Populäraste jobb

Nära malung, dalarnas län
470Jobb hittades

470 Jobb hittades  Nära malung, dalarnas län

D
D

Distriktssäljare Norr

Diodhuset Sverige AB

1 dag sedan
1 dag sedan

Du kommer att ansvara för vår B2B försäljning av fordonsbelysning till återförsäljare i distrikt Norr som omfattar norra Sverige ner till och med Sundsvall och Östersund. Lämplig bostadsort är t ex Skellefteå eller Umeå. Du kommer att arbeta med branschledande varumärken och produkter som gör körningen säkrare och fordon snyggare. Vi erbjuder dig personlig utveckling och ett stimulerade jobb tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor.

Sökord: distriktssäljare, regionsäljare, fältsäljare, utesäljare, säljare, försäljning, automotive, fordon, fordonsbelysning, extraljus, ledramp, varselljus, styling, biltillbehör, bildelar, reservdelar, bil, bilhandel, lastbil

Diodhuset är ett framgångsrikt tillväxtföretag som utvecklar och marknadsför innovativ fordonsbelysning till eftermarknaden. Vi strävar efter långsiktiga kundrelationer och arbetar tillsammans i högt tempo mot högt uppställda mål.

Detta är drömtjänsten för dig som vill utveckla och driva dina affärer självständigt och vill hitta nya marknader för våra produkter med stark support från vår organisation. Vi söker en erfaren Distriktssäljare med dokumenterad framgång från liknande uppdrag som vill vara med och utveckla vår försäljning och bidra till Diodhusets fortsatta tillväxt. Du är en affärsmässig, drivande och resultatorienterad person med erfarenhet av eller stort intresse för fordonsorienterad belysning.

 

Arbetsuppgifter

  • Proaktivt genomföra och följa upp ditt dagliga försäljningsarbete.
  • Resultatansvar för din försäljningsbudget och försäljningsplan.
  • Ansvarig för genomförandet av försäljningsaktiviteter och marknadsföringskampanjer.
  • Ansvarig för bokade kundbesök.
  • Ansvarig för kundnöjdheten.
  • Planera dina kundresor och ca 80 hotellnätter/år.

 

Kompetenser

  • Dokumenterad erfarenhet av liknande uppdrag.
  • God dator- och systemvana.
  • Visma Administration och Lime CRM är meriterande.
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
  • B-körkort.

 

Vi erbjuder dig en intressant tjänst i ett stabilt företag med spännande produkter och framtid, som 5 gånger utsetts till ett Gasellföretag av Dagens Industri och 7 år i rad utsetts till ett av Sveriges Superföretag av Veckans Affärer. Diodhuset Sverige AB har c:a 900 återförsäljare och distributörer i Sverige, Norden och Europa, samt 22 medarbetare och kontor och lager i Åstorp utanför Helsingborg.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bengt Ericsson, VD, via bengt@diodhuset.se eller +46 42 453 34 69.
Mejla din ansökan till bengt@diodhuset.se . Sista ansökningsdag är 2021-03-07 men vi tar gärna emot din ansökan med CV och personligt brev redan idag. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

F
F

Ambitiös utvecklare sökes för stor nöjessajt

Filmtopp International AB

3 dagar sedan
3 dagar sedan

Om jobbet

Vill du bidra med dina kunskaper inom programmering? Har du god erfarenhet av programmering inom Umbraco? Kan du samarbeta med andra för att nå ett gemensamt mål – hög kvalitet och effektivitet? Då kan det här vara nästa steg i din karriär! Filmtopp International söker en ambitiös programmerare, som vill vara med och vidareutveckla Sveriges bästa film- och seriesajt!

Dina arbetsuppgifter

Du kommer agilt arbeta med att vidareutveckla vår hemsida, som idag är en content baserad plattform och ha ansvar för utvecklingsarbetet. Plattformen skall integreras med rörlig media, API:er och med smart navigering för användaren där din hjälp behövs. Vi har siktet högt ställt och förväntar oss ett långsiktigt samarbete, där egen kreativitet och innovationsförmåga uppmuntras. Merparten av arbetet kan ske från hemmet med möjlighet för fysiska träffar. Arbetsord är flexibel.

Om oss

Filmtopp är en av Sveriges största nöjessajter med fokus på film, serier och streaming. Med ett arkiv på närmare 10 000 artiklar har vi en unik position i det svenska nöjeslandskapet genom våra insikter om streamingmarknaden och vår egen unika data. I dag samarbetar vi med samtliga streamingaktörer och distributörer som verkar i Sverige. Vi söker dig som vill vara med och påverka morgondagens beteende i hur vi söker information om, och konsumerar, film och serier. Vi har en kraftig tillväxt av besökare och kommer inom fem år vara den självklara aktören i Norden att vända sig till för att snabbt och smidigt navigera till rätt film och serie för kvällen.

Din profil

Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom data/IT eller motsvarande, samt erfarenhet av CMS:et Umbraco. Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper och vi ser att du som söker är driven, lösningsorienterad och brinner för att lära dig nya saker. Vi ser gärna att du är ansvarsfull och noggrann samt har en stark vilja av att utvecklas inom dina arbetsområden. Vi ser även att du har god svenska och engelska i tal och skrift och får gärna ha ett intresse av film och serier.

Meriterande är erfarenhet inom ReactJS och programmeringsspråken C, C#, Python och C++.

Vill du bli en del av vårt team? Skicka ditt CV och personliga brev till

jobb@filmtoppmedia.se

.

 

G
G

Vi söker säljare till Halland!

Gårdsservice Syd AB

4 dagar sedan
4 dagar sedan

Gårdsservice Syd AB expanderar!

Gårdsservice Syd AB etablerar under första halvan av 2021 sitt fjärde säljdistrikt i ett av Sveriges starkaste lantbruksområden. Vår ambition med detta förvärv är att fortsätta bygga ett starkt varumärke på marknaden. Med en stark grund i organisationen, byggd på hög kompetens, sakkunskap och serviceanda kommer vi oförtrutet att fortsätta utveckla förtroendet på marknaden.

Företaget:

Gårdsservice Syd AB, med lager i Korsholm - Hörby, är ett expansivt, lönsamt och utvecklingsorienterat företag specialiserat på framför allt diskmedel och rengöring till mjölkgårdar över hela Sverige. Försäljning och service sker direkt till lantbrukare med personliga besök från en "Gårdsservicebuss", butiker eller webb-handel. Ett väl avvägt sortiment, en personlig kontakt med kunskap och engagemang, är vår starkaste tillgång kombinerat med hög tillgänglighet och snabba leveranser.

 

Vi söker dig som…

…har erfarenhet av att jobba med försäljning inom Sveriges lantbruk och, gärna bakgrund från arbete på gården eller i annan verksamhet kopplad till lantbruk. Du är en glad, positiv serviceinriktad person som brinner för att hjälpa andra med din servicekänsla och kunskap. Du är ansvarstagande och självgående samt har förmågan att underhålla affärskontakter, kontakta och utveckla nya inom din region.

 

Rollen…

Du besöker gårdar inom ditt distrikt efter en och säljer aktivt av det sortiment som finns ombord på lastbilen liksom från det sortiment som finns på vår webb-sida. Du bistår kunden med problemlösning och råd där våra produkter spelar en nyckelroll. Att lämna bästa service till våra mjölkbönder är ett av våra starkaste konkurrensmedel.

Utgångsort:
Lämpliga utgångsorter för området i höjd med Falkenberg och in i landet mot Hyltebruk, Ullared, Gislaved

Distrikt:
Huvudsakligen Halland med Kungsbacka i norr, Halmstad i söder och Värnamo i öster. 

Krav:

  • Kunskap och erfarenhet från lantbruk och framför allt mjölkproduktion
  • Yrkeskompetensbevis (YKB)
  • Svenskt körkort för lastbil klass C
  • ADR-behörighet meriterande

 

Vad erbjuder vi?

Ett mycket omväxlande jobb i nära samarbete med både våra kunder, huvudsakligen mjölkbönder, men också med kollegor i Gårdsservice-gruppen över hela landet och på lagret i Korsholm/Hörby

 

Lön:                                                  Efter överenskommelse

Placering:                                        Tjänsten utgår från hemmet

Omfattning:                                    Heltid

Anställningsform:                         Tillsvidaretjänst, inleds med 6 månaders provanställning

Tillträde:                                         Enligt överenskommelse

Ansökan:                                         Sista ansökningsdag 21-01-15

Skicka din ansökan:                       Mejl till ”soren@gardsservice.se”

För att vi ska kunna göra en bra rekrytering måste din ansökan innehålla följande:

  1. CV – förteckning över dina utbildningar och yrkeserfarenheter.
  2. Personligt brev. Max en A4-sida där du berättar om dig själv, din fritid och dina intressen.
  3. Foto

Frågor om tjänsten?
Mejla Sören Wilhelmsson på adressen ”soren@gardsservice.se”.

Vänta inte med att sända in din ansökan, rekryteringsprocessen startar direkt.

D
D

VD till en av Sveriges största däckkedjor

Däckteam i Sverige AB

6 dagar sedan
6 dagar sedan

VD

Vi söker en VD till Däckteam i Sverige AB

Däckteam i Sverige AB är en av Sveriges största däckkedjor med 150 verkstäder runt om i landet. Däckteam ägs av dess medlemmar och har en tydlig organisation i hela ledet. Vi strävar efter att växa och eftersöker nu en VD som kan fortsätta driva denna utveckling då vår nuvarande VD kommer att sluta.

Vi söker dig som har erfarenhet av att utveckla och driva organisationer.
Du har erfarenhet av strategiskt försäljnings- och inköpsarbetearbete med såväl medlemmar som leverantörer. Du behöver därför ha en god förmåga att analysera trender och utveckling i branschen. Vidare har du erfarenhet från att leda en diversifierad och konkurrensutsatt verksamhet som ytterst drivs baserat på medlemmarnas intressen. Vi uppskattar att du har erfarenhet av branschen och förståelse för de utmaningar som uppstår hos medlemmar, prospects och leverantörer.
Som person är du ambitiös och driven med en passion för tillväxt. Du har modet att tänka nytt och motiveras av utmaningen att utveckla och underhålla goda relationer med såväl medlemmar, leverantörer som övriga intressenter.
Vidare är du en god ledare av personal, med förmåga att ta ansvar för helheten och du är skicklig på att kommunicera såväl muntligen som skriftligen.

 

Erfarenhet:

  • Gedigen branscherfarenhet är meriterande
  • Erfarenhet som chef/ledare
  • Erfarenhet av att leda verksamheter, varav ledarskap för medlemsstyrda och/eller inköpsorganisationer betraktas som ett plus
  • Erfarenhet av att driva strategiskt, taktiskt och operativt förändringsarbete

 

Personliga egenskaper:

  • Stark egen drivkraft och målfokuserad
  • Passion för tillväxt
  • Vilja att utveckla Däckteams verksamhet och personal
  • Mod att tänka nytt och vara kreativ för att utveckla Däckteams relationer med medlemmar (nuvarande och kommande) och leverantörer
  • Drivs av att leverera goda resultat med hög kvalitét
  • Kommunikativ, Förmågan att vara en tydlig kommunikatör och representera Däckteam inom branschen och i stort.
  • Förmåga att ta ansvar för helheten

 

 

Förväntade resultat/fokusområden framåt:

  • Ökad tillväxt (medlemmar, volymer)
  • Fortsatt nära samarbete med leverantörerna
  • Nöjda medlemmar
  • God kostnadskontroll
  • Effektiv verksamhet
  • Engagerad personal
  • Utveckla konceptet och affärsmodellen

 

Tjänsten är en tillsvidareanställning och avser heltid.

Organisatoriskt kommer du att vara underställd styrelsen och delta på regelbundna styrelsemöten. I dagsläget innebär tjänsten personalansvar för de fyra personer som är anställda på Däckteam i Sverige AB.
Huvudkontoret ligger i dagsläget i Malmö, men det är inget krav att VD utgår därifrån.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta styrelseordförande Markus Eriksson.

Välkommen med din ansökan via mail senast 30/4.

 

Kontaktpersoner

Markus Eriksson

Styrelseordförande Däckteam i Sverige AB

0703-482177

markus@gekodack.se

R
R

Senior Accountant / Financial Manager to Ridestore- North America

Ridestore

5 dagar sedan
5 dagar sedan
Ridestore

As we grow at a fast pace we need to reinforce our financial team with a colleague that will handle our bookkeeping, closing, annual reporting, tax and legal for our subsidiary i US. We expect nothing less than that you can handle multiple challenges in a continuous changing world with a smile on your face. You have the knowledge, but furthermore important the drive to build Ridestore to the next level.

At Ridestore, you’re going to create your role, and we’re going to support you in that. An eCommerce snow revolution starts by forgetting everything you know and starting something fresh. We’re not going to bog you down with formalities or hierarchy. At Ridestore, you don’t have to let your passion collide with your work schedule. Here, you’re constantly on the move, but you get to plan your time your way.

We’ll let you walk through that challenging terrain solo when necessary, but we’re going to help pick you up and push you forward when you need it. So come be part of the change. We’re waiting for you.

Who We Are:

Ridestore was founded over 10 years ago. We had a passion to create products and brands that people truly wanted.

The era where brands told people what they should wear or do is dead. Everyone’s an expert. You know what you like and want to wear much better than the designer. So our job is to listen. A brand in this new era is there to serve and empower You. The customer. The expert. If you do that well then your brand will spread from one person to another, peer to peer. This changes everything in how you design products and create a brand. You have to truly listen to the customers, not just make them heard. You have to give them a voice and empower them.

We get things done. That has taken us more than a half billion sek in revenue and 100% year on year organic growth.

We want to own the outerwear conversation online. Our brands Dope Snow & Montecwear are the first brands created from listening to what You want.

Read about us on: https://inside.ridestore.com/ and https://www.ridestore.se/

Who You Are:

You are the star in accounting, and you love to handle GST reporting. You work in multiple systems and you really like digitalized flows. You can dig into small deviations, but you’re not locked to the details and can change to the birds-eye perspective when it’s needed. In many areas you will be like an explorer; breaking new ground together with the CFO and group accounting manager, finding solutions for challenges that business has not even found.

  • You get thrilled by challenges
  • Change is natural for you
  • Improvements, improvements and improvements, you like to improve your business both with small but also big steps
  • You want to be responsible, it’s “your books” and you want them to be the best
  • Digitalization and IT is something you’re fond of and have a very good knowledge of
  • You like to work with a both high and low perspective, you need to handle the daily invoices but you also need to be part of the setup of a new country/market

What you will be doing:

  • Accounting for our US and Canada subsidiaries
  • Monthly and yearly closing but also analyzing the month and preparing reports
  • Handling invoices and improving our new invoice flow
  • Accounting of spending
  • Accounting and coordination of our global salary solution
  • Be the knowledge source regarding VAT, Tax and regulations regarding bookkeeping.
  • Responsible for local legal and tax compliance
  • Responsible for import and custom handling out of a financial perspective
  • Responsible and managing our sales and use tax nexuses
  • Responsible for HR related questions and task such as pension, health insurance and sick leave.
  • Handling our legal compliance both financially but also commercial

What you will have at Ridestore:

  • Freedom to build the structure of our accounting
  • Flexibility to dispose of your time between office and home work
  • All the equipment you can possibly need to be effective
  • Work with a Very Talented Team
  • Company Retreats/Meetups (like our last meetup in the Alps, St Anton)

Requirements:

Because you will have a lot of freedom and responsibilities in such a crucial role, we do have some additional requirements beyond you being a kick-ass person

  • 5+ years in a senior accountant / financial manager position
  • Very good knowledge of US tax, GST and accounting regulations
  • Working in a global environment
  • 5+ year experience in:
    • GST reporting
    • Employer cost calculations and reporting
    • Tax calculations
    • Year-end closings
    • Creating Annual reports

You especially rock if you have the following:

  • Legal compliance
  • Experience in Canadian business setup
  • Duty and custom compliance
  • HR related matters
  • Ski and snowboard enthusiast

Ready to partner up with the best of the best from around the world? Come make something special at Ridestore!

In this recruitment process Ridestore partner with Meritmind. For more information, please feel free to contact the responsible recruitment consultant at Meritmind, Susanne Areschoug on 0701-66 08 03. Interviews and selection process will commence week 2 in January- so please ensure your application is with us by then. The position is available to apply for as long as the ad is shown on our website.

We look forward to receiving your application!

Consider this before you submit your application
· Your application shall not contain any personal data relating to civil status, family/children, ethnic origin, age, political opinions, religious or philosophical beliefs, trade-union membership, health or sexual orientation.
· Make sure our name and contact information is included in your resume.
· It is only possible to attach one document, so please add your resume and your personal letter, if needed, as one file.
· Your application will be sent when you select the file and click Open.

W
W

PLM Teamcenter

Wipro

5 dagar sedan
5 dagar sedan
  • Able to do initial study(pre study) with the site/ customer to understand their business and explain the ways to improve their current process using Teamcenter
  • Should have Solid works CAD design and integration knowledge
  • Should have knowledge in Electronics CAD tool for e.g. Altium
  • Should be able to perform training on Solid works or any other CAD tool with Teamcenter
  • Should have knowledge on data migration activities i.e. with CAD into Teamcenter
  • Should have knowledge on performing IPS upload tools of Teamcenter
  • Should be able to align their current process using Teamcenter
  • Should have Teamcenter server side customization knowledge and should have written ITK tools along with applications knowledge
  • Excellent communication skills, as this work needs full interaction with customer

P
P

Digital Performance Manager

Perrigo Company

3 dagar sedan
3 dagar sedan

Digital Performance Manager - Perrigo Nordic

 As a Digital Performance Manager at Perrigo at you will drive digital sales of our brands together with Nordic pharma retailers, being at the forefront of digital transformation in the industry. We work closely with our retailers to help them leverage the latest technologies to grow our mutual business in a digital world. Projects can range from setting up advanced online to offline measurement solutions, processes for feedbased product management and attribution, to upskilling internal e-commerce team. 

 

Key accountabilities

  • Together with e-commerce managers - design, implement and execute actions plans for data and performance driven sales growth with key retailers.
  • Be the Perrigo performance marketing and data driven sales expert in all interactions with our retailers agencies to ensure optimized ways of working and results. 
  • Analyze and understand our retailer's and Perrigo’s business goals and translate those to online KPI’s. Relentless focus on data and you believe that measurement is at the core of data driven marketing.
  • Design and and constantly develop our sales and performance measurement stack together with the Perrigo Digital Team and our retailers. What we track, how we track it and how we always ensure maximized ROI for all our activations. 
  • Make sure that we as a Digital Team and broader organization  always are at the forefront of data driven sales and marketing within our industry and in our role as supplier and brand owner. 

 

Job qualifications

  • Minimum 2-4 years experience with working hands on with e-commerce direct to consumer, preferably within retail.
  • Hands on experience of working with online acquisition and conversion. (Google Ads, Facebook, SEO, Analytics, CRO etc). It is crucial that you have a deep understanding of how these work together, not only individually. 
  • Proficient in Google Analytics - tracking, reporting, analysis. Preferably experience within Goggle Tag Manager and Data Studio
  • You understand how online acquisition can lead to profitable growth and you have experience of building strong business cases to stakeholders. 
  • Experience of implementing and evaluating new marketing technologies and channels based on set business objectives.
  • You understand how digital marketing depends on and influences other parts of our retailers organisation. You have experience of working together with cross functional teams. 
  • You have a data driven approach to marketing that guides you in decision making, optimization and strategic decisions. You know how to use data to support your narrative.
  • You have a passion for digital growth and technology, and you will always stay up to date with the latest developments within the field.
  • You are triggered and inspired by the complexity of selling our products via multiple retailers as oppose to pure D2C.
B
B

Photo assistant

Babyshop Group

10 dagar sedan
10 dagar sedan

Babyshop's photo studio is looking for a new photo assistant to join our dedicated creative team in Jönköping.

We are looking for a new photo assistant on an hourly basis to support our photographers with styling, preparing and photographing our products.

Role & Responsibilities

You will be a part of the photo team which includes photographers, web publishers and our studio admin. You will be supporting the Studio in high season with different tasks regarding photographing, styling, preparing clothes and assembling toys/travel.

You have skills in photography and you enjoy working in a high pace environment . It's also a great advantage if you have worked in a photo studio previously and have worked with Adobe Photoshop.

Our company's internal language is English so we expect you to have exceptional communication and written skills in English. Swedish is meritorious but not a must.

We see that your understanding of fashion and trends is good. In addition, you and your colleagues will be responsible for maintaining and cultivating the company's style guideline for packshots photography.

You must be able to work on site at our warehouse in Stigamo, Jönköping.

Your Profile/Personality

- As a Photo assistant, you should have a good grasp of the creative process and be able to put yourself in the position of the customer and their needs.

- Your work should be crafted to perfection and you should be open to taking orders.

- You understand that the details make the difference. As a person, you need to be a great teamplayer, be decisive and kind, able to adapt to changes, and be passionate about what you do.

- You are comfortable receiving feedback, following guidelines and meeting daily goals.

- We see that you have experience in photographing and knowledge or/and experience from the fashion industry.

- A background in the children's clothing sector are of great advantage.

- An education within photography is beneficial.

Our Offer

The position is an hourly position. Our working hours are Monday to Friday between 07.00 and 16.00. The start date is as soon as possible.

What's in it for you?

We are a diverse group of likeable, youthful (in age or spirit) people from all over the world that simply love what we do and have a lot of fun. At our workplace, characterized by the belief and values “Lead not follow, Own it, Simplify and One family”, you will collaborate with talented and passionate colleagues across the company. These colleagues are a blend of Digital Marketing, Graphics, Logistics & Robot Automatization, IT, Operation, Growth, Finance, Customer Service, BI, Buying (inc proprietary brands), People/Culture, Photo/Copy, Brand marketing (inc social media team). We are endeavoring real-world practitioner experience across a range of disciplines, collaborating with experts in other spaces.

With the team continuing to grow throughout 2020, there will be further opportunities to progress and define how you would like your career to be shaped within the organization.

Are we a good match?

So, do the above resonate with your passion and ambition? Are you inspired by the thought of impacting families across the globe in a positive way? Do you want an opportunity to apply your expertise in a context where you truly contribute to our family context? If so then we’d love to hear from you. Click "Apply" to easily submit your application, and do so before 21/3 2021. We review applications continuously.

E
E

Marketing Engineer

Emerson

Sweden
3 dagar sedan
Sweden
3 dagar sedan
Job Description

Our Marketing Engineer role is an exciting opportunity for anyone who is interested to join the World Area Measurement Solutions organization within Emerson and focus on our Pressure and Temperature portfolio of products!


With this role, there is a wealth of opportunities to define, formalize and execute on synergy plans between two highly profitable businesses.


You#39;ll have the opportunity to work with multiple partners (World Area, country, global) across the organization to support Pressure and Temperature strategies across Europe and CIS. Interaction with customers plays an important part of this role as well.


Success in this role for a large part will be measured on the combined Pressure and Temperature product line performance as well as progress on assigned programs; however, it is also important that the candidate looks at Measurement Solutions as a business of which Pressure and Temperature are two of the main contributors.


As any World Area-level role, this role implies high visibility within the organization offering good career opportunities for the right individual.


If this sounds like an exciting opportunity for you, then join our team in Europe!


This role can be based in an Emerson office in Europe.


IN THIS ROLE YOU WILL:

  • Analyze the Pressure and Temperature gaps from a sales perspective and develop associated growth plans;
  • Support with creation of high-impact customer-facing tools;
  • Collect and promote the success stories for key growth programs;
  • Drive competitive research per product line, including Digital space;
  • Keep product roadmaps evergreen, including Metran-branded portfolio (Emerson brand);
  • Collect and hold ownership of the product gap database per country/industry/customer type;
  • Be involved in the creation of next generation sales tools and integrated marketing deliverables for the post-Covid world;
  • Provide general support with planning and execution of new product launches;
  • Contribute to Measurement Solutions newsletters and other kinds of communication;
  • Drive Pressure and Temperature value message at events like Emerson Exchange, Emerson Innovation Days and others;
  • General support of European sales force, world area marketing and business development teams to achieve growth and profitability goals;
  • Support with training, tools and other resources required for the European sales force;
  • Training for internal and external customers as required.

FOR THIS ROLE YOU WILL NEED:

  • A Bachelor#39;s Degree in engineering or equivalent;
  • 3-5 years of industry experience, preferably within sales, marketing or business development;
  • English + at least one other European language is preferred;
  • Passion and drive to bring value into our organization.

WHO YOU ARE:

You are passionate about making an impact and always act with integrity.You continuously push yourself to achieve new goals and are not afraid to question the status quo by proposing creative solutions to problems.

Our Offer to You

By joining Emerson as a Marketing Engineer, you will be working at the heart of our business. This means that the skills and business insight gained can serve as an invaluable foundation toward developing your career within our global organization. We offer plentiful opportunities for advancement and support this through our formal personal development planning process.


Our on-boarding program uses a blended learning approach to get you up and running as quickly as possible. You benefit from Emerson certified trainers with extensive knowledge of our customers, products and applications.


Our global Women in Stem initiative gives you the opportunity to connect with local peers that share the same interest, to promote the diversity & inclusion and early STEM education and to benefit from professional development to access leadership opportunities. Also, we are committed to maintaining a partnership with the Society of Women Engineers (SWE).


Our inclusive company culture celebrates the unique perspectives, diversity of thoughts, and exceptional innovation that come to life when we actively seek to hire and develop the best, brightest team members from all backgrounds. These unique points of view help foster fresh thinking and new ideas, ensuring our continued success into the future.

Get to Know Us

Find out more by visiting our LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube pages or at

About Emerson
At Emerson, we are innovators and problem-solvers, focused on a common purpose: leaving our world in a better place than we found it. Each and every day, our foundational valuesmdash;integrity, safety and quality, supporting our people, customer focus, continuous improvement, collaboration and innovationmdash;inform every decision we make and empower our employees to keep reaching higher.
As a global technology and engineering leader, we provide groundbreaking solutions for customers in industrial, commercial, and residential markets.
Our Automation Solutions business helps process, hybrid, and discrete manufacturers maximize production and protect personnel and the environment while optimizing their energy and operating costs. Our Commercial & Residential Solutions business helps ensure human comfort and health, protect food quality and safety, advance energy efficiency and create sustainable infrastructure.
Emerson, a Fortune 500 company with %2417.4 billion in sales, more than 20 Innovation, Solutions & Engineering Centers, and 200 manufacturing locations worldwide, is committed to helping employees grow and thrive throughout their careers.
Whether you're an established professional looking for a career change, an undergraduate student exploring options or a recent MBA graduate, you'll find a variety of opportunities at Emerson. Join our team and start your journey today.

C
C

COMFORT HOTEL SOLNA - BARCEPTION CREW WANTED

Comfort Hotel Solna

5 dagar sedan
5 dagar sedan

We are Comfort Hotel® – a hotel chain that promises to give our guests what they need, and skip the unnecessary. We have great locations, urban design and we’re offering selected service, but the service we give is great. We like things easy. As in easy on the wallet, easy access, easy to enjoy and last but definitely not least – easy on the planet.

Comfort Solna will prove that budget doesn’t have to be boring. The common areas are designed to offer space and comfort - all in an urban setting. We want entrepreneurs, startups, freelancers, guests and locals to spend time with us. We will be Scandinavia’s first Zero-Energy hotel - generating an excess of natural energy throughout the year. Moreover, Comfort Solna will be part of House of Choice - a never-before seen business model where hotel, longstay and our head office will all operate under one solar panel-covered roof.

The hotel is located next to Friends Arena, Mall Of Scandinavia and close to nature. We have 336 rooms, gym, breakfast, laundromat and last but not least - our Barception. The heart of the hotel where guests can check in, chill out in the bar and grab something to eat.

As Barception Crew at Comfort Hotel Solna you work in our aforementioned combined reception and bar. This includes administrative tasks and to deliver extraordinary personal service in your daily work when dealing with check in- & outs and serving in the bar. As a member of the Barception Crew you are the person with constant interaction with the guests. You are up to speed with the happenings and news in Solna and Stockholm as well as in the news flow around the world - you don't want to miss out on anything. You know your city and area well and have a good local network, and are used to working in a high-paced environment. You’re spreading joy and warmth around you, and your laughter is contagious. So is your energy. You are a responsible person and take ownership of your tasks to achieve the best results.

Does this feel like a perfect match?

Go ahead and send your application via the Workbuster link now.

Deadline for last application: 15 of March

Preliminary start of the job is during May.

Typ av jobb

Heltid

Skickad

1 dag sedan

Beskrivning

Du kommer att ansvara för vår B2B försäljning av fordonsbelysning till återförsäljare i distrikt Norr som omfattar norra Sverige ner till och med Sundsvall och Östersund. Lämplig bostadsort är t ex Skellefteå eller Umeå. Du kommer att arbeta med branschledande varumärken och produkter som gör körningen säkrare och fordon snyggare. Vi erbjuder dig personlig utveckling och ett stimulerade jobb tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor.

Sökord: distriktssäljare, regionsäljare, fältsäljare, utesäljare, säljare, försäljning, automotive, fordon, fordonsbelysning, extraljus, ledramp, varselljus, styling, biltillbehör, bildelar, reservdelar, bil, bilhandel, lastbil

Diodhuset är ett framgångsrikt tillväxtföretag som utvecklar och marknadsför innovativ fordonsbelysning till eftermarknaden. Vi strävar efter långsiktiga kundrelationer och arbetar tillsammans i högt tempo mot högt uppställda mål.

Detta är drömtjänsten för dig som vill utveckla och driva dina affärer självständigt och vill hitta nya marknader för våra produkter med stark support från vår organisation. Vi söker en erfaren Distriktssäljare med dokumenterad framgång från liknande uppdrag som vill vara med och utveckla vår försäljning och bidra till Diodhusets fortsatta tillväxt. Du är en affärsmässig, drivande och resultatorienterad person med erfarenhet av eller stort intresse för fordonsorienterad belysning.

 

Arbetsuppgifter

  • Proaktivt genomföra och följa upp ditt dagliga försäljningsarbete.
  • Resultatansvar för din försäljningsbudget och försäljningsplan.
  • Ansvarig för genomförandet av försäljningsaktiviteter och marknadsföringskampanjer.
  • Ansvarig för bokade kundbesök.
  • Ansvarig för kundnöjdheten.
  • Planera dina kundresor och ca 80 hotellnätter/år.

 

Kompetenser

  • Dokumenterad erfarenhet av liknande uppdrag.
  • God dator- och systemvana.
  • Visma Administration och Lime CRM är meriterande.
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
  • B-körkort.

 

Vi erbjuder dig en intressant tjänst i ett stabilt företag med spännande produkter och framtid, som 5 gånger utsetts till ett Gasellföretag av Dagens Industri och 7 år i rad utsetts till ett av Sveriges Superföretag av Veckans Affärer. Diodhuset Sverige AB har c:a 900 återförsäljare och distributörer i Sverige, Norden och Europa, samt 22 medarbetare och kontor och lager i Åstorp utanför Helsingborg.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Bengt Ericsson, VD, via bengt@diodhuset.se eller +46 42 453 34 69.

Mejla din ansökan till bengt@diodhuset.se . Sista ansökningsdag är 2021-03-07 men vi tar gärna emot din ansökan med CV och personligt brev redan idag. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.