B sales

  • Experience working with a CRM platform

  • Ability to assess business opportunities and use data to inform decision making and persuade others

  • Knowledge of software contract terms and conditions with the ability to create fair transactions

  • Strong negotiation and accurate forecasting skills

  • Ability to manage a large number of prospect situations simultaneously while positioning company products against direct and indirect competitors

  • Sustain success in acquiring new business or customer acquisition

  • Business level Swedish and English (written and spoken) as we sell to several countries today (with several more to come)

  • Excellent communication skills


It's a bonus if you have:

  • Experience in selling SaaS

  • Experience from working at a startup

  • Bachelor or masters degree (field not important) 

J
J

Asset Management Sales Associate / VP

Jefferies

Stockholm
5 dagar sedan
Stockholm
5 dagar sedan
Asset Management Sales Associate / VP - (2100016H)
Description
 

We are looking to recruit an Associate or Vice President level sales professional (depending on experience) to join our Stockholm office in order to support our London team in their marketing and fund raising activities to Nordic and EU clients after Brexit. Leucadia’s distribution team distributes UCITS and private funds to primarily institutional clients in EMEA.

 

Key responsibilities

  • Assist the institutional sales team in London with the initiation, preparation, and follow up for prospective and existing client meetings.
  • Liaise with the sales team to respond to daily prospect queries and strengthen sales activity
  • Maintain accurate records and audit trail of investor interactions in different countries
  • In partnership with the London team, mapping of certain segments of the European client universe, in order to uncover new prospects and business opportunities
  • Assist the investor relations team to ensure marketing materials are compliant with internal and local marketing regulations
 
Qualifications
 

Key requirements

  • Strong academic background up to degree level
  • At least 3 years of asset management or investment banking experience
  • Experience with UCITS funds preferable
  • Strong communication skills
  • Understanding of alternative investment strategies and intellectual curiosity
  • Competence in Microsoft Excel and CRM systems
 
Primary Location: SE-SE-Stockholm
Job: Asset Management
Organization: Asset Management
Schedule: Full-time
Employee Status: Regular
Job Level: Non-Management
Job Posting: Feb 22, 2021, 5:46:49 PM
I
I

Clinical Sales Associate - Sweden

Intuitive Surgical, Inc

Stockholm, AB
26 dagar sedan
Stockholm, AB
26 dagar sedan
Description
 

Role & Responsibilities:

Joining Intuitive Surgical means joining a team dedicated to using technology to benefit patients by improving surgical efficacy and decreasing surgical invasiveness, with patient safety as our highest priority.

 

More than a job…it's an experience!
By joining Intuitive, you will join a team of highly capable people working together to advance minimally invasive care. We believe speed is life, small teams have big impact and innovation is essential to our success. Our minds—and doors—are always open. We are proud of our accomplishments, yet humble in our approach. We do work that matters with an outstanding team who believes in making a difference for our customers, surgeons, and their patients around the world. We are Intuitive.


What are we expecting from you?
Under the leadership of the Clinical Sales Manager,  you will work with senior hospital staff and key surgeons in the development and execution of a plan to effectively integrate the da Vinci® at new customer sites, ensuring ongoing commitment to the system.
You will be responsible for developing a clinical plan for each surgical team to ensure they are capable of using the system independently within a reasonable time frame while reviewing and selecting appropriate cases to ensure a consistent usage of the da Vinci®.
You will be a clinical expert across all primary OR procedures to position yourself as a partner in the development of surgical teams.


 
Qualifications
 

Do you match with the profile?

Do you have a minimum of three years’ experience in support/training and Sales in Medical Devices and do you see your role in Healthcare as a sacred trust?
You are passionate about sales and more specifically in Clinical and/or Medical Devices environment?
Do you have strong communication skills to engage and influence with key hospital staff and thought leaders?

Are you willing to travel up to 50% of your time, to provide your client the best in class services?

If yes, we'd love to view your profile!

 

The recruitment process:
Send your application online

  1. If your profile match our search, you will be contacted by the HR team for an interview. Otherwise, you will receive an email to inform you that your application is unsuccessful.
  2. You will meet with the Talent Acquisition Specialist, HR Manager, Clinical Sales Manager, and the Clinical Sales Director. You will also have the chance to spend one full day on the field attending surgical procedures to give you a clear vison of the job.

 

This is not the right opportunity for you and you are interested in joining Intuitive?

Join our Talent Community and be notified when we have new openings!

https://careers.intuitive.com/us/en/jointalentcommunity

 

Typ av jobb

Heltid

Skickad

4 dagar sedan

Beskrivning





Blok söker Sales Associate till ny digital bostadstjänst!

Nu kan du vara med och skala upp en av Nordens snabbast växande startups och hjälpa människor köpa och sälja sina hem! Det viktigaste, viktigare än vad du kan och vad du har gjort, är att du precis som Blok drivs av att skapa en bättre upplevelse för människor och vill förbättra bostadsmarknaden.

Om rollen

Med vår tjänst Scout kan köpare hitta sin drömbostad bland Stockholms samtliga 454 538 bostadsrätter utanför den offentliga marknaden. Våra kunder fyller i vad de söker efter för bostad och vårt system matchar det mot vad som existerar. Därefter kontaktas ägarna av bostäderna för att stämma av vilka som vore intresserad av att sälja. Vid en match sköter Fastighetsmäklaren förhandling och kontraktskrivning mellan köpare och säljare. Denna roll ansvarar för hela processen fram till förhandling och kontraktskrivning.

Du kommer att:

  • Vara med och bygga upp ett helt nytt sätt för människor att köpa och sälja sina hem på

  • Vara den första kontakten med kunder och bygga relationer med dem under hela köpprocessen

  • Hjälpa kunder göra smarta urval och se över alla pågående processer

  • Koordinera mellan köpare och säljare, boka in visningar och dela information

  • Samarbeta med alla i teamet på Blok för att skapa sveriges bästa försäljningsupplevelse

  • Utveckla köpprocessen och dela dina kunskaper med huvudkontoret och andra marknader

  • Hjälpa väldigt många människor med att hitta sina drömhem

Vi tror att du:

  • Lever för att göra det där extra för kunden

  • Är strukturerad och gillar ordning

  • Har lätt att bygga relationer och skapa förtroende

  • Är “tech savy” och van vid digitala system

  • Kan avläsa enklare statistik och data kopplad till bostadsmarknaden

  • Pratar svenska flytande och är bra på engelska

  • Är intresserad av att förändra bostadsmarknaden

Vi erbjuder dig:

  • Flexibla arbetstider

  • En ung och urban arbetsmiljö på Södermalm

  • Fika och öl/vin/cider (du väljer själv) varje fredag

  • Att bli en del av ett globalt startup