bank jobb

Nära helsingborg, skåne län
12Jobb hittades

12 jobb hittades för bank jobb Nära helsingborg, skåne län

D
D

Har du ekonomi på ditt cv? Vi söker dig till Danske Bank!

Danske Bank

19 dagar sedan
19 dagar sedan

Hos Danske bank kommer kunden i främsta rummet. Med en stabil och värdebaserad verksamhet bygger de grunden för riktigt bra kundvillkor, och nu söker vi fler som vill hjälpa till att serva deras privatkunder!


BESKRIVNING AV TJÄNSTEN

Hos Danske Banks privatrådgivning hjälper du kunder inom ett brett spektra av frågor. Det kan vara allt från att hjälpa till med en överföring till att ordna med utskick av nya bankkort. Avdelningen har kundnöjdhet och effektivitet som främsta mål, och lägger stor vikt vid att kunden får rätt hjälp, i rätt tid. I tjänsten ingår en gedigen introduktion, så att du blir trygg i att rådge kunderna.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som trivs i kontakten med människor, och kanske har du erfarenhet av ekonomi genom studier eller tidigare jobb? Under ditt första halvår på banken förväntas du kunna lägga en del extra tid för studier, då Swedsecs licenser för informationsgivning och bolån är nödvändiga för fortsatt arbete. Vi tror att du gillar lagarbete, och sporras av att jobba mot uppsatta mål som ett sätt att utvecklas.

PRAKTISK INFORMATION
Start:
23 mars
Omfattning: Heltid, konsultanställning tillsvidare med möjlighet till övertag
Placering: Linköping
Arbetstider: Måndag - söndag, kvälls- och helgpass förekommer

VI SÖKER DIG SOM

  • Har en fullständig gymnasieutbildning
  • Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
  • Är ekonomiskt intresserad
  • Kan avsätta tid för egenstudier under anställningens första månader

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

KONTAKT
För mer information om tjänsten kontakta gärna vårt rekryteringsteam på

rekrytering@workz.se

I
I

Leveranskvalitet Saknat gods söker sommarvikarer

ICA Sverige AB

Helsingborg, SKÅ
4 dagar sedan
Helsingborg, SKÅ
4 dagar sedan

ICA Gruppen är ett av Nordens ledande detaljhandelsföretag med verksamhet inom mat och måltider, bank, apotek, specialvaror och fastigheter. ICAs värderingar grundar sig på enkelhet, engagemang och entreprenörskap. Balansen mellan individens drivkraft och kraften i det gemensamma är en del av vår framgång. Har du vilja och egna idéer finns en mängd möjligheter att lyckas hos oss.

På Saknat gods som tillhör Logistik Kundsupport arbetar idag 12 tillsvidareanställda medarbetare och vi finns på två kontor i Sverige, Helsingborg och Borlänge.

Arbetsuppgifter:
Som medarbetare på Saknat gods arbetar du, tillsammans med övriga inom organisationen, med nedan frågor samt därtill kopplade arbetsuppgifter:

  • Kundservice mot butik, ordersupport Frukt & Grönt och övriga funktioner inom Logistik Kundsupport
  • Reklamationshantering
  • Administrativa arbetsuppgifter

Profil:

  • Driven och positiv person som ser lösningar hellre än problem
  • God prioriteringsförmåga
  • Goda kunskaper i Excel
  • Grundläggande kunskaper inom övriga Office-paketet
  • Pedagogiskt i tal och skrift
  • Noggrann och har lätt för att lyssna in omgivningen
  • Analytisk förmåga
  • Minst gymnasiekompetens

Meriterande:

  • Butikserfarenhet
  • Serviceyrken
  • Kunskaper i LS och andra ICA-system

Personliga egenskaper

  • Organiserad och strukturerad
  • Serviceinriktad
  • Kommunikativ
  • Noggrann
  • Ansvarsfull
  • Analytisk
  • Positiv
  • Driven


Tjänsterna är på heltid under perioden juni - augusti

Tillträde

Enligt överenskommelse


Typ av anställning

Sommarvikariat


Kontaktperson

Per-Olof Persson, Chef Saknat gods, mail

per-olof.persson@ica.se


Sista dag för ansökan

2021-04-25, Vi kan komma att kalla till intervjuer löpande under ansökningsperioden.

B
B

Administratör med ekonomi och IT-intresse

Brightby Bemanning

Ängelholm, HLL
6 dagar sedan
Ängelholm, HLL
6 dagar sedan
Brightby Bemanning

Brightby söker för uppdrag hos en av våra kunder i Ängelholm dig som gillar administration och som trivs i en snabbrörlig bransch där kunden står i centrum. Kunden har nyligen implementerat ett nytt systemstöd och behöver support i en övergångsperiod då de står inför en arbetstopp.

Uppdraget passar dig som är en fena på administration och är ett konsultuppdrag är på initialt 3 månader men med möjlighet till eventuell förlängning. Start är omgående.

Arbetsuppgifter:

  • Inneliggande orderstocksbevakning inkl. kontakter med distributörer/leverantörer
  • Orderläggning / orderadministration
  • Fakturering
  • Kundkontakter per telefon/mail/etc

Kvalifikationer och erfarenhet
För att passa på företaget behöver du ha förmågan att hugga i där det behövs och du har troligtvis någon erfarenhet från ett serviceyrke där du har mött människor och du trivs i en social kontext. Du har minst gymnasieutbildning och stor vikt kommer läggas vid rätt personlighet. Om du kan uppvisa någon form av IT-intresse är det mycket meriterande.

Brightby Bemanning är Meritminds erbjudande av högkvalitativa bemanningstjänster inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Meritmind är specialister på kvalificerade ekonomitjänster och datadriven styrning. Vi är ledande inom vår nisch och har förmodligen branschens största nätverk av ekonomer. Varje år söker ca 18 000 kandidater jobb via oss. Vi är i dagsläget 370 anställda, omsätter en halv miljard och är verksamma i Sverige. Vår värderingsstyrda organisation kombinerar det kommersiella med omtanke. Läs mer på meritmind.se

För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef på Meritmind, Carl Ence på

carl.ence@meritmind.se

eller 070 166 08 24. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Tänk på detta innan du skickar in din ansökan

  • Din ansökan ska ej innehålla personuppgifter kring civilstatus, familjesituation/barn, etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuell läggning
  • Se till att namn och kontaktuppgifter står med på ditt CV
  • Det endast är möjligt att bifoga ett dokument, lägg gärna CV och eventuellt personligt brev i samma fil
  • Din ansökan skickas när du valt fil och klickar på öppna

Välkommen med din ansökan!

B
B

Risk Analyst

BNP Paribas

Sweden
19 dagar sedan
Sweden
19 dagar sedan
Job Description
011278

Kreditriskanalytiker

BNP Paribas Personal Finance souml;ker en erfaren och driven kreditriskanalytiker till varing;r kreditavdelning i Stockholm (Kista). Hos oss auml;r det ett internationellt klimat och i din roll kommer du att samarbeta med kollegor i Sverige men auml;ven i Norden och i Europa. Vi finns i ljusa trevliga lokaler paring; houml;g houml;jd i Kista Science Tower.

SevenDay Bank och Express bank auml;r en del av BNP Paribas Personal Finance

BNP Paribas Personal Finance har verksamhet i mer auml;n 30 lauml;nder vauml;rlden ouml;ver med 19 500 medarbetare och cirka 27 miljoner kunder. I norden har BNP Personal Finance Group verksamhet i Danmark, Norge och Sverige med fler auml;n 300 medarbetare.


BNP Personal Finance i Sverige finns under varumauml;rket SevenDay Bank i Sverige och Express Bank Danmark och Norge. Vi auml;r specialister paring; bland annat privatlaring;n utan sauml;kerhet, betallouml;sningar och attraktivt sparande. Varing;r affauml;rsideacute; auml;r att erbjuda enkla, prisvauml;rda och lauml;ttillgauml;ngliga spar ndash; och kreditprodukter till konsumenter. Fouml;r mer information se bnpparibas-pf.se och sevenday.se.


Du rapporterar till CRO och samarbetar louml;pande med baring;de Affauml;rsutvecklare, Marknadsavdelningen och andra avdelningar fouml;r att fouml;lja upp initiativ utifraring;n ett kreditrisk perspektiv.

Arbetsuppgifter

  • Sammanstauml;lla riskrapporter
  • Uppfouml;ljning av befintliga kreditportfouml;ljer och identifiering av riskfaktorer.
  • Underharing;lla och utveckla befintliga analyser och rapporter.
  • Kreditbeslutsmodeller, kreditmallar och olika typer av kreditvauml;rderingsmetoder.
  • Portfouml;ljriskhantering, bedouml;mning och uppfouml;ljning av kostnader fouml;r kreditrisk utvecklingen
  • Anvauml;nda statistiska metoder som auml;r anpassade med ett kreativt synsauml;tt.
  • Simulering av hauml;ndelser och mauml;ta effekter

Din bakgrund och profil

  • Affauml;rsorienterad
  • Ta initiativ och driva initiativ framaring;t
  • Kunna bygga starka relationer till andra avdelningar i organisationen
  • Strukturerad och korrekt nauml;r du utvecklar och implementerar nya strategier
  • Starka kvantitativa och analytiska fauml;rdigheter
  • Strukturerat arbetssauml;tt och projekt med fouml;rmaring;ga att leverera houml;gkvalitativa slutsatser
  • Fouml;rtroende fouml;r att diskutera komplexa auml;mnen med affauml;rsenheter och ledning
  • Kommersiellt tauml;nkesauml;tt med god fouml;rstaring;else fouml;r marknadsdynamiken

Personliga egenskaper

  • Mycket bra analytiska fauml;rdigheter
  • Teamspelare med fouml;rmaring;ga att dela kunskap
  • Bevisad problemlouml;sning med logiskt resonemang och analytiska metoder.
  • Ambitiouml;s med fouml;rmaring;gan att kontinuerligt anpassa sig
  • Systematisk, korrekt, nyfiken och villig att hitta potentiella fouml;rbauml;ttringar.
  • Samla in och sammanstauml;lla stora mauml;ngder data, kvantitativ kreditanalys
  • Fouml;lj upp procedurer och uppdatera nya krav.

Kvalifikationer

  • Fouml;retrauml;desvis civilingenjouml;r i matematik / statistik / fysik / teknik / ekonomi eller liknande
  • Designa visuella instrumentpaneler och rapporter fouml;r distinkt ouml;vervakning och uppfouml;ljning
  • Erfarenhet av statistisk programvara SAS / R / Phyton
  • Naring;gra aring;rs erfarenhet fraring;n finanssektorn
  • Kunna underlauml;tta affauml;rsinitiativ ur ett riskperspektiv

Vauml;lkommen med din ansouml;kan!

Skicka in din ansouml;kan till eller ansouml;k direkt online. Sista ansouml;kningsdag auml;r 28 februari 2021.


Har du fraring;gor om tjauml;nsten auml;r du vauml;lkommen att kontakta Andreas Bredler: Andreas.Bredler@bnpparibas-pf.se.

B
B

Partnerspecialist

BNP Paribas

Sweden
26 dagar sedan
Sweden
26 dagar sedan
Job Description
Partnerspecialist

Partnerspecialist


Tjauml;nsten
Vi har haft en rejauml;l tillvauml;xt de senaste aring;ren och har ambitionen att vauml;xa ytterligare i hela Norden och dauml;rfouml;r souml;ker vi nu fouml;rstauml;rkning till varing;rt Partnerspecialistteam. I rollen som partnerspecialist kommer du att ingaring; i ett team vars huvudsakliga uppgift auml;r att leverera houml;gsta service till varing;ra partners inom laring;nefouml;rmedling och butiksfinansiering.


Det hauml;r auml;r tjauml;nsten fouml;r dig som auml;r louml;sningsorienterad och vill specialisera dig inom kreditgivning och service.


Tjauml;nsten som Partnerspecialist inneharing;ller i huvudsak fouml;ljande arbetsuppgifter:

  • Hantera inkommande laring;neansouml;kningar fraring;n laring;nefouml;rmedlare
  • Genomfouml;ra kreditprouml;vningar
  • Kontakt med samarbetspartners via telefon och mejl
  • Hantera avtal samt utbetalningar av laring;n och krediter
  • Administration av inbetalningar och returer

Kvalifikationer
Fouml;r att du ska trivas i rollen ser vi att du har fouml;ljande erfarenheter och egenskaper:

  • Serviceinriktad
  • Fouml;rmaring;ga att skapa goda och laring;ngsiktiga relationer
  • God fouml;rmaring;ga att arbeta i team
  • Stort intresse av kreditbedouml;mning
  • Noggrann, ansvarstagande och sjauml;lvgaring;ende
  • Lyhouml;rd och fouml;rmaring;ga att snabbt kunna ta till dig nya eller fouml;rauml;ndrade instruktioner

Vi souml;ker en person som auml;r drivande, ansvarstagande och sjauml;lvgaring;ende, samt har ett strukturerat arbetssauml;tt. Du trivs med att arbeta i ett houml;gt tempo och drivs av att ge service paring; en houml;g nivaring; till saring;vauml;l kunder som kollegor. Tjauml;nsten stauml;ller krav paring; att du har en god fouml;rmaring;ga att uttrycka dig paring; baring;de svenska och engelska i tal och skrift. Du auml;r social och har lauml;tt att anpassa dig efter olika personligheter. Genom ett kunnigt och fouml;rtroendeingivandesauml;tt bygger du laring;ngsiktiga relationer med varing;ra partners. Du har en ambition att specialiseras och vidareutbildas louml;pande inom varing;ra kreditprodukter.


Arbetstider


Denna tjauml;nst omfattas av fouml;rskjuten arbetstid vilket innebauml;r att arbetspassen kommer vara schemalagda till baring;de kontorstid vardagar, kvauml;llar, helger och vissa rouml;da dagar.


SevenDay Bank och Express Bank tillhouml;r BNP Paribas koncernen


BNP Paribas Personal Finance har verksamhet i mer auml;n 30 lauml;nder vauml;rlden ouml;ver med 19500 medarbetare och cirka 27 miljoner kunder. I norden har BNP Personal Finance Group verksamhet i Danmark, Norge och Sverige med totalt 300 medarbetare. Fouml;r mer information gauml;llande Sverige: sevenday.se, Danmark: expressbank.dk, Norge: expressbank.no och BNP Personal Finance Group bnpparibas-pf.com/en


Om fouml;retaget & vad vi erbjuder


SevenDay Bank och Express Bank auml;r specialister paring; bland annat privatlaring;n utan sauml;kerhet, betallouml;sningar och attraktivt sparande. Varing;r affauml;rsideacute; auml;r att erbjuda enkla, prisvauml;rda och lauml;ttillgauml;ngliga spar ndash; och kreditprodukter till konsumenter.


Vi arbetar agilt med stauml;ndiga fouml;rbauml;ttringar och medarbetarskapet auml;r en av varing;ra viktigaste ingredienser. Oavsett hur bra man trivs paring; arbetet tycker vi att det auml;r viktigt att det finns en balans mellan arbete och ledig tid. Vi arbetar kontinuerligt med vauml;lmaring;ende och hauml;lsa och har utouml;ver maring;nadslouml;nen flera andra fouml;rmaring;ner saring; som generouml;sa friskvaring;rds- och lunchbidrag.


Ansouml;kan


Vauml;lkommen med din ansouml;kan!


Skicka in din ansouml;kan till . Har du fraring;gor om tjauml;nsten auml;r du vauml;lkommen att kontakta rekryterande chef Kristin Wistedt paring; telefon 073-058 30 84 eller mejla till .


Sista ansouml;kningsdag auml;r 5 februari 2021

A
A

Stockholm - biträdande jurister

Advokatfirman Lindahl

30+ dagar sedan
30+ dagar sedan

Om oss

Lindahl är en av Sveriges största affärsjuridiska advokatfirmor. Vi är en fullservicebyrå med en rad olika spetskompetenser. Många av våra klienter ligger i framkant inom sina respektive områden och kräver detsamma av sina rådgivare, vilket vi levererar.

Som jurister är vi hängivna vårt uppdrag och våra uppdragsgivare. Vi strävar alltid efter att ge rak och tydlig hjälp och vägledning i enlighet med det motto vi har valt att formulera som No nonsense. Det respektfulla och uppriktiga bemötandet ska genomsyra vårt arbete på alla plan, internt såväl som externt.

Den 1 januari 2020 öppnade vi vårt nya Stockholmskontor och vi söker nu biträdande jurister som är intresserade av att vara med och bygga upp verksamheten i Stockholm. På Lindahl och kontoret i Stockholm verkar vi för en tillmötesgående och fördomsfri företagskultur; organisationen är platt, dörrarna öppna och det är högt i tak. Detta, tillsammans med en stark lag- och framåtanda, bidrar till en dynamisk miljö. Vi är övertygade om att en advokatbyrå mår bra av mångfald. Vi söker därför efter individer med olika bakgrund, erfarenheter och perspektiv som möjliggör för oss att tillhandahålla juridisk rådgivning av högsta klass till våra klienter.

Vårt behov och din profil

Vi söker jurister med nedanstående profiler. För att du ska trivas och lyckas hos oss behöver du brinna för att utreda och lösa juridiska problem samt leverera hög kvalitet i allt du gör, inse vikten av god service och uppskatta att arbeta i team. Vidare är det en stor fördel om du har intresse för näringsliv, företagande och innovation.

  • Fastighetsrätt, 2-5 års erfarenhet från välrenommerad advokatfirma, gärna med erfarenhet av hyresrätt, entreprenad, fastighetsutveckling och fastighetstransaktioner
  • Aktiemarknad, 3-5 års erfarenhet från välrenommerad advokatfirma
  • Arbetsrätt, 2-5 års erfarenhet från välrenommerad advokatfirma
  • IT/IP och Corporate Commercial, 2-6 års erfarenhet från välrenommerad advokatfirma
  • Bank och finans, 2-5 års erfarenhet av finansieringstransaktioner från välrenommerad advokatfirma
  • Bank och finans, nyutexaminerad/1-2 års relevant erfarenhet
  • Tvist, tingsmeriterad

Ansökan

Vi vill att din ansökan består av ett personligt brev, CV, betygskopior från svensk juristutbildning, samt vid fullgjord tingstjänstgöring även vitsord från domstol. Andra intyg och meriter är naturligtvis också välkomna. Urval sker löpande.

För frågor och mer information om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Johan Åberg på

johan.aberg@lindahl.se

T
T

Tjänsten är tillsatt - CFO/Ekonomichef till Terragona

Terragona

30+ dagar sedan
30+ dagar sedan

Terragona är en familjeägd koncern som investerar i såväl fastigheter som nischade service- och industribolag. Koncernen, som omsätter ca 100 mkr, består i dagsläget av tre helägda portföljbolag som alla är under tillväxt.

Vi söker nu en ekonomichef som kan bistå i den löpande förvaltningen av gruppens portföljbolag samt vara del av den fortsatta utvecklingen. Det är en roll med stor bredd samtidigt som det kräver stort helhetsansvar och egna initiativ. Du är affärsinriktad och har ett högt engagemang i det du gör. Du driver framåt och bidrar aktivt i verksamheten. Du arbetar i en entreprenöriell miljö och rapporterar direkt till ägare samt respektive portföljbolags VD.

Kontoret är beläget i Danderyd, norr om Stockholm.

Arbetsuppgifter

  • Ansvarig för all löpande redovisning och finansiell rapportering i koncernen
  • Ansvara för prognos, analys och uppföljning
  • Ansvarig för kund och leverantörsbetalningar
  • Upprätta årsredovisning, inkomstdeklarationer samt hantera momsredovisning
  • Förhandla leverantörsavtal och administrera kundavtal
  • Administrera ekonomiska frågor inom fastighetsförvaltning
  • Kontaktperson mot revisorer och bank
  • Bistå vid eventuella förvärv
  • Ansvarig för lönehantering

Profilbeskrivning

  • Akademisk examen inom ekonomi / redovisning / företagsekonomi eller motsvarande relevant arbetslivserfarenhet
  • Minst 5 års erfarenhet inom redovisning
  • Erfarenhet från arbete med koncernredovisning är meriterande
  • Erfarenhet från fastighetsredovisning är meriterande
  • Noggrann, organiserad och prestigelös med en entreprenöriell inställning
  • Eget driv och proaktiv

I denna rekrytering samarbetar vi med Pointpeople Rekrytering och Executive Search.
Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan. Tjänsten är tillgänglig omgående
För ytterligare information vänligen kontakta:
Helena Larson, 070-753 33 10,

helena@pointpeople.se

Välkommen med din ansökan!

A
A

Uppsala - Ekonomiassistent

Advokatfirman Lindahl

7 dagar sedan
7 dagar sedan

Ekonomiassistent med inriktning på konkurser och likvidationer

Som ekonomiassistent hos Lindahl ingår du i våra team som arbetar med likvidationer, konkurser och boutredningar.

I konkurserna kommer du tillsammans med våra jurister och vår konkursekonom att arbeta brett med många olika moment i konkursförvaltningen.

I likvidationerna kommer du att biträda våra jurister med särskilt ansvar för den löpande handläggningen, såsom bokföring, skattedeklarationer och bolagsformalia.

I boutredningarna kommer du att biträda våra jurister med att bland annat upprätta bouppteckningar.

I tjänsten ingår kontakter med olika myndigheter såsom Skatteverket, Kronofogdemyndigheten, Bolagsverket och domstolar.

Du ingår i den administrativa avdelningen och rapporterar till vår ekonomi- och HR chef.

Din bakgrund
Vi söker dig som har gymnasieutbildning inom ekonomi. Eftergymnasial utbildning med inriktning mot redovisning är meriterande. Vidare har du relevant arbetslivserfarenhet av löpande redovisning och gärna även bokslutsarbete. Tidigare erfarenhet av arbete på redovisningsbyrå, bank eller Skatteverket är extra meriterande. Har du tidigare erfarenhet av konkurser och likvidationer är det positivt men inget krav.

Som person är du serviceinriktad och prestigelös. Du tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter och vill lära dig nya saker. Vidare är du noggrann, välorganiserad och har god initiativförmåga. Att arbeta med administrativa delar i ditt arbete är något du både är van vid och trivs med. Du vågar ta för dig och är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska.

Vi erbjuder ett utvecklande arbete i en stimulerande miljö på vårt kontor som finns mitt i centrala Uppsala.

Om oss
Lindahl är en av Sveriges ledande affärsjuridiska advokatbyråer, med kontor i sex av Sveriges största städer. Vi är en fullservicebyrå med en rad olika spetskompetenser. Många av våra klienter ligger i framkant inom sina respektive områden och kräver detsamma av sina rådgivare. En bekräftelse på att vi levererar utifrån dessa förväntningar är de många goda omdömen vi får i olika undersökningar.

På kontoret i Uppsala verkar vi för en tillmötesgående och fördomsfri företagskultur; organisationen är platt och dörrarna öppna. Detta, tillsammans med en tydlig och stark konsult- och framåtanda, bidrar till en driftig och dynamisk miljö. Frihet under ansvar är en devis som vi gärna använder när vi beskriver vår gemensamma vardag på kontoret.

Ansökan
I den här rekryteringen har Lindahl valt att samarbeta med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta Charlotta Ezitis Holmström 0766 471 657 alt Fredrik Svensson 0768 559 694. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-03-05. Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy https://sjr.se/gdpr/integritet.

Klicka här för att komma till ansökan.

I
I

ISS söker en Regional sales representative

ISS Facility Services AB

6 dagar sedan
6 dagar sedan

Drivs du avmöjligheten att få utveckla din försäljningsförmågahos en av världens största privata arbetsgivare?Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Regional sales representative.

ISS är inne i en spännande fas och vill nu stärka upp vårt drivna säljteam med ytterligare en Regional sales representative. Du kommer att få möjlighet att representera och sälja ISS hela tjänsteutbud med huvudfokus på tjänster inom kontorsservice, städ och matmot den privata sektorn. ISS kunder är allt från banker, konsultföretag, sjukhus, transportsektorn, industri, retailmfl.Vi finns där våra kunder finns, och ISS bidrar till att skapa platser som fungerar, inspirerar och ger, oavsett om det handlar om att ge service i världsklass på ett kontor, säkra biljettkontroller i Stockholms lokaltrafik eller utföra sanering på kärnkraftverk.

Vad du kommer att jobba med
Det här är rollen för dig som älskar att vara nära dina kunder – det är där affärsmöjligheter uppstår.Dina kunder är främst mindre till medelstora bolag och ditt distrikt innefattar östra Sverige. Bearbetning av kunder i andra delar av Sverige kan ske varpå resor i tjänsten förekommer på veckobasis. Du kommer att ansvara för att driva försäljning och merförsäljning mot nya och befintliga kunder genom uppsökande försäljning, både genom kalla samt varma leads.I rollen ingår även samarbete med operations för att kunna skapa positiva och välfungerande uppstarter för kund och medarbetare. Vidare innefattar ditt arbete bland annat följande:

  • Att identifiera nya affärsmöjligheter för ISS och bidra till ISS övergripande tillväxtstrategi​
  • Hantera ISS kommersiella säljprocess – från start till mål​
  • Sälja hela facility management–erbjudandet till kund ​
  • Säkerställa leverans mot budget för att bidra till ISS tillväxtmål​
  • Projektleda interna resurser​
  • Ansvara för prospektering av nya kunder samt omförhandlingar av befintliga kontrakt
  • Bygga och upprätthålla relationer med beslutsfattare hos kund
  • Utveckla och presentera värdeerbjudanden genom anbudsförfarandet och unika kund-presentationer​

Dina erfarenheter och kvalifikationer
Vi söker dig som har dokumenterat goda säljresultat och betydelsefull erfarenhet av B2B/B2C försäljning. Du har en relevant högskoleutbildning eller motsvarandeoch du har med fördel erfarenhet av projektledning. Vidare ser vi att du har förståelse och erfarenhet av att arbeta med säljprocesser och anbudsförfarandet och att du är van att förhandla och komma till avslut.

Du har förmågan att kommunicera effektivt och du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Din IT-mognad är hög med erfarenhet av MS Office samt arbete i CRM-system.

Vem du är som person
För att trivas i denna roll behöver du ha ett genuintintresse för försäljning och triggas av att stänga affärer. Vi söker dig som är en utpräglad affärskvinna/man med ett starkt kommersiellt driv och strukturerat arbetssätt. Du trivs med fördel av att arbeta självständigt men har förmågan att samarbeta med kollegor inom andra funktioner för att nå bästa möjliga resultat.

Du är effektiv, lösningsorienterad, en stark förhandlare och en god kommunikatör. Vi ser gärna att du sätter stolthet i att ha långsiktiga och goda relationer, både internt och externt, och är därför öppen och lyhörd inför dina kunders behov.

Vi erbjuder
Du kommer att tillhöra ett drivet och målfokuserat team där du rapporterar till Area sales manager. Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. Du kommer att få ett fritt och stimulerande arbete och ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att People make places. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Har vi väckt ditt intresse?
Är du genuint intresserad av försäljning och drivs av att få vara en del av ett drivet och målfokuserat team? Då är detta en tjänst för dig. Varmt välkommen att skicka in din ansökan, dock senast 14 mars 2021. Vi kommer att gå igenom ansökningar och kalla till intervjuer löpande.

Tjänsten är en tillsvidareanställning, med inledande provanställning, med start så snart som möjligt. Tjänsten är placerad i Stockholm och ISS kontor ligger i Marievik med utsikt över Liljeholmskajen.

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Anna Lindberg, mail:
Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com/karriär/sök jobb/se våra lediga tjänster här och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.

Skickad

19 dagar sedan

Beskrivning

Hos Danske bank kommer kunden i främsta rummet. Med en stabil och värdebaserad verksamhet bygger de grunden för riktigt bra kundvillkor, och nu söker vi fler som vill hjälpa till att serva deras privatkunder!


BESKRIVNING AV TJÄNSTEN

Hos Danske Banks privatrådgivning hjälper du kunder inom ett brett spektra av frågor. Det kan vara allt från att hjälpa till med en överföring till att ordna med utskick av nya bankkort. Avdelningen har kundnöjdhet och effektivitet som främsta mål, och lägger stor vikt vid att kunden får rätt hjälp, i rätt tid. I tjänsten ingår en gedigen introduktion, så att du blir trygg i att rådge kunderna.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som trivs i kontakten med människor, och kanske har du erfarenhet av ekonomi genom studier eller tidigare jobb? Under ditt första halvår på banken förväntas du kunna lägga en del extra tid för studier, då Swedsecs licenser för informationsgivning och bolån är nödvändiga för fortsatt arbete. Vi tror att du gillar lagarbete, och sporras av att jobba mot uppsatta mål som ett sätt att utvecklas.

PRAKTISK INFORMATION

Start:
23 mars
Omfattning: Heltid, konsultanställning tillsvidare med möjlighet till övertag
Placering: Linköping
Arbetstider: Måndag - söndag, kvälls- och helgpass förekommer

VI SÖKER DIG SOM

  • Har en fullständig gymnasieutbildning
  • Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
  • Är ekonomiskt intresserad
  • Kan avsätta tid för egenstudier under anställningens första månader

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

KONTAKT

För mer information om tjänsten kontakta gärna vårt rekryteringsteam på

rekrytering@workz.se

Källa: Danske Bank