Om Upgraded
Upgraded är en ambitiös utmanare i branscher som växer i raketfart och i båda våra affärsområden, rekrytering och konsultförmedling, står kunden i centrum genom ett proaktivt, personligt och engagerat arbetssätt. Inom rekryteringsområdet hjälper vi våra kunder att hitta rätt kompetens inom ett brett spektrum med fokus på specialisttjänster i en branschoberoende kundportfölj. Hos oss arbetar du tillsammans med ett entreprenöriellt, positivt och personligt team med mångårig erfarenhet inom HR, IT och försäljning, som alla drivs av att bygga relationer genom nöjda kunder och roliga samarbeten! Med anledning av att vi är inne i en kraftig tillväxtfas söker vi nu en Kundansvarig till vårt Malmökontor som vill bli en del av vårt team och fortsätta resan tillsammans med oss.
Om tjänsten
I en roll som Kundansvarig på Upgraded har du ansvar både för att utveckla nya affärsmöjligheter och att utveckla våra samarbeten med befintliga kunder inom rekryteringsområdet. Vi arbetar branschoberoende både inom privat och offentlig sektor där vi rekryterar chefer och specialist-tjänster. Rollen innefattar löpande kunddialoger, nykundsbearbetning och offertskrivning. Det förutsätts därför att du är en självgående person med ett stort engagemang, samt har både intresse och god förmåga att sätta dig in i våra kunders utmaningar gällande kompetensförsörjning. Vi erbjuder rätt person en omväxlande tjänst med stor frihet under ansvar, där vi tillsammans alltid strävar efter att överträffa våra kunders förväntningar.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning, gärna inom rekrytering och bemanning. Har du dessutom relevant utbildning efter gymnasiet är det positivt.
Vidare tror vi att du har en utpräglad förmåga att sätta dig in i olika sammanhang och organisationers utmaningar för att kunna matcha våra olika erbjudanden mot kundernas behov. Resor förekommer i tjänsten och därför är körkort B också meriterande.
Personliga egenskaper
Vi tror att du är driven och förtroendeingivande, och har lätt för att skapa relationer med personer på olika befattningsnivåer, samtidigt som du besitter en stark initiativförmåga och är affärs- och resultatdriven med en vilja att nå högt uppsatta mål. För att trivas i rollen tror vi också att du gillar utmaningar och uppskattar variationen mellan utmanande, intensiva och professionella säljcase samt sociala events och aktiviteter. Du är dessutom kreativ och serviceinriktad - allt för att kunna läsa av och tillgodose kundernas behov. Du har också en analytisk förmåga med god kunskap av att hantera, skriva och förbereda text på ett noggrant sätt. Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är väldigt viktigt för oss, men också att du har en god organisatorisk och kommunikativ förmåga överlag.
Ansökan
Om ovanstående beskrivning passar in på dig är du varmt välkommen att söka tjänsten genom att följa länken nedan och skicka in ditt CV och ett personligt brev.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta John Anderbjuv, VD rekrytering på 0768-90 39 25 eller på mail john.a@upgraded.se
Vi ser fram emot din ansökan!
Svealandstrafiken söker 1:e mekaniker!
För över 100 år sedan startade den första busslinjen i Örebro. Sedan dess har linjerna utökats, bussarna blivit bättre och passagerarna fler. Med på vår resa behöver vi nu en 1:e mekaniker som med ett tryggt och synligt ledarskap vill bli en del av vårt team på depån i Bettorp.
Välkommen ombord!
Du - en modern och flexibel 1:e mekaniker
Din viktiga uppgift som 1:e mekaniker blir att ha det arbetsledande ansvaret för utförandet av underhåll, service och reparationer på fordonsflottan i depån. Du ansvarar för att företagets beslutade riktlinjer rörande verkstadsarbete genomförs och följs upp. Du deltar även aktivt i utförandet av det dagliga operativa arbetet. Du kommer att ha tillgång till tekniska stödkompetenser från centrala funktioner i bolaget.
Våra mekaniker ser till att våra bussar håller sig i toppskick. Eftersom majoriteten av våra bussar är splitter nya ligger stor vikt vid förebyggande underhåll. Utöver det ingår såklart andra typiska arbetsuppgifter för en mekaniker såsom reparationer, service och besiktningsinspektioner. Som 1:e mekaniker hos oss kommer du att jobba med två team som jobbar parallellt dag- och kvällsskift. Arbetet kräver såklart att du har B-körkort, men har du även ett D-körkort i rockärmen är du definitivt extra intressant för oss!
Vi söker dig med goda ledaregenskaper och god kommunikativ förmåga. Du har dokumenterad erfarenhet som mekaniker och då helst inom tung trafik. Du är van att hantera en komplex vardag och kan göra prioriteringar.
Stark sammanhållning och framtidens kollektivtrafik!
Svealandstrafiken har en modern fordonspark som till större delen består av biogasbussar. Vi arbetar aktivt för att förebygga utsläpp och förbrukning av resurser, därför kan vi stolt säga att du hos oss får jobba med framtidens bussar som är snälla mot miljön! Nästa steg blir en bred introduktion av tystare och avgasfria 18 m. Volvo elbussar som ska sättas i trafik i början av 2022.
Vårt miljöarbete är viktigt, men vi tycker att våra medarbetares arbetsmiljö är minst lika viktig.
Här har vi högt i tak - både bildligt och bokstavligt talat! Vi har inte bara en riktigt stark sammanhållning, utan även ljusa, fina lokaler med gott om plats att arbeta på.
För oss är det är viktigt att man som del av vårt mekaniker-team får känna sig uppdaterad inom det senaste inom branschen. Därför vill vi erbjuda en mängd vidareutbildningar, allt för att våra mekaniker ska känna sig trygga och redo för de utmaningar de kommer ställas inför. Som pricken över i:et har vi dessutom riktigt bra teknisk support från våra leverantörer.
Vi hoppas att du vill bli en del av vårt team!
Har vi fångat ditt intresse?
Det hoppas vi! Ansök genom att klicka på Ansök nu-knappen, senast 28 februari 2021.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så lämna din ansökan redan idag!
Om du har frågor om tjänsten eller Svealandstrafiken är du hjärtligt välkommen att kontakta Verkstadschef Örebro Håkan Hultberg på 070-417 19 38.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vi undanber oss all form av rekryterings- och annonseringshjälp.
Är du Clarion Collection Hotel Slottsparken, nya Housekeeping stjärna?
Nu letar vi efter en person som ser vårt hus som sitt hus för att våra gäster ska få en fin, varm och genuint ombonad känsla av vårt hotell. Är du en person som hänger fram speciella gästhanddukar när du ska få gäster hemma? Som bäddar sängen extra fint när din mamma kommer på besök? Då är du rätt person till vårt team.
Om tjänsten:
Att arbeta i vårt Housekeeping-team innebär att du ansvarar för att städa hotellrum, badrum, allmänna ytor, korridorer eller andra områden på hotellet. Du ser till så att rummen är tipptopp, att all elektronik fungerar och att inget är trasigt eller behöver bytas. Du behandlar hotellet med kärlek, som om det vore ditt eget. Du rapporterar direkt till Housekeeping Manager på hotellet.
Tjänsten är extra vid behov
Rekrytering sker löpande
Om dig:
Vi ger dig:
En härlig arbetsmiljö på en levande arbetsplats där ingen dag är den andre lik. Omringad av fantastiska kollegor bidrar du med din arbetsglädje och hittar din plats i teamet som tillsammans ser till att hotellet når sina mål. Vill du jobba i ett företag med utvecklingsmöjligheter? Då söker du till rätt arbetsplats. Clarion Collection Hotel är en del av Nordic Choice Hotels – Nordens mest expansiva hotellkoncern med över 16 000 anställda och hotell på över 100 destinationer. Alla våra hotell är miljöcertifierade efter ISO 14001.
Ansök:
Skicka ett personligt brev och CV till Husfru Bahrija
bahrija.korjenic@choice.se
Rekryteringen sker löpande
Om oss
Eyes4work startades med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning, matchning och rekrytering är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Idag finns eyes4work på över 60 orter i Sverige och vårt uppdrag är att ge alla människor oavsett bakgrund och behov en möjlighet som tar individen vidare till sitt nästa mål och sin nya framtid.
Om tjänsten
Som eyes4works handledare arbetar du tillsammans med dina kollegor i våra olika uppdrag inom matchning/rekrytering.
Du skall i din tjänst handleda och matcha arbetssökande mot jobb eller vidare mot studier. Du drivs av att jobba med människor med olika bakgrunder och behov och ser lösningar för individer. Du bör drivas av mål, uppföljning och resultat.
Att etablera företagskontakter är för dig givet och något som du upplever både roligt och utmanande.
Din profil
Vi söker dig som är självgående, driven och engagerad i andra människor, en relationsskapare med erfarenhet av jobbmatchning.
Du skall dessutom ha eftergymnasial utbildning och erfarenhet genom något av följande alternativ:
Alternativ 1 - minst 120 högskolepoäng (80 poäng enligt tidigare system) eller motsvarande poäng från yrkeshögskola. Utbildningen har genomförts inom områdena arbetsliv, organisation och personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut- eller socionomutbildning. Du har vidare minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Du ska ha erhållit arbetslivserfarenheten under de senaste fem åren.
Alternativ 2 - Eftergymnasial utbildning och minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av följande områden - arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, arbete med social- och gruppsykologi, karriärvägledning. Arbetslivserfarenheten inom dessa områden har du erhållit de senaste fem åren.
Vi lägger stor vikt vid din personlighet i denna rekrytering.
![]() Välkommen till ett unikt specialistbolag inom försäkring! Vår vision är att förändra försäkringsbranschen och vår övertygelse är att framgång skapas av engagerade medarbetare som trivs på jobbet. Starkt bidragande till detta är vår företagskultur som är mycket tydlig. Medarbetarnas engagemang är också väldigt högt och vi har för andra året i rad tilldelats utmärkelsen Sveriges nöjdaste kunder inom kategorin fordonsförsäkring*. Vill du jobba på ett bolag där du får göra skillnad och där din personlighet betyder lika mycket som dina formella meriter – då kan Svedea vara stället för dig. | |
|
Technical Customer Service Manager till snabbväxande startup!
Safeland växer snabbt. Med 98% nöjda kunder är Safeland i en helt egen klass på marknaden för hemlarm. Bakom framgången finns en kombination av innovativa lösningar och stort kundfokus.
Vi är övertygade om att samverkan och smart teknologi är framtiden för tryggare hem och trevligare områden. Vi är inte ensamma. Fler än 100.000 använder redan Safelands app för grannsamverkan och för att hjälpa varandra vid inbrott, brand och olyckor.
Safeland är en startup med högt tempo. Nu är det dags för oss att utmana en hel bransch och göra skillnad på riktigt. Vi söker dig som liksom oss gillar utmaningar, förändring och innovation.
Kundservice i världsklass
Pålitlighet, engagemang och samarbete är nyckelord inte bara för våra tjänster, utan även för hur vi själva arbetar och hur vi bemöter våra kunder. Vi är otroligt stolta över vår höga kundnöjdhet och söker nu dig som vill fortsätta driva och utveckla vår B2C affär. I rollen ansvarar du för kundsupport, ordermottagning och delar av vår e-handelsförsäljning. Du är Safelands röst ut mot kund och potentiella kunder i telefon, mail och chatt. Du säkerställer att vi packar och levererar vad som utlovats och sköter även en del leverantörskontakt och inköp. Du bidrar till innehåll till Safelands webb.
Profil & Bakgrund
Dina egenskaper och sätt att vara är viktigare för oss än en imponerande meritförteckning. Du är en lösningsorienterad lagspelare som gillar människor, har en säljande personlighet och som trivs i förändring.
Vi tror att du:
Har lätt för att kommunicera med olika människor
Är självgående och trivs i ett högt tempo
Har utmärkt svenska i både tal och skrift
Tekniskt och digitalt intresse med praktiska färdigheter
Resultat- och lösningsorienterad
Har höga ambitioner i din framtida karriär
Bli del av ett team som förändrar en hel bransch
Safeland ska göra en spännande resa. Vi erbjuder dig stora möjligheter att ta ansvar och att utvecklas. Tillsammans delar vi en vision om ett tryggare samhälle och en värld där hjälpen alltid är nära. Vi kommer att jobba hårt för att nå hela vägen fram, men vi ska också ha väldigt roligt.
På kontoret i Gamla stan sitter ett gäng kollegor och längtar efter dig. Tveka inte. Skicka in din ansökan redan idag!
Vill du arbeta och utvecklas i en öppen, samarbetsinriktad och inspirerande kultur? Vill du vara med och arbeta för en hållbar framtid? Med Rambolls intressanta projekt och kreativa lösningar finns en ständig strävan efter att utveckla sin bransch. Du kommer att bli en del av ett globalt företag som haft en stabil tillväxt sedan starten 1945 och som präglas av viljan att bidra till ett bättre samhälle. Med teknik skapar Rambolls medarbetare tillsammans nytta för människa, natur och samhälle.
I rollen som biträdande byggplatsuppföljare får du chansen till en riktigt bra start i karriären i ett spännande väg/markuppdrag där Ramboll har flertalet projekt åt till exempel Trafikverket och olika kommuner. Du kommer arbeta i projektform tillsammans med bland annat en erfaren entreprenadsakkunnig byggplatsuppföljare.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
Karaktärsdrag som beskriver dig:
mal07@academicwork.se
.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Rambol är en samhällsutvecklare vars innovativa och hållbara lösningar gör skillnad för människor, natur och samhället i stort. Ramboll är ett av Sveriges största teknik-, design- och konsultföretag med fler än 2000 experter på 30 kontor över hela landet och företaget verkar i totalt 35 länder med 16 500 experter. En ledande samhällsrådgivare som designar framtidens städer och samhällen. Medarbetarnas kreativitet, kunskap och integritet är avgörande och företagets team består av personer med olika kompetenser och egenskaper för att nå de bästa lösningarna. Hållbarhet genomsyrar alla uppdrag och Ramboll bidrar till ett tryggt samhälle som människor vill leva i.
Skickad
17 dagar sedan
Om Upgraded
Upgraded är en ambitiös utmanare i branscher som växer i raketfart och i båda våra affärsområden, rekrytering och konsultförmedling, står kunden i centrum genom ett proaktivt, personligt och engagerat arbetssätt. Inom rekryteringsområdet hjälper vi våra kunder att hitta rätt kompetens inom ett brett spektrum med fokus på specialisttjänster i en branschoberoende kundportfölj. Hos oss arbetar du tillsammans med ett entreprenöriellt, positivt och personligt team med mångårig erfarenhet inom HR, IT och försäljning, som alla drivs av att bygga relationer genom nöjda kunder och roliga samarbeten! Med anledning av att vi är inne i en kraftig tillväxtfas söker vi nu en Kundansvarig till vårt Malmökontor som vill bli en del av vårt team och fortsätta resan tillsammans med oss.
Om tjänsten
I en roll som Kundansvarig på Upgraded har du ansvar både för att utveckla nya affärsmöjligheter och att utveckla våra samarbeten med befintliga kunder inom rekryteringsområdet. Vi arbetar branschoberoende både inom privat och offentlig sektor där vi rekryterar chefer och specialist-tjänster. Rollen innefattar löpande kunddialoger, nykundsbearbetning och offertskrivning. Det förutsätts därför att du är en självgående person med ett stort engagemang, samt har både intresse och god förmåga att sätta dig in i våra kunders utmaningar gällande kompetensförsörjning. Vi erbjuder rätt person en omväxlande tjänst med stor frihet under ansvar, där vi tillsammans alltid strävar efter att överträffa våra kunders förväntningar.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning, gärna inom rekrytering och bemanning. Har du dessutom relevant utbildning efter gymnasiet är det positivt.
Vidare tror vi att du har en utpräglad förmåga att sätta dig in i olika sammanhang och organisationers utmaningar för att kunna matcha våra olika erbjudanden mot kundernas behov. Resor förekommer i tjänsten och därför är körkort B också meriterande.
Personliga egenskaper
Vi tror att du är driven och förtroendeingivande, och har lätt för att skapa relationer med personer på olika befattningsnivåer, samtidigt som du besitter en stark initiativförmåga och är affärs- och resultatdriven med en vilja att nå högt uppsatta mål. För att trivas i rollen tror vi också att du gillar utmaningar och uppskattar variationen mellan utmanande, intensiva och professionella säljcase samt sociala events och aktiviteter. Du är dessutom kreativ och serviceinriktad - allt för att kunna läsa av och tillgodose kundernas behov. Du har också en analytisk förmåga med god kunskap av att hantera, skriva och förbereda text på ett noggrant sätt. Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är väldigt viktigt för oss, men också att du har en god organisatorisk och kommunikativ förmåga överlag.
Ansökan
Om ovanstående beskrivning passar in på dig är du varmt välkommen att söka tjänsten genom att följa länken nedan och skicka in ditt CV och ett personligt brev.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta John Anderbjuv, VD rekrytering på 0768-90 39 25 eller på mail john.a@upgraded.se
Vi ser fram emot din ansökan!