Jobb inom CRM i Stockholm-Globen
Sopra Steria
Stockholm, STHM
JobbeskrivningSom utvecklare hos oss på Sopra Steria arbetar du med alla delar av utvecklingsprocessen, från koncept till implementation och förvaltning. Du får bryta ner komplexa problem och skapa anpassade lösningar till kunder med den allra senaste tekniken, med grund i Microsofts hela portfölj av tjänster. Som utvecklare ...
Sopra Steria
Stockholm, STHM
JobbeskrivningRollen som applikationskonsult är bred och här jobbar du nära verksamheten och dina arbetsuppgifter kan till exempel inkludera anpassningar av systemet, systemtester, framtagande av lösning, konfiguration, att skriva javascript eller kanske att skapa lösningar för migrering. Ofta arbetar vi också i en helhetslev...
PostNord Strålfors
Stockholm, STHM
Om jobbetBli en del av Nordens ledande företag inom digital kommunikation! Visste du att PostNord Strålfors bygger system som möjliggör en stor del av den digitala kommunikation som sker i samhället kring bland annat logistik, fakturor, och andra kommunikationssätt över hela Norden?PostNord Strålfors söker nu en analytisk och...
Professionals Nord Rekrytering AB
Stockholm, STHM
Visste du att du möter GS1 dagligen? De står bakom den vanliga streckkoden som finns på nästan all världens konsumentprodukter. Är du en fena på problemlösning och drivs av att leverera högklassig kundservice inom IT? Är du en kommunikativ lagspelare, som söker din nästa utmaning i en teknisk roll? Då kan tjänsten som Custome...
COOR
Kista, STHM
Coor is a leading provider of Integrated Facility Management services in the Nordics with a vison and passion of creating the happiest, healthiest and most prosperous workplaces with a wholehearted commitment to environmental sustainability. Member of an agile team – take ownership of assigned development tickets (Jira) and independently (or in co-operation if required) apply necessary system changes in development environment as well as suggest process changes adequately derived from the user story.
Avanzera AB
Järfälla, STHM
Vårt uppdrag:
Vår globala kund som är världsledande inom utveckling, tillverkning och försäljning av energieffektiva fläktar och elmotorer söker nu en Customer Service Support / Supportkoordinator. Vår kund erbjuder ett utvecklande arbete på ett framgångsrikt och lönsamt företag. Kunden ser personalen som en tillgång och har d...
A-Talent Tech Management Sweden AB
Stockholm, STHM
Vår kund ansvarar för att säkerställa att kollektivtrafiken i Stockholms län är väl utbyggd, tillgänglig och pålitlig. En del av deras uppdrag är att hantera färdtjänst och sjukresor, som varje år möjliggör mer än 3 miljoner resor för personer med funktionsnedsättningar.Arbetsbeskrivning:Vi söker nu en testledare med erfarenh...
Nordic Green Energy
Stockholm, STHM
Account Manager till StockholmDet går bra för oss och förra årets all time high gör att vi fortsätter växa! Därför söker vi på Nordic Green Energy ytterligare en Account Manager inom B2B som vill vara med på vår fortsatta framgångssaga och leverera förnybara elavtal till företag. Urval och intervjuer sker löpande så vänta int...
Blue Lobster
Stockholm, STHM
Nu söker vi på Blue Lobster en CRM Analytiker till vår kund!
CRM Analytikern har i uppdrag att analysera kundens dagliga arbete i alla CRM kanaler (E-post, SMS, Push och sajt). Prioriterade områden kommer vara optimering, urval och analys.
Vem är du?I denna roll behöver du vara insatt i hur olika kanaler samspelar och skapa fö...
Black Pen Recruitment
Stockholm, undefined
Our client’s Microsoft Business Solutions team is a Microsoft Gold Partner and leader in Microsoft software implementations for medium to large organisations, providing their clients with the ability to keep up with the ever-changing digital world by implementing Microsoft’s M365, Azure, Microsoft’s Enterprise Resource Planning (ERP) and Customer Engagement (CE) software from the Microsoft Dynamics 365 (D365) software line. Deliver all consultancy and configuration work according to our project methodology, ensuring that all software applications are implemented successfully according to the SLA: on time and on budget; Maximise usage of OOB features and provide technical design or develop/customise solution approach for identified gaps.